Rád bych, aby jsi mel stejnou barvu i rok jako já.. ale už první nepřesnost v inzerátu .. není to rok 2005 ale 2004 .. v roce 2004 byl na predním kole jen jeden brzdový kotouč, do roku 2005 byli dva. Rozhodně nebudou odpovídat km jo je téměř hraničící s absolutní jistotou.... A jeste drobnost rok 2004 mel jinný materiál na pístu (měkčí.) a cca v 40 tis praskaly pístům sukýnky. Další roky meli písty nahrazeny za jiné z jiného materiálu. A jestě drobnost, nespěchej, čekej a vybírej , nikdy nekupuj hned tu první hned ten den kdy se na ní jedeš podívat, nech si to aspon přes noc projít hlavou.
Takže doporučuji rok 2005 a výš a pokud chceš dá se vybrat a dotáhnout za rozumný prachy majesty přímo z Itálie (přes italský majesty club), jediná pruda je tam s odhláškou a dopravou, ale i to se dá domluvit
Pánové včera jsem si hrál a čistil a odmastil spojku a variátor.. Tak zaprvé zmizeli po odmaštění spojky a lehkém zdrsnění dosedacích brusným papírem vibrace v oblasti 3-4.5 tis otáček. rozjezd je plynulejší bez pocitu prokluzu spojky. A teď dotaz... sháním někoho kdo má přípravky a chuť vyměnit kuličkové ložisko v zadní polořemenici spojky. Přivezl bych jen tu polořemenici s tím nemocným ložiskem