Kedze tuto majitelia Majesty viac jazdia a menej riesia problemy tak sem napisem neaky kratky report z pouzivania Majdy.
Stala sa mi technicka zavada a to ze mi nesla otvorti a zavriet sedacka. Otvorenie som ako tak prekonal silou a ale pri otocenim klucika neskakali vidlicky v kufri do spravnej polohy stale boli ako keby privrete. Tak som sa pustil vsetko rozkladat aby som sa dostal k mechanizmu kufra a pocas toho som si predstavoval kde ho asi tak budem zhanat. Samozrejme milion srobov, dole aj sedacka, plasty, viecko atd. jednoducho vsetko cela vana kufra. nakoniec som zistil ze do mechanizmu mi zapadol srobik ktory sa mi povaloval v odkladacom priestore.
. Takze nenoste ziadne male srobiky v odkladacom priestore lebo ten mechanizmus je tak umiestneny a hlboky, ze ked vam tam nieco zapadne v zahranici tak tam stravite pol dna zhananim nastavcov na rozobratie. Inak zlozenie a rozlozenie mi trvalo presne 3/4 hodinu tak to nebolo az take hrozne. A hlavne mohol som si poobzerat motor , sanie a ram.
Mal som moznost dva krat tankovat plnu a prve vyratanie bolo 4,5l / 100km co som myslel ze ju pojdem zatlacit do lesa a zapalit. Ale potom si hovorim ze za to asi mohli tie jazdy 120-140km/h skusobne .
Cez vikend som si tak dal testovaciu jazdu do Terchovej a tam mi vysla spotreba 3,5l kochacim tempom dediny 60 mimo 100. To je uz na ten objem super ale treba s citom na plyn. inak pri 80 - 90 toci 4800 a pri 100 - 110 5100 ot. Chcel by som tam dat seriovy variator nakolko skutra vyuzivam hlavne na dlhsie cesty a preto ma nezaujima az tak okamzity vykon. Na americkych forach som dost cital, ze rozdiely v spotrebe su aj v jednotlivych rocnikoch. A tiez vyjadrenia, ze Malossi neak nezdvihne spotrebu nakolko oproti seriovke je tam rozidel len asi 300otacok na rychlostiach, ale zmena charakteru skutru viac uzivatelov bavi alebo nuti jazdit razantnejsie.
Vsimol som si jednu zvlastnost ktoru som nepozoroval pri mojich predoslych skutroch , neviem ci to ma na svedomi to ze tam je Malossi variator, ale ked napriklad idem v otackach 4800 co je 80tka, a drzim stale nezmenene otacky a pride dlhsia rovinka. Zacne samovolne zrychlovat pricom ale otacky su stale nezmenene z 80tky sa to vysplha na cca 90. a rovnako pri jazde 5100 otacok co je 100vka pri malossi tak sa to vie vysplhat na cca 110km/h. Je mozne ze otacky zostavaju rovnake,ale valceky este povystupia a zmeni sa prevodovy pomer ? je na to treba taku dlhsiu rovinku a nemenit otacky. Respektive mozno sa tak sprava aj seriovy varec alebo som si to len doteraz nikdy nevsimol a je to normalna vec. Zvycajne som ale bol zyvknuty co si pamatam nahodit otacky a pockat si kym si rucicka tachometra vysplha a potom sa zastavi.
Ak to je neaka anomalia tak spravim video
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006