JardaB píše::-)
... já jsem ten karbec jen nastřelil ... ale pokud majitel neví co má a není na začátku schopen se podívat pod sedlo co je namontované na sání ???
Když se kouknu na manuály na motorkářích
https://www.motorkari.cz/motokatalog/?a ... ajesty+400Tak by to měl být vstřik, i rok 2004 měl vstřik. Úvahy majitele bojím se spravovat elektroniku a místo servisu se se budu radit na dálku ???
Může to být milion věci a na dálku se to nevyřeší.
Člověče, já se Vám divím, že máte potřebu mi dokola připomínat, že se na dálku motocykl neopravuje.
Ano, může to být milion věcí. Ale odborník má vždy ze zkušenosti nějaký tip podle popsaných příznaků.
Tato fóra právě existují z toho důvodu, že lidé diskutují na dálku (například o závadách).
Chápu, že je trapné, že ani nevím, jestli je tam karburátor a nebo EFI - prostě jsem měl za to, že je to vstřikování.
Motorek jsem zrenovoval a nebo opravil už několik a proto vím, že pokud byl problém v elektronice, tak jsem, z důvodu absence diagnostiky a možnosti postupného nahrazování komponentů, v takových případech selhal.
Co se myslí servisem? Výměna oleje, filtrů a svíčky? Nebo kompletní rozborka a sborka? Nebo že mám ten levný skůtr dát do drahé Yamahy na opravu?
Děkuji za odkaz na manuály - ostatní Vaše komentáře mě ale nikam neposunuly