Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 črc 2016, 10:21
Tom_R píše:Tomikm nevim jak můžeš soudit me znalosti ano tuto motorku mam chvili motorky nedělám ptal jsem se třeba proto jestli neni nejaka specifická porucha pro tento model. Jinak jsem elektrikář a dělám auta. Holt v terénu kdyz je k tomu člověk nervózní se jinak dělá než na dílně.
Psal jsem ti SZ, ani jsi na ni neodpověděl...., samozřejmě není povinnost na ni odpovídat.
Jsi první elekrikář, který se ptá na fóru, na co se má zaměřit, když si myslí, že mu moto či auto - což jsou stejné systémy - špatně dobíjí.
26 črc 2016, 09:35
Ahojte, zhrniem skusenosti s michelin power pure, teraz cez vikend som na nich dal okolo 1500 km. Vsetky druhy ciest.
+
Majda je snou vyborne ovladatelna lahko sa preklapa
Vdaka dvoj zmesy vyborne ale fakt super drzi v max naklone pri akej kolvek rychlosti(stare dunloopy mi mierne uchadzali)
rychlo sa zohreju
na mokru ked su zohriate drzia tiez dobre v naklonoch
-
na mokru pri rovnej smyka na ciarach. (v burke na dialnici pri prejazde cez prerusovanu ciaru ma rozhodilo, ze mi skoro hovno textil lizlo
)
-/+ stredna zmes je tvrda kvoli vydzri co fakt citit aj na sucho pri prejazdoch cez priechody pre chodcov uvidime ako sa to ukaze na najazde.
porovnal by som to s original gumami IRC na PCX 2014
Ak daju najazd cez 10 000 tak do nich pojdem este raz.
01 srp 2016, 14:44
Chlapi ,po necelých 300 km (cca 5 hodín jazdy),mi ide odpadnuť riť .Mate niekto nejak prerobene sedadlo na Majesty 400 ,(kde, kto a ako, to robí),či mate všetci plechove rite a necite bolesť ?
03 srp 2016, 06:39
Tom_R píše:Kluci poraďte jsem na dovolené na majde vcera jsme zmokli pres noc pršelo a a uz za jízdy v dešti majda divně jela v nízkých otáčkách. Ráno vybita baterka když jsem ji nechal nabíjet tak nastartuje a do dvou az tri tisic chcipa ve vyssich jede normálně. Baterka se nedobije nekde musi být únik proudu kvuli dešti nenapadá vás kde muze byt nejčastější příčina? Jinak je to 2004.
Tak co s tím teda máš?
Jinak ač nerad jsem vyzkoušel,jak to vypadá v lijáku.Na mě a na majdě nezůstala nit suchá.Lehčí brody bez problémů,jízda v lijáku taky.Po zastavení a odtečení vody,následně natočení bez problémů.Prostě voda tomuhle stroji nepůsobí ani zanedbatelný problémy.
03 srp 2016, 21:57
Pokud jsi doteď tedy nejel v dešti a neměl v tomhle směru doposud problém, tak takhle od boku je rada těžká. Pokud ti ale baterka nedobíjí tak po svých zkušenostech to vidím někde na kabel a kostru, i to se mi stalo ale ne na Majdě.
Jenže jak to popisuješ ty že po nabití aku - tedy že ve vyšších otáčkách ti to jede a a v nízkých chcípá, něco podobného jsem měl na Majdě já. Jednak mi odešla podtlaková membrána a když jsem ji vyměnil tak přesně tohle ale v různých variantách mi dělalo - a bylo to jedním dílem z palivového čerpadla.
No fakt je rada těžká, takže moje rada - dojet dovčku a dát to raději Valinovi.
12 srp 2016, 09:26
Tak jsem zase hodil lehký tuning.Pořád jsem slyšel při přejezdu nerovností(kterých je požehnaně)klepání zezadu.No a příčina se našla.Akumulátor je sice v kastlíku docela napevno,ale byť je na něm kabeláž,tak docela poskakuje.Což není dobrý jak pro něj,tak pro připojení kabelů.Takže po sundání zadního držáku na kufr či opěrku a demontáži krytu na akumulátor se objeví komplet zadní část rámu.Uložení akumulátoru je v plastovým obalu a ten je vsunutý do odlitku,který je součástí rámu.Na něm je zezadu a zepředu u horní hrany nálitek,který má ze spodu průřez a tvoří tedy záchyt pro oko.Použil jsem oka hranatý,ze starý tašky a na ně upevnil popruh se suchým zipem.Ty se pak nasadí na ty nálitky a akumulátor se pěkně přitáhne k rámu.Klepání zmizelo,kabeláž je bez pohybu a tím se eliminuje únava spoje kabel -očko.
Jediná nevýhoda toho je,že pro případný vyjmutí akumulátoru je nutná demontáž více částí.To je zadní sedačka,zadní držák a kryt aku.Ale zase člověk akumulátor nevyndává pořád a pakliže je nainstalovaný kabel s konektorem na propojení s nabíječkou,tak není potřeba žádná demontáž.
Ještě doplním jednu věc.
Chtěl jsem nastříkat hlavní a boční stojan,ale sundat pružiny je svízel.Sundat jdou lehce a to následovně.Při vyklopeným stojanu je pružina natažená a tak mezi závity pružiny stačí vložit podložky,aby byly napevno mezi závity.Pro další manipulaci jsem pružinu i z podložkama obalil páskou.Výsledek je takový,že bez dřiny stačí stojan zaklopit a pružinu lehce vyháknout.
15 srp 2016, 10:56
Ty tam nemas gumovy popruh, ktery se tahne pres akumulator? Pokud tam je tento, tak se baterie nemuze beznym provozem hnout.
16 srp 2016, 05:56
No právě,že nemám.Nějakej blb co tam dávál baterku,tak ho ztratil či co.Tak proto jsem to musel udělat.Ale hlavně,že to drží spolehlivě.
28 srp 2016, 20:25
Tak po dovolené jaksi na to nebyl čas nicméně uz jsem to začal řešit vypada to na zavitozkrat na statoru výstupní napětí z alternatoru je na dvou civkach ~20V a mezi jednou civkou ~15V na volnobeh za studena bez jakekoliv zátěže což mi připadá hodně málo. A abych nezapomněl tak pri zvýšených otáčkách tech 15V zůstává a ty dvě další jdou nahoru
01 zář 2016, 00:44
I tak sa da alebo zmerat 8ndukcnost cievok a hned je vsetko jasné. Najlepsie ked je dole rotor magneta. Alebo merat zapisat hodnoty pootocit rotorom a znova zmerat. Magnet ovplyvnuje namerane hodnoty 8ndukcnosti.
01 zář 2016, 23:00
Druhy stator namontován a už zase jezdím paráda už mi ta jedna stopa chyběla...
07 zář 2016, 00:00
Dusan14 píše:I tak sa da alebo zmerat 8ndukcnost cievok a hned je vsetko jasné. Najlepsie ked je dole rotor magneta. Alebo merat zapisat hodnoty pootocit rotorom a znova zmerat. Magnet ovplyvnuje namerane hodnoty 8ndukcnosti.
To asi neee, indukce funguje pouze v pohyblivém magnetickém poli, když se magnet (rotor) nehýbe, tak se nic nemění. Není třeba nic otáčet a zapisovat. Nic ve zlým...
07 zář 2016, 04:59
Ale no, pritomnost feromagnetickeho materialu v jadre ciecky ovplyvnuje jej indukcnost. Odporucam zmerat ak neveris
17 zář 2016, 08:30
Zdarec,tak zase mě napadla menší úprava.Pod sedačkou je osvětlení,ale není potřeba aby svítilo pořád.Tak jsem k němu implantoval malý kolébkový vypínač.Možná blbůstka,ale dá se pěkně vyluftovat úložný prostor.
17 zář 2016, 08:37
ja som to svetlo radšej odpojil,aby ma raz rano neprekvapila vybitá baterka.