Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 dub 2016, 10:57
janon:Ne v pohodě.Jde o to aby se přišlo na závadu.Ale luzi píše,že má olej v airboxu,ne v sání.Tak to je gufero.Sání musí mít trochu naolejovaný.To je jako u všech motorů.Tlak z klikové skříně se snad všude převádí do sání.Kromě Jáwek a Zetek,tam byla na karteru taková čepička jak na papiňáku.Motor jsem na Majdě taky nekuchal,ale logicky bude odvětrání klikové skříně řešeno stejným způsobem.Jestli je tam přetlakový ventil,tak může být třeba zakarbonovaný v poloze otevřeno.Což většinou bývá důsledek protažených výměn oleje.
Jak se píše,ještě změřit komresi,ale to si myslím nemá smysl,to by se spíš ztrácel olej a hulilo by mu to.
K tomu snímači na klice bych tipoval že je to tohle
http://partsdepot.cz/originalni-dily/sk ... ty/417158/ položka č.24.
09 dub 2016, 13:13
zdeny65: To je snimac vyklopeni bocniho stojanu.
09 dub 2016, 13:36
TomRaptor píše:To: Kubanec11
Na straně 254 (5-50) přeloženého servisního manuálu najdeš tohle:
Takže vylýt a rozhodit motor asi co? Dá se to čidlo někde splašit samotný, nebo to musim koupit celý? Protože partsdepot je to čidlo součástí statoru a stojí to 6958kč. To je trošku drahý.
09 dub 2016, 14:26
janon píše:zdeny65: To je snimac vyklopeni bocniho stojanu.
No to máš pravdu.Je to tam nakreslený tak nějak.
Ale zkusit to nějak pohledat
http://www.partzilla.com/parts/detail/y ... 00-00.htmlhttp://www.ebay.com/itm/Rif-Originale-Y ... 1691589909http://www.ebay.it/itm/STATORE-OKYAMI-5 ... Swa-dWohBq Tenhle poslední odkaz je docela nadějný,navíc Luca by asi pomohl i z objednáním.
-- 09 dub 2016, 13:40 --
Kubanec: Tady mají co hledáš
http://www.skutrvrakoviste.cz/stator-za ... -1386.html za 1500.
10 dub 2016, 07:48
Už jsem na to taky koukal. Včera jsem proběhnul všechny kontakty kolem čidel a kabelovýho svazku, vymazal historii chyb a poskládal skůtra zase dohromady. Byl to projet a zatim to vypadá, že se to asi vyřešilo samo, ani diag nic nezaznamenala. Tak budu čekat než to začne dělat znova psí kusy. Pokud to byla nějaký kostra nebo tak něco tak je po problému, to jsem všechno prošel. Pokud to je skutečně čidlo v háji a problém se bude opakovat, tak to vyměním.
Jinak jsem při té příležitosti implantoval kontra pružinu od pana Malosiho, ještě jednou pročistil varec(když už to bylo venku) a zase to jede o něco příjemněji. Jen se mi zdají zbytečně vysoké otáčky, ale zase se to přestalo třást jak drahej pes.
10 dub 2016, 10:59
Vysoký otáčky,na volnoběh,nebo rozjezd,nebo maximálka?Volnoběh by měl být tak 1500.Rozjezd nad 2200.Na 7000 to jede víc než 160.Víc to netočím.
14 dub 2016, 08:49
No těch 1500ot sedí, ale když přijíždím na křižovatku a zastavím tak se většinou drží na cca 2000ot a spadnou na 1500třeba až tak za deset sekund.
Jinak 7000ot mám tak v 145. Řemen má teď cca28,5mm, takže by měl ještě chvíli dát, jinak myslim že to kdyžtak válečky vyřeší.
Spojka zabírá někde nad 2000 to by mělo být ok.
Jinak po nějakejch 300km se mi na dálnici zase rozsvítila ta mrcha oranžová. Takže jsem tam kde jsem byl.
Jsem trušku zmatenej, protože v historii chyb mám čísla 24 a 31. Což nezná ani manuál. Nebo jsem špatně hledal.
Asi sklopím uši a navštívím kluky v Yamaze ať se starají.
15 dub 2016, 07:15
Hele objevil jsem kody ,co dával někdo na foru.
12 Crankshaft position sensor failure
13 Intake pressure sensor failure
14 Intake pressure sensor pipeline failure
15 Throttle position sensor wire disconnected or short-circuited
16 Throttle position sensor stuck
21 Water temperature sensor failure
22 Intake temperature sensor failure
23 Atmospheric pressure sensor failure
24 Oxygen sensor failure - lambda sonda
30 Lean angle cut-off switch activated
31 Maximum allowable Oxygen sensor correction level exceeded
32 Oxygen sensor correction level too low
41 Lean angle cut-off switch disconnected or short-circuited
42 Vehicle speed sensor or neutral switch failure
43 Monitor voltage -- less than 3v
44 ECU failure
Takže pro Tebe to bude 24-lambda sonda a 31 je překročení maximálního množství spalin.
Takže bych se nejdřív asi podíval na to,jak máš nastavený CO,jestli náhodou nemáš zvednutou hodnotu.A pak se podívej,jestli nemáš volný dráty na lambda,nebo přerušený ,špatně nasazený konektor.
15 dub 2016, 07:35
zdeny65 píše:Vysoký otáčky,na volnoběh,nebo rozjezd,nebo maximálka?Volnoběh by měl být tak 1500.Rozjezd nad 2200.Na 7000 to jede víc než 160.Víc to netočím.
Chtel jsem se zeptat co tam mas za variator ze to tak jede ja dam max 165
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
15 dub 2016, 10:55
m. luzar: Uplne normalni rychlost.
15 dub 2016, 11:04
Moje nebo zdenyho kdyz ma 7000ot.m tak musi jed 175 na max
janon píše:m. luzar: Uplne normalni rychlost.
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
15 dub 2016, 11:16
Určitě ne.Tolik žádná Majda nikdy nepojede ani tacho.
15 dub 2016, 11:34
crhy píše:Určitě ne.Tolik žádná Majda nikdy nepojede ani tacho.
Kdyz ma pri 7000ot.m 160 a omezovac je cca 8250ot.m tak to mel dat
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
15 dub 2016, 14:09
Bavi me, jak tady kazdej druhej resi kolik to jede na max. Ja jel na majesty na max asi dvakrat a pak uz nikdy ne. To same na SW. Co na tom mate tak zajimaveho, ze chcete jezdit na max nebo do omezovace? A jestli to jede 160, nebo 170? Preci do max rychlosti bude vzdy vstupovat 1000 promenych namatkou opotrebeni konkretnich remenic, opotrebeni valecku, vaha valecku, typ variatoru, klimaticke podminky, konkretni odpor vozovky, pneumatik, vaha ridice, priplatkove prislusenstvi (vyssi plexi) momentalni opotrebeni valce. atd. atd. A to jsem uvedl jen zlomek toho, co muze ovlivnovat vyslednou maximalni rychlost. Prijde mi to zabavne...
Mne treba na novy origo remen ve 130 majda tocila 5800 a na stary taky 6500 a co ted?
15 dub 2016, 14:30
janon píše:Bavi me, jak tady kazdej druhej resi kolik to jede na max. Ja jel na majesty na max asi dvakrat a pak uz nikdy ne. To same na SW. Co na tom mate tak zajimaveho, ze chcete jezdit na max nebo do omezovace? A jestli to jede 160, nebo 170? Preci do max rychlosti bude vzdy vstupovat 1000 promenych namatkou opotrebeni konkretnich remenic, opotrebeni valecku, vaha valecku, typ variatoru, klimaticke podminky, konkretni odpor vozovky, pneumatik, vaha ridice, priplatkove prislusenstvi (vyssi plexi) momentalni opotrebeni valce. atd. atd. A to jsem uvedl jen zlomek toho, co muze ovlivnovat vyslednou maximalni rychlost. Prijde mi to zabavne...
Mne treba na novy origo remen ve 130 majda tocila 5800 a na stary taky 6500 a co ted?
Nejde o tu rychlost ale kdyz pojedu 130 na 5500 tak asi bude mensi spotreba nez kdyz to bude tocit 6500
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk