Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 srp 2012, 09:21
tak takovou plotnu nemá ani GIVI a ani KAPPA, obávám se že asi budeš muset bud se na ten kufr vykvajznout protože kufr na majesty 400 kupíš v orig barvě lakovaný YAMAHA za 1900 kč + plotnu kolem 850 kč , teda pokud máš držák. A to se fakt nedá srovnat s 300 eur
držák i s plotnou na ten kufr za 1900 kč se dá kopupit tady :
http://www.tipmoto.com/dily-moto/kapoty ... kufru.htmlkufr samotnej tady :
http://www.yamaha-zizi.cz/katalog/1/akce-kufry/0/0/nebo nosič koupit samostatně použitý bez plotny.. o jednom bych věděl
08 srp 2012, 09:33
díky za info. tak ten samotný kus co drží kufr je tohle:
http://www.motomoto.cz/cz/e-shop/632238 ... auser.htmlale předpokládám, že to je jen nějaký mezi článek, že to není samotná plotna. jsem přemýšlel, jestli by to nešlo namontovat třeba na tuhle plotnu:
http://www.nolan-shop.cz/e-331m-plotna- ... onolock-1/
08 srp 2012, 09:46
Mno já z toho tvého systému moudrej nejsem.. ale dám ti jednu radu, pokud budeš mít cokoliv GIVI nebo KAPPA(to samé jak GIVI, jen levnější) kompatibilní, tak máš za prvé obrovský výběr možností na inzerci viz. bazar na motorkari.cz, vetšinou není problém si od někoho půjčit kufr. nebo někomu. A hlavně je to všechno levnější.
10 srp 2012, 07:10
Zdravím všechny po delší odmlce. Tak kolegové nespím. Důvodem je jedna návštěva v nejmenovaném servisu, kde jsem si nechal vyměnit gumy. Mechanik, údajně zkušení pán, bývalý závodník a majitel firmy v jedné osobě, navrhl ještě kontrolu svíčky vyčištění palivového sys., olej přední tlumiče + to těsnění nahoře, olej převodovka a já ještě chtěl těsnění na nádrži - jak jsem tu někde již psal - při plné na policajtovi mi kapal benzin. variátor jsem si po dovezení kontroloval vizuelně sám, ten jsem nechtěl....
Když jsem si pro moto přijel poprvé, nadšený y vyprávění mechanika, jak je to vše ok, ujel jsem 3 km a uslyšel jakoby pískání řemenu až to chcíplo (nijak jsem to nehonil).... Při druhém přebírání Majdy mi mechanik sdělil, že válečky a řemen.... oprava 1. a 2. celkem 8 200. Ted se mi to jeví tak, že gumy super, jízda klidnější (tlumiče), neplave sedí, ale KOVOVÉ TIKÁNÍ PŘI CHODU MOTORU to mi nedělalo, dříve pěkně bublala - prý příčky ve výfuku. a hlavně chlapci ZTRÁTA TÉ KRÁSNÉ DRAVÉ SÍLY OD 100 NAHORU. Nemohu jí rozhoupat nad 110, dříve zabrala a i do kopce jsem KDEKOLI dal 135. Jakoby nechtěla jít do otáček nahoře. Z mírného kopce pak udělám 160 relativně v poho.
Písněte mi kolegové vaše názory a zkušennosti.... Dnes si trhám vlásky (zbytek) že jsem to tam dával. Ale nehaním, zatím. pán říkal, že je to novým řemenem.
10 srp 2012, 07:56
Joska.. povíme si za týden ježdění
řemen si musí sednout ale takový rozdíl bych mu rozhodně nepřičítal. Možná spatně odmaštěné řemenice, nebo výměna válečků .. omylem za těžší, ale to by jsi poznal už při rozjezdu, Kovové tikání v motoru.. ventily nebo máš celkově motor tišší a je slyšet i to co před tím nebylo ?
10 srp 2012, 08:11
kovové tikání bych řekl, že jde opravdu ze zadní části. Při volnoběhu netiká, při přidání a jízdě je slyšet.... ach jo, mám já tohle za potřebí.
10 srp 2012, 10:56
Joska2006: Pan mechanik je typicky cesky Ferda mravenec prace vseho druhu a nic poradne, co te pekne vodi za nos. Pridam svou 6letou zkusenost, kdykoliv jsem menil remen i valecky, vzdy to bylo stejne, spise krapet lepsi, nikdy horsi! Podotykam, ze jsem vzdy daval original remen a valecky original s predepsanou gramazi (od vyrobce). To, ze ti to nezrychluje od 100km/h, muze byt prave jinou gramazi valecku, proti predchozim.
10 srp 2012, 11:11
Proto bych svého miláčka do servisu nikdy nedal, ani kdyby mi za to platil. Měl jsem tu čest dělat praxi v autoservisu (autorizovaném!!) a co jsem viděl, jak to dělají, že si ještě zabezpečí pravidelné návštěvy daného vozidla na další a další opravy, které vznikají díky servisu a jeho přístupu.... nedám na svou předsíň, golu, šroubovák a hasák
A to, že Pán servíceman je zkušenej a byl závodník říkal kdo? Jeho senilní kolega v houpacím křesle? Dokud si něco neudělám sám, nikdy nemůžu vědět, co všechno ti tam udělali (podělali). Zkontroluj ty válečky, a možná něco zjistíš
Držím palce
13 srp 2012, 08:31
Zduř chlapci. Jen Vám krátce řeknu, jak to pokračuje. Nedalo mi to a rozhodl jsem se zajet na diagnostiku (yamaha Filipenský Jihlava). Musím podotknout že mě vzali bez objednání, přístup na úrovni, se zájmem o moto.... DG 120,- Kč zjistila poruchu tachometru, jinak nic. Pán to projel a říkal sám, že by to mělo jet jinak.... Dohodli jsme se na objednání servisu a já vyrazil domu (50 km). Po 30 km mi začala rychlost klesat až to úplně chcíplo. Tak jsem stál v Humpolci pod dálnicí a prosíl všechny známé aby pro mne zajeli. Filipenský by přijel, ale odjeli s auty na závody, původní servisman Ferda byl na cestě do Německa (přitom v pozadí jsem slyšel yvuky y dílny). Nakonec kamarád zrušil celý svůj program (děkuji moc) a přijel. V yamaze na mě čekali ještě 1,5 hodiny po zavíračce.
Takže závěrem nejeydím již 3. týden, nejeydím yatim a dost mě to stálo, zlobím se na Ferdu, on je však jak Ráth, věřím v lepší zítřky.....
Zase písnu, ať vám to jede.... pepa
Sorry za ty Z...
13 srp 2012, 08:49
Možná než se příště druhym příspěvkem omlouvat,bude lepší si ho zeditovat ...
Jinak držim palce,taky mam teď podobné zkušenosti,ale ne se skútrem ale autem. Se servisem nakonec dopadlo vše ok,ale díl co jsem kupoval měl být zrepasovaný a byl to totální šunt...za 10 litrů....takže to teď řešim s právníkama,protože komunikace a dohoda s protistranou je na mrtvém bodě a nechtějí vrátit peníze........na hlavu si ale srát nenecham a klidně necham díl prohlídnout znalce a veškerý náklady pak vymáhat.
13 srp 2012, 09:36
Zdravim vsechny majitele Majesty 400. Planuju koupi tohoto mazlicka a i prestoze se to tu nekolikrat psalo, tak se chci zeptat, jestli nejsou jeste nejake dobre rady ohledne toho, na co si mam pri nakupu dat pozor. Nabizi se mi Majesty 400 rok 2004, najeto udajne 25000km (neverim tomu), ale puvodem z CR a vzhledove hodne zachovala, temer bez skrabancu a lak je puvodni. Vim, ze by byl lepsi novejsi rok, ale finance tomu moc nepreji. Jinak prodejce je me znamy clovek, ktery resi i servis atd. Na skutru se samozrejme nejdrive projedu. Ze samotne konstrukce nemam moc strach, spis by me zajimalo, na co si dat pozor po motorove strance. Zacinam se trochu obavat po precteni nekterych komentaru zde na foru, abych nekoupil nejakou odhonenou marenu a pak se musel neustale hrabat v motoru a investovat dalsich X desitek tisic. Diky za vsechny rady.
13 srp 2012, 10:14
Majesty konkrétně neznám, ale jako totální lama (předpokládám, že skůtrům rozumíš tak jako ostatní v začátcích) stejně houbeles poznáš. Pokud nevěříš najetým km, což je dobře, záleží na stavu.
Pokud bude dobře startovat, dobře pojede, považuji téměř za vyloučené, abys poznal, že tomu něco dalšího schází.
S ohledem na rok a klasické indície najetých km, Tě může po koupi čekat (a to není nic, co by v koupi hrálo rozhodovací roli):
- olejový filtr, olej
- vzduchový filtr
- výměna brzdovky
- destičky
-olej převod
- vario a řemen - kontrola až doma (pochybuju, že tam s prodávajícím polezete) - popř. po koupi okamžitá výměna
- stav aku
- obě pneu - vzorek
- zřejmě repas. předních vydlí
Výše uvedené je u takto starého stroje pro rozhodnutí o koupi zcela irelevantní, protože jsou to věci podléhající klasickému opotřebení při užívání a můžou hrát roli pouze při smlouvání ceny nebo u "zánovního" stroje s doloženými km právě jako potvrzení najetých km, což tady asi nebude, protože to může být už vyměněné.
Třepání řidítek mě jaksi taky minulo účinkem, protože u mého to na perfektním asfaltu nedělá a na 90% cest ano, takže bych skůtr podle tohoto nekoupil a přece jsem koupil.
Takže musí startovat, jet tak jak skůtr (jízdní vlastnosti nic moc) a pak Ti jen popřát štěstí, že jsi nenaletěl nebo aspoň moc nenaletěl.
13 srp 2012, 10:35
oldik: diky moc. Co vim, tak pneu by meli bejt zanovni stejne jako desticky. Samozrejme ze zbytek bych nechal ihned po koupi zkontrolovat. Skutra jsem již měl, sice menšího, ale na jinaci styl jizdy vzhledem k malym kolum jsem zvykly.
13 srp 2012, 10:51
Podotykam, ze u M400 ke kmitani nedochazi, pokud je vse v poradku. Muzu pustit riditka a nechat zpomalit do temer nulove rychlosti, limitujici je pouze udrzeni rovnovahy.
13 srp 2012, 10:56
janon: pokusim se to vyzkouset. Horsi je, ze zdejsi silnice jsou dost zvlnene od kamionu. Nastesti v tomto bazaru maji i Burgmana 400, kdyby se mi na majde neco nezdalo, tak zkusim projet buraka a porovnat.