Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 07 dub 2016, 08:33

Ako rozumiet tomu nerozumiem :) ale asi sme sa nepochopili. Nemyslel som vrch piestu ale motor v majde lezi pozdlzne z moto, takze piest ide dopredu/dozadu vrchom som myslel hornu cast piestu z pohladu od kluky.
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod KaCzaba » 07 dub 2016, 11:11

Neni lepsi udelat GO motoru? Nez koupit neco buhvi jak olitanyho a na konci sezony resit zas to samy? Jaky jsou cca ceny jetyho motoru na majdu? Kdysi jsem nekomu delal motor na 125 yamahu skutr, a menil sem ojnici, novej valec pist.... kupovano v yamaze. A nebyla to zas takova darda. Nebyl jeste poradne doatupnej ebay a ruzny dovozy z venku v ty dobe. Trh s dilama je taky uz jinde dneska....
KaCzaba

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 01 črc 2010, 09:43

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 07 dub 2016, 11:15

pocital som to a GO cez 1000e len diely motor kupim za 400e komplet aj s variatorom(ten rozpredam)
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 07 dub 2016, 17:10

Ahoj kamarádi...
Začal mi prolínat olej na předním tlumiči a potřeboval bych jeho repas (tedy obou tlumičů), ale ještě jsem to nedělal a byl bych rád, kdyby mi byl někdo ochotný poradit, popřípadě provést opravu. :wink:
Co je potřeba objednat za díly?
Díky za každou radu - Teplice
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 08 dub 2016, 08:07

TomRaptor:Nejsem levej a všechno si opravuji velice puntičkářsky a kvalitně.Ale tlumiče jsem svěřil radši klukovi,kterej to opravuje.Není to až taková legrace.Jestli bys chtěl,tak bych to mohl domluvit.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 08 dub 2016, 08:55

Díky za odpověď...
Možná se do toho pustím sám... Jirka z Libouchce mě asi přesvědčil.
Vestec je "trochu" z ruky, navíc jsem dotazoval některé servisy v okolí, ale většinou mají moře práce, nebo plkají nesmysly do telefonu... :lol:
Přesto ještě jednou díky a pokud bude potřeba, rád se ozvu. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 08 dub 2016, 11:47

zdeny65:: m.luzar pise o odfukovani oleje do prostoru vzduchoveho filtru. Obavam se, ze vymena gufera na klikove hrideli, odfukovani oleje do filtru nepomuze, ale treba se pletu.

TomRaptor: Pokud si alespon trochu zrucnej, tak to das. Kup olej do vidlic tusim, ze tam ma byt 10W, pak gufero a prachovky a vymenit. Pokud vymenis jen gufero, tak ti zacne po chvili olej zase pres stare prachovky vzlinat. Poprve jsem chtel usetrit a za 4 mesice, jsem vidlice delal znovu. Od te doby, menim vzdycky komplet gufero i prachovky a nikdy problem.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod m.luzar » 08 dub 2016, 12:00

Tak jsem byl v servisu se optat na to odfukovani a v tom lepsim pripade prej krouzky nebo vybrus auuuu

Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
m.luzar

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2016, 08:24

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod KaCzaba » 08 dub 2016, 12:13

Nikdy jsem na zadny moto nemenil s gufery na vidlici i prachovku, pokud teda nebyla zjevne poskozena. Nikdo to ani stejne nechtel zaplatit. A problem co popisujes nenastal.

