Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 10 pro 2015, 10:08

To: Nielm
Promiň, ale tohle napsat musím...
Svým příspěvkem jen dokazuješ, že si NIKDY neviděl onen šroub a proto tady plkáš nesmysly o náhradních šroubech!!! :roll: :lol: :roll:
Popisovaný šroub je s osazením na hlavě a vložen do gumové objímky, která přesně zapadá do plastového krytu variátoru a osazení hlavy zároveň zabraňuje rozdrcení plastu při bezhlavém dotahování. Takže jediná náhrada (mimo koupě originálu) je čistá a přesná práce šikovného soustružníka!!!
Svým řešením bys akorát zničil kryt variátoru a ten stojí přes 2 litry (šroub i s gumou 123,- Kč)...
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Nielm » 10 pro 2015, 10:16

Máš pