Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 dub 2016, 15:09
no celkom do toho nevidim akurat tomu typkovi verim, najprv odisiel napinak retaze. Potom sa vymenil nastartoval islo a potom este raz pred skladanim nastartoval a opat preskocil.
04 dub 2016, 15:16
Ten napinak se da vyndat tak aby nevystrelil. Tim si i muzes skontrolovat stav rozvodu. Vytahani retezu a ojeti list. Kdyz uvidis jak je vyjety a zda mu jeste nejaky zoubky do konce zbyvaj. Docela v tvych opravach plavu. Delali jste Xkrat napinak a ono to porad preskakuje?a predtim se nic nestalo a ted se stalo co?
Chces poradit, musis byt trochu konkretnejsi
04 dub 2016, 15:31
Skusim to zhrnut
1. cez zimu repas spojky, vymena valcekov za pulley
2. Isiel som na tom cca 20 km, majda isla super ale isiel hrkot od motora
3. preventivne som isiel menit membranu/nastavenie ventilov
4. Servisak povedal, ze sa mu to hrkani nezda otvoril a bol preskoceny rozvod, napinak nenapinal poriadne.
5. novy napinak, otestoval a prestalo to hrkat
6. isiel otestovat este raz pred zlozenim moto a zacalo to zasa hrkotat(zasa preskoceny rozvod)
7. Rozobral a ze ide tazko motor pravdepodobne cerpadlo nemaze dostatocne co sa prejavilo na tom, ze ten stary napinak odisiel.
neviem ci teraz je ten motor pridrety lebo je potrebne
- Repas klukoveho hriadela
- repas valca
- sada tesneni motora
- olejove cerpadlo
- piest
- poistky piestneho capu
- piestne kruzky
- loziska vyvazovacieho hriadela
Pojdem ho pozriet ci je to nutne takto vsetko menit kedze to vychadza na 900e len diely
04 dub 2016, 16:22
No puvodne to vyznelo ze ti kvuli membrane blbe maze motor a proto skocil retez.
Dle me, a zkusenosti, kdyz motor blbe maze,nejde jen hur, napul. Mozna jo, ale jen chvilicku nez se rafne uplne.
04 dub 2016, 19:18
Ako myslím že ak by sa ten motor trápil tak by som to cítil podľa mňa, ja som bez problémom odjazdil celú sezónu a maximalku som tiež dával. Ono aj keď som prehodil tie valčeky a išiel do toho servisu aj vtedy som dával maximalku počas tých 20 km, to byť sa mi rovno zadrelo ak by zle mazalo nie? Jedine ze by náhoda... Ako ten motor išiel vždy ok skúšal to aj pito tu z fóra. Na druhej strane mi trochu prskalo olej z výfuku cez sezónu lebo som mal kryt výfuku trochu zaprskany či to malo s tym súvis neviem oleju som mal vždy dosť
Odoslané z C6903 pomocou Tapatalku
04 dub 2016, 20:29
že se tak blbě ptám, ale co všechno pohání rozvodový řetěz na Majesty 400? Pokud jen vačku a tím i ventily, tak je nesmysl, aby kvůli nízkému tlaku oleje šla ztuha vačka a tím odešel napínák a přeskočil řetěz. To bys dřív zadřel motor. Tudíž, jestli už něco šlo ztuha, tak je to zadřený a otázka je, pokud to málo mazalo, jaký byl důvod.
05 dub 2016, 09:03
Čau vyměnil jsem majesty 250 za 400 a super ale bohuzel po cca 1000km jsem zjistil že mam olej v sání a to hodně je pravda že jsem ji honil ale toho oleje je fakt hodně což asi nebude ok ma nekdo stejný problem čím to je ? Mám podzření na vyměnu kroužku nebo ještě huř vybrus
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
05 dub 2016, 13:19
To odfukovani oleje do prostoru vzduchoveho filtru je pri rychle dalnicni jizde porad plnej, celkem normalni. Obzvlaste ma-li motor uz neco najeto. U mne se tento jev zacal casteji objevovat po najeti cca 60t km. Hlavne kdyz jsem jel dalnici 120 a vice delsi dobu. Proste ten motor, se nejlepe citi do rychlosti 120, vse co je nad 140 dlouhodobe je trapeni a postupna vstupenka motoru do vecnych lovist. Dnes si hodne lidi mysli, ze kdyz ma auto, ci moto omezovac, ze je motor, timto chranen a muze se takto do omezovace jezdit normalne. Realita je ovsem takova, ze bezpecna rychlost pro motoru dlouhodobe, je o cca 40km/h nize.
05 dub 2016, 13:49
Dik za info jenze nejed 165 kdyz to jede [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY] se budu muset zklidnit a jezdit pomaleji chjo ,ale mas pravdu ze rvat to na plno neni pro motor to nej .odfukuje ale proto ze neni vse ok ted jestli ma cenu se v tom hrabat, jinak jede jak blazen a jeste jednou dik
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
06 dub 2016, 08:14
m.lazar: Tak neleň a kup si originální gufero.A věř,že to zmizne i když dáš majdě kotel.A pakliže nevytáčíš motor nad 7000 ot.,tak se nic neděje.Ono jezdit nad stopade se stejně dlouho nedá.
06 dub 2016, 08:17
Ted otazka jestli je to na ventilech nebo na pistu da se to poznat?nez to rozdelam?
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
07 dub 2016, 07:05
Jako co je na ventilech?Vyměníš gufero na klikovce.Shodíš dělenou řemenici,vysuneš z gufera pouzdro,vyloupneš gufero,natlačíš nový,nasadíš řemenice.Otázka několika minut.A budeš mít po odfukování oleje.
07 dub 2016, 07:11
Aha dik to ja jeste neznam jak co a jak ja mel vzdy pouze 2t
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
07 dub 2016, 07:54
Tak zaverom, bol som pozret motor a ako je polozeny motor slabe olejove cerpadlo mazalo iba spodok piestu, vrch isiel kov na kov takze su v pieste aj v hlave motoru drazky. Takze ide sa do noveho motora.
07 dub 2016, 08:12
A ako by si chcel mazat vrch piestu snad nie olejom z motora? Ocividne tomu nerozumies. Kto vie co bolo pricinou ze to klaklo. Uz nic snad budes mat šťastie na druhy kus