Jinak s guferem kliky vs. odfuk do filtru s tebou taky souhlasim.
KaCzaba

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 01 črc 2010, 09:43

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 08 dub 2016, 15:44

Tom:Taky existuje pošta.Tak uvidíš,jak se rozhodneš.
janon: to samý jsem měl taky.Jinak bych to nepsal.Jde ještě o to,jestli tam má gufero za pajsku nebo origo.To neví ani on sám,jestli tam někdo šťoural,nebo ne.Prostě olej se mi objevoval a po výměně nic.
m.luzar:to co ti řekli je jen na to,aby Tě přesvědčili,že je to v řiti.Neboj není.Jen Tě potřebujou oškubat.
KaCzaba:Jako jestli kupuješ sadu na repasi vidlí,tak to s prachovkama stojí skoro stejně a je klid.Jestli ušetřím kilo,dvě?To neřeším.Jak jsem psal.Nechal jsem si vidle udělat.Dal jsem chlápkovi necelou dvojku a spokojenost absolutní.Pokud gufera propouští,tak je docela blbost nedat nový prachovky.Gufero samo o sobě vydrží dost,ale jestli prachovka nestírá,tak sorry,ale nový gufera nemá ani cenu dávat,protože prach se dostane na gufero přez špatnou prachovku a situace vzniká zase znova,jen v kratším čase.Pokud se mýlím,tak mě oprav.
Zadní tlumiče mi dělal Beran.Vyladěný jsou jak od boha.Za oba necelých pět litrů.Navíc jsou teď rozebíratelný,což je max.výhoda.Navíc mi je poladil na přání.
Naposledy upravil zdeny65 dne 08 dub 2016, 15:54, celkově upraveno 1
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod m.luzar » 08 dub 2016, 15:52

zdeny65 píše:janon: to samý jsem měl taky.Jinak bych to nepsal.Jde ještě o to,jestli tam má gufero za pajsku nebo origo.To neví ani on sám,jestli tam někdo šťoural,nebo ne.Prostě olej se mi objevoval a po výměně nic.
m.luzar:to co ti řekli je jen na to,aby Tě přesvědčili,že je to v řiti.Neboj není.Jen Tě potřebujou oškubat.
KaCzaba:Jako jestli kupuješ sadu na repasi vidlí,tak to s prachovkama stojí skoro stejně a je klid.Jestli ušetřím kilo,dvě?To neřeším.Jak jsem psal.Nechal jsem si vidle udělat.Dal jsem chlápkovi necelou dvojku a spokojenost absolutní.Pokud gufera propouští,tak je docela blbost nedat nový prachovky.Gufero samo o sobě vydrží dost,ale jestli prachovka nestírá,tak sorry,ale nový gufera nemá ani cenu dávat,protože prach se dostane na gufero přez špatnou prachovku a situace vzniká zase znova,jen v kratším čase.Pokud se mýlím,tak mě oprav.
Zadní tlumiče mi dělal Beran.Vyladěný jsou jak od boha.Za oba necelých pět litrů.Navíc jsou teď rozebíratelný,což je max.výhoda.Navíc mi je poladil na přání.

Myslis gufero ze strany variatoru na ojnici jestli tomu spravne rozumim?

Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
m.luzar

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2016, 08:24

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 08 dub 2016, 15:54

Jo myslíš správně.Ale ne na ojnici,ale klikovce.Ojnice je ta tyčka co spojuje píst a klikovou hřídel.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod m.luzar » 08 dub 2016, 16:00

zdeny65 píše:Jo myslíš správně.Ale ne na ojnici,ale klikovce.Ojnice je ta tyčka co spojuje píst a klikovou hřídel.

Jasne vim jen jsem to poplet tak to neni problem ho vymenit ,udelam a pak dam vedet jak to dopadlo ale myslim si ze kdyby bylo gufero spatny tak by tekl olej a tam nic netece ale za pokus to stoji

Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
m.luzar

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2016, 08:24

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 08 dub 2016, 16:12

No ,když motor neběží ve vyšších otáčkách,tak je sucho.Ale jak jede ve vysokých,tak olej začne prosakovat.Prostě vyměň to a uvidíš.Objednával jsem ho u http://www.yamaha-zizi.cz/.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 08 dub 2016, 18:24

zdeny65: Chapu to spravne, ze kdyz se ti objevil olej v prostoru, kde je vzduchovy filtr sani, tak si vymenil gufero na klikove hrideli?

m.luzar: Objevuje se ti olej u vzduchoveho filtru, nebo okolo klikove hrideleve variatoru?
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron