Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
16 zář 2010, 22:08
Mi neříkej, že kvůli problémům se spojkou vyřešitelný za 500,- nekoupíš Burgmana.
03 říj 2010, 12:11
Zdar hoši. Zrovna vybírám skůtra tohoto typu. Tak nějak se mi líbí tento inzerát-http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/452443-yp-400-majesty.html. Jen se chci zeptat jestli je zásadní rozdíl mezi př.brzdou s jedním kotoučem a dvěma u novějšího modelu. Ta brzda je tak jediná která mě "odrazuje" Jinak myslím že je to nejlepší nabídka-myslím stav na inzerci.
03 říj 2010, 12:38
foky>"Mi neříkej, že kvůli problémům se spojkou vyřešitelný za 500,- nekoupíš Burgmana."
Tak já jsem o něm uvažoval a právě tohle byla příčina toho že jsem ho vyřadil z výběru.
Pokud má výrobce výrobní vadu na kterou si stěžují prakticky všichni zákazníci a výrobce ji není ochoten několik let odstranit, pak já nejsem ochoten si od takového výrobce koupit nic !! Natož skůtra s dotyčnou závadou !!
Kupovat motorku s tím, že jí budu po výrobci doděláva aby fungovala správně??? No to snad ne. Jsou tu i jiní výrobci!
03 říj 2010, 20:55
Obávám se,že jich zas tak moc není,nota bene těch,co vyrábějí 400vku,když už jsme u toho.
J
05 říj 2010, 12:51
zik píše:Na to pozor, piston stopper je na dvoutakty
Čím teda zablokujete motor, aby šla povolit ta matka??? Já jsem pokaždý strkal místo svíčky šroubovák a je vše OK
edit: řeč byla o sundání variátoru
05 říj 2010, 16:17
Tak vcera jsem cestou z prace pokoril hranici poctivych 80 000 km. Za tu dobu tyto zavady: spuchrela gumova membrana ve vstriku, nefunkcni snimac rychlosti (vse v 55t km) a netesne gufero na klikove hrideli (60t km). Jinak jen bezny servis.
05 říj 2010, 16:36
2 janon: to je paradni porce kilometru
05 říj 2010, 17:00
Fakt super. Gratuluji.
05 říj 2010, 17:12
Dobře Janone, dobře ty!
Můžu se zeptat jak se projevovala ta membrána vstřiku a to KO gufero na klikovce?
05 říj 2010, 18:37
To by mě taky zajímalo,hlavně kde je u stříkačky jaká membrána???
J
05 říj 2010, 22:28
Hele jsem laik, takze lepsi bude, vam to ukazat na obrazku
TADY je to dil cislo "24". Projevovalo se to tak, ze to behem cca dvou dnu naprosto zasadne ztratilo vykon a silu a jelo to hur nez 50tka.
Netesne gufero jsme odhalili pri bezne kontrole a vymene remenu, proste tak, ze okolo hridele a hrany gufera dost vzlinal (spis tekl) olej.
Naposledy upravil
janon dne 31 led 2011, 16:43, celkově upraveno 1
06 říj 2010, 17:05
Díky Janone za obrázek-teď už je mi to jasný.Jsem nechápal,kde by se tam jaká vzala,ale že těsní vzduchovou přívěru mě nenapadlo.Myslel jsem si,že je tam otočná klapka.Člověk se furt učí.
31 říj 2010, 22:38
Ahoj janoh měl bych dotaz mam cca 3 měsice majesty 400 05 a ptám se jak ti chytá v tomhle počasí cca 3-8stupnů nad nulou. je to na prní otočení nabo ji protáčíš déle(4-6 otočení) mě jak kdy a svíčka je nová vzduch. filtry jsou ok ,teplá chytá hned. jinak to je bezva stroj jsem spokojenej