Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 pro 2015, 10:08
To: Nielm
Promiň, ale tohle napsat musím...
Svým příspěvkem jen dokazuješ, že si NIKDY neviděl onen šroub a proto tady plkáš nesmysly o náhradních šroubech!!!
Popisovaný šroub je s osazením na hlavě a vložen do gumové objímky, která přesně zapadá do plastového krytu variátoru a osazení hlavy zároveň zabraňuje rozdrcení plastu při bezhlavém dotahování. Takže jediná náhrada (mimo koupě originálu) je čistá a přesná práce šikovného soustružníka!!!
Svým řešením bys akorát zničil kryt variátoru a ten stojí přes 2 litry (šroub i s gumou 123,- Kč)...
10 pro 2015, 10:16
Máš pravdu, že fyzicky jsem jej neměl v ruce, ale vygooglil jsem si jak vypadá. Nepíšu o něčem čemu bych nerozuměl. Mám technické vzdělání a víc oč tady jde. IMHO se to dá nahradit tak jak jsem popisoval.
Děláš z toho velkou vědu...
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
10 pro 2015, 10:26
Ty sis to vygooglil a navíc máš "technické vzdělání a víc oč tady jde" a "dělám z toho velkou vědu"...
Samozřejmě, že si na svém skútru dělej, co chceš a bastli si to, jak chceš... Ale takového "šikulku" bych od svého skútru hnal klackem...!
http://partsdepot.cz/originalni-dily/sk ... ty/417054/- položka 32
10 pro 2015, 11:00
Ach jo...koukám, že máš ego až na půdu.
Já jsem psal, jak to lze udělat jinak než koupí předražených origo dílů. Jak to nakonec vyřeší tazatel, to je jeho věc. Ptal se, napsal jsem svůj návrh řešení. Ty však arogantně a agresivně argumentuješ. Ty tady navrhuješ koupit originál, takže nic převratného nepřinášíš.
Jinak co se týče těch šroubů tak upínají kryt variátoru, nejedná se o pevnostní šrouby a požadavek na upnutí dílu, který je funkčním - kryt pouze kryje, tudíž tam může dát i jiné šrouby. Osazení je dorazem, který určuje délku zašroubování.
Ale co, ať si kdo chce, co chce kupuje a prodejci vydělávají na těch dílech desítky procent zisku...
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
10 pro 2015, 11:09
OK - takže ještě jednou...! ("agresivně a arogantně")
Nemáš ani páru o tom, o čem tady "diskutuješ"! Kolik Majesty 400 si rozebíral, nebo alespoň viděl?!?
P.S. Skútr po Tvé "odborné" opravě musí být pastva pro oči...
11 pro 2015, 09:10
No vcelku bych taky nahradil ty origo šrouby za imbus.Ale už jen proto,že to má obří hlavu,tak je to v principu nemožný.Ale někde jsem viděl M6 s takovou hlavou,ale marně tápu kde.Takže stejně v principu je lepší koupit origo,plánuju to taky a používat přesný nástavec.
15 pro 2015, 15:05
Jo budem objednavat original, idem teraz objednavat valceky , podla ich by to mali byt SR2515/8-13 idem brat 13g, ale co som cital odporucate kupovat z kridielkom aby sa nepretocil. Odpoved od vyrobcu je taka ze kridielka maju len SR2613 teda 26x13mm nie 25x15mm ako potrebujem. Mate niekdo na majde pulley aj s kridielkom resp. nepretocili sa Vam?
15 pro 2015, 19:31
Na majdě jsem je měl, než jsem jí prodal, něco jsem na nich najel a bez přetáčení. Tento jev hrozí snad jen u B400.
15 pro 2015, 21:43
Super koľko si ich mal cca km? Čítal som že si bol spokojný preto aj idem dotoho
16 pro 2015, 05:52
Než jsem jí prodal, tak to bylo asi 3Tkm na sliderech. Bylo to jediné řešenï na nedokonalou suchou spojku. Ale to jsi asi už četl.
21 pro 2015, 21:25
Tak jsem rozebral variátor a spojku. Šlo to celkem v pohodě, ale přítel na telefonu Honza Luca byl moc potřebný. Díky Honzo. Myslím, že vyměnit válečky, spojku a řemen zvládne každý alespoň trošku zručný motorista. Je to skládačka. Jen upozorňuji, že mít po ruce momentový klíč považuji za nezbytné. Mechanik přede mnou to utáhl fakt moc. ..
Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
21 pro 2015, 21:31
TomRaptor píše:OK - takže ještě jednou...! ("agresivně a arogantně")
Nemáš ani páru o tom, o čem tady "diskutuješ"! Kolik Majesty 400 si rozebíral, nebo alespoň viděl?!?
P.S. Skútr po Tvé "odborné" opravě musí být pastva pro oči...
Šrouby to chce fakt originál !!! Dále je důležité tu gumu na tom šroubku namazat silikonovou vazelínou, která nenarušuje pryž. Dále je skutečně potřebné používat momentový klíč a dodržovat utahovací momenty Nm u každého spoje. Na stránkách klubu je servisní manuál, kde jsou u každého šroubového spoje hodnoty uvedeny. Problém rozebírání všech Majesty je ten, že nikdo momentový klíč nepoužívá a pakt prakticky všechny šrouby tzv. přetáhne.
Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
01 led 2016, 01:47
Všechno nejlepší. Hlavně kolama dolů. Ládabob
Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
14 led 2016, 08:22
Chlapi,nemá někdo náhodou sundaný pružiny ze zadních tlumičů,kde se nastavuje předpětí?Potřebuju zjistit délku pružiny.V manuálu sice je délka napsaná,ale bude to na tlumič bez nastavení.Protože se mi zdá blbost,že by se pružina zkrátila o čtyři centimetry.
14 led 2016, 09:01
Ona ma velka majesty i stavitelny tlumice? Paradoxne 125 je ma.