Hele, tezko neco radit, jak co poznas. Hrozne zalezi jak se na tom jezdilo , jestli ve dvou ci v jednom, jak brzdil atd. Faktem je (jezdim 99% sam), ze mne original prvni sada pneu vydrzela (predek 20t, zadek 20t km), zadni desky mi nevydrzely vic jak 30t km, predni jsem vymenil trochu zbytecne v 62t km (mely jeste cca 2 mm). Co se tyka servisu, tak pokud to ma servisku, tak by tam mel byt uveden servis, kde se muzes zeptat na historii servisnich ukonu. Jinak servisni intervaly jsou u tohoto stroje v 1000km a pak kazdych 5t km, 20t vymena remenu, svicky atd. Jedine, co je podezrele, je ta vymena desek a pneu v techto km, ale pokud pan jezdil ve dvou a byl perfekcionista, tak mozna menil preventivne, ale to se mi moc nezda. Co se tyka kotoucu, tak i kdyby jezdil jako prase, tak ty kotouce stejne musi byt jako nove. Ja mam na kotoucich v 77t km drazku, cca 0,5mm. Brzdim 50/50. Ale na predku mam 2 kotouce, cimz ty kotouce i desky odchazi pomaleji, nez singl kotouce. To je asi v kostce vse, co mne napada a co by ti snad mohlo pomoci. Ale rikam, real je real.
Naposledy upravil
janon dne 17 zář 2010, 10:39, celkově upraveno 1