Hele ,jezdit rychle je pěknej vopruz.Ale na tu svojí muší váhu dělá Majda hodně slušný výkon.Nejde o to někomu dokazovat,co takovej skůtřík dokáže.Jde o to,že otočím heftem a dokážu uniknout i šílenci v plechovce,který jezdí po prostřední lajně a neví,jestli je levičák,nebo pravičák.Navíc je to prdel,když jede zmrzlinka a dělá machříka,jak honí motor do omezovače a pak pak ho vydusíš i z batůžkem za sebou(protože jemu se batůžek za prvé nevejde na kornout a zadruhé by to ten batůžek ani neuvezlo).Jinak jezdím vcelku,až na vyjímku podle pravidel
Ale stabilitu absolutně vylepšily úpravy tlumičů.Je to opravdu nebe a dudy.
Jinak mezi náma je dobrý to,že vím co motorka pod prdelí dokáže a můžu jí na 200 procent věřit.
-- 15 dub 2016, 15:40 --
janon píše:Bavi me, jak tady kazdej druhej resi kolik to jede na max. Ja jel na majesty na max asi dvakrat a pak uz nikdy ne. To same na SW. Co na tom mate tak zajimaveho, ze chcete jezdit na max nebo do omezovace? A jestli to jede 160, nebo 170? Preci do max rychlosti bude vzdy vstupovat 1000 promenych namatkou opotrebeni konkretnich remenic, opotrebeni valecku, vaha valecku, typ variatoru, klimaticke podminky, konkretni odpor vozovky, pneumatik, vaha ridice, priplatkove prislusenstvi (vyssi plexi) momentalni opotrebeni valce. atd. atd. A to jsem uvedl jen zlomek toho, co muze ovlivnovat vyslednou maximalni rychlost. Prijde mi to zabavne...
Mne treba na novy origo remen ve 130 majda tocila 5800 a na stary taky 6500 a co ted?
No co,už je sjetej a utahanej,tak na výměnu zralej.Zkus si najít tabulku na výpočet otáček řemenového převodu a uvidíš,jak se mění otáčky po ubytku šířky řemene.Strejda GOOGLE pomůže