Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 kvě 2016, 08:14
KaCzaba píše:Zalezi kde a co maji na sklade.
Crhy: na majdu jsem jeste gufera resit nemusel. Proc zrovna koyo? Vzdyt je to fuk co za znacku. Ale jak jsem psal. Cena aa origo je fain. Spis bych to resil co kde je jak skladem. Kdyz na to evidentne chvata.
A taky jsem chtel nekomu jen objasnit, ze ne vzdy je nutne tu samou vec kupovat o neco draz jen ze ma krabicku se znakem vyrobce moto. Brano vseobecne
Děláš si ze mě srandu? Jsem mimo jiné strojař a proto jsem se tě ptal. Jak někdo vůbec může říkat, že je to fuk, co je to za značku. Raději tady nemluv o něčem, čemu očividně nerozumíš, nakonec by ti zde mohl i někdo slabší uvěřit.
10 kvě 2016, 08:28
Tak jo. Nerozumim tomu. Vidlic jsem udelal uz asi padesat. Naposled na svym Buellu. Kterej jezdi vicemene porad po zadnim a tudiz pri dopadech by to spatne udelany gufero dalo o sobe vedet. Rikam svy zkusenosti. Kdyz koupim gufero na vidlici, ne normani na beznou hridel(abys tady na me zas nevyjizdel), tak pokud sedi rozmer, v cem je problem ze to neni koyo? Je vic firem co dela gufera proboha a jsou to znamy znacky. Vyberu si mezi nima. Nikdyz jsem nepouzil OEM gufero a vzdy to fungovalo jako s origo.
Celou dobu se bavim o neorigo dilu, ze na origo jsem ted cekal 2 tydny. Kdyz tady v cene skoro zadny rozdil neni. Pokud na to specha muze vzit i jinou znacku. Co je na tom za problem?
10 kvě 2016, 08:44
super dakujem
fakt treba rozobrat ked som to pozeral od spodu tak to vyzera, ze sa dostanem k obom uchytnym matkam aj k tomu vrchnemu imbusu.
pre kratkost casu rozmyslam iba ze vyslovene vymenim. Ci to gufero odtial nevytiahnem bez vytiahnutia tej vnutornej trubky.
TomRaptor píše:Tady je video na rozebrání:
https://www.youtube.com/watch?v=T7l3J1ATXtATady je video na složení:
https://www.youtube.com/watch?v=dh2xegioTAgNenech se zmást, že je to video na Suzuki B400 - ty tlumiče jsou uvnitř identické.
Měnil jsem gufero (7), prachovku (9), "O" kroužek (16) pod horní maticí a podložku (11) pod spodním šroubem. Pouzdra trubky jsem neměnil.
Vyplachoval jsem to technickým benzínem. Nasazování gufera je bez přípravku porod a musíš dávat pozor na pružinové kroužky na guferu, abys je nepoškodil. Dále si dávej pozor na ten plastový "klobouček" (10), aby sis na něj nenarazil tu trubku! Jde to pak blbě od sebe... Doporučuji udělat rovnou oba tlumiče, protože na Majdě musíš kvůli jejich demontáži rozebrat celý předek. Dělal jsem to podle videa a šlo to parádně. Oleje musíš nalít přesné množství podle servisního manuálu. Za odpoledne se to dá stihnout - přeji úspěšnou práci.
10 kvě 2016, 08:46
Jako ze bys ho jen vydloubnul bez rozebrani vidle? To nedelej. Hrozi ze poskodis tu chromovou vrstvu a vrypy ti poskodi novy gufera behem chvile. Ber to tak ze bez rozebrani vidle to neudelas
10 kvě 2016, 08:48
Pokud vyndáš tlumič bez rozebrání předku, tak OK. Ale já se tam nedostal ani s vořechem...
To gufero vytáhneš pomocí té trubky - ostatně je to krásně vidět na videu... Hlavně NIC NEDLOUBEJ!!!
10 kvě 2016, 10:05
2 Kaczaba: ok, ale proč tedy píšeš, že je fuk jakou značku? To je právě to, proč by to fuk být nemělo, pokud to nechceš za měsíc rozdělávat znovu.
10 kvě 2016, 10:30
U gufer jsem nevidel jste noname znacku. Spis jsem poukazoval na to ze OEM reseni nemusi byt vzdy vsespasny. Prvne vesmes neni skladovka do druheho dne, nekdy markantni rozdil v cene, a co jsem ted bral spojkovy lanko na Buell a lamely, tak prave ty oem dily jsou akorat, ale je vic firem co delaji lepsi kvalitu urcenou pro perfomace. A za mensi cenu nez oem HD . To je fuk. OEM nic nepokazis, ale pro me to neni vsespasny reseni.
10 kvě 2016, 10:48
Jo rozumiem, uz zhanam lokalne niekde v zasade to gufero davali do velmi vela modelov Yamaha tak hadam by to aj niekde mohli mat skladom.
10 kvě 2016, 17:21
Dá sa vymeniť respektíve skontrolovať olej v predných tlmič och.bez rozoberania ,alebo ich demontáž i.Vôbec netuším v akom sú stave ,ale netecu.Možno už ani nemá čo vytiect .((_:
Odoslané z ALE-L21 pomocou Tapatalku
10 kvě 2016, 20:18
To: Ozzac
Mě tlumiče při zhoupnutí jakoby vrzaly... Pokud Ti netečou, tak asi není co řešit a řídit se s výměnou podle servisního manuálu. Jinak si myslím, že bez demontáže nezkontroluješ nic...
11 kvě 2016, 06:25
Jestli má suchý vidle,tak už jsou tlumiče bez oleje a hrozí poškození kluzný chromový vrstvy.
ozzac:Bez demontáže předku neuděláš vůbec nic.A ještě jsou problémy i tak.Uřezával jsem držák pravýho klaksonu.to uvidíš sám,kolik je tam místa...
11 kvě 2016, 08:26
TomRaptor píše:To: Ozzac
Mě tlumiče při zhoupnutí jakoby vrzaly... Pokud Ti netečou, tak asi není co řešit a řídit se s výměnou podle servisního manuálu. Jinak si myslím, že bez demontáže nezkontroluješ nic...
Dik . nevrzgaju a neteču ,ale netuším ,či na tom niekto niekedy vobec menil olej vo vidlách.Necham to asi na zimu teraz ,to nebudem rozoberať.Mne skor vrže niekde zozadu -zospodu ,asi zadna kyvka ,hlavne ked idem pomaly ,cez železničny prejazd ,je to dosť počuť.
11 kvě 2016, 08:31
Tlmice neries, fakt to asi bude treba rozobrat cele (uz sa tesim
) ale aj tak som chcel vymenit ziarovku v parkovacke
. To vrzganie ti pojde na 80% od hlaneho stojanu. Na hlavnom stojane je taky valcek(silentblok), ktory sa dotyka zospodu motora mne vzdy pomohlo ak som ho ocistil a striekol silikonovym olejom a vrzganie bolo na hodne dlho prec. Staci dat moto na hlavny stojan a uvidis ho. Ked sa pozries na motor zo spodu uvidis tam relativne cistu vylestenu cast. To je miesto kde sa stretavaju ocisti aj to.
11 kvě 2016, 08:48
Darius14 píše:Tlmice neries, fakt to asi bude treba rozobrat cele (uz sa tesim
) ale aj tak som chcel vymenit ziarovku v parkovacke
. To vrzganie ti pojde na 80% od hlaneho stojanu. Na hlavnom stojane je taky valcek(silentblok), ktory sa dotyka zospodu motora mne vzdy pomohlo ak som ho ocistil a striekol silikonovym olejom a vrzganie bolo na hodne dlho prec. Staci dat moto na hlavny stojan a uvidis ho. Ked sa pozries na motor zo spodu uvidis tam relativne cistu vylestenu cast. To je miesto kde sa stretavaju ocisti aj to.
Dik ,mrknem na to ešte dnes .V Šaštine som išiel na Gazarku a tam je tých kolaji asi 10 ,krokom a vrzgal som ,že si ma aj chodci obzerali ((-: ..............................no už som ho objavil.Ma riadnu volu na oske a klepka a šramoti riadne .Nastriekal som ho olejom na motoreťaze ,Vola tam je ,ale už nehrkoce .Dik za radu .
11 kvě 2016, 18:20
jj, taky jsem hledal, dokonce i zadni tlumice byly venku, pak jsem zjistil ze to dela tenhle kousek gumy. namazal jsem to loni a uz to dela zase. proste se to musi pridat na seznam udrzby pred sezonou.