od janon » 25 srp 2012, 17:38
Nechci aby to vyznelo, ze jezdim na spotrebu, to vubec ne, jen sem tim chtel ukazat, ze pri naprosto normalni plynule jizde (bez rozjezdu a prudkeho pridavani plynu), se da jezdit, aniz by byl clovek brzda provozu. Vyse zminena spotreba byla dosazena plynulou jizdou a pridavanim plynu hlavou, pak je najednou spotreba i ve meste mnohem nizsi, coz je dost zajimave myslim. A znovu podotykam mimo obce jsem jezdil 80-100, v obci 50-65. Je dobre sledovat, co dela se spotrebou pozvolne pridavani plynu, proti prudkemu otoceni plynem. Teoreticky jsem to vedel, ale ze to bude delat takovy rozdil, to me docela prekvapilo. Nikdy pred tim, se mi nepodarilo najet 402 km a natankovat pouze 13,65l. Jednou jsem max tankoval 14,2l, ale to uz jsem dojel ke stojanu s vynechavanim motoru, ale najel max 350 km.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)