od oldik » 13 srp 2012, 10:14
Majesty konkrétně neznám, ale jako totální lama (předpokládám, že skůtrům rozumíš tak jako ostatní v začátcích) stejně houbeles poznáš. Pokud nevěříš najetým km, což je dobře, záleží na stavu.
Pokud bude dobře startovat, dobře pojede, považuji téměř za vyloučené, abys poznal, že tomu něco dalšího schází.
S ohledem na rok a klasické indície najetých km, Tě může po koupi čekat (a to není nic, co by v koupi hrálo rozhodovací roli):
- olejový filtr, olej
- vzduchový filtr
- výměna brzdovky
- destičky
-olej převod
- vario a řemen - kontrola až doma (pochybuju, že tam s prodávajícím polezete) - popř. po koupi okamžitá výměna
- stav aku
- obě pneu - vzorek
- zřejmě repas. předních vydlí
Výše uvedené je u takto starého stroje pro rozhodnutí o koupi zcela irelevantní, protože jsou to věci podléhající klasickému opotřebení při užívání a můžou hrát roli pouze při smlouvání ceny nebo u "zánovního" stroje s doloženými km právě jako potvrzení najetých km, což tady asi nebude, protože to může být už vyměněné.
Třepání řidítek mě jaksi taky minulo účinkem, protože u mého to na perfektním asfaltu nedělá a na 90% cest ano, takže bych skůtr podle tohoto nekoupil a přece jsem koupil.
Takže musí startovat, jet tak jak skůtr (jízdní vlastnosti nic moc) a pak Ti jen popřát štěstí, že jsi nenaletěl nebo aspoň moc nenaletěl.
objem ničím nenahradíš
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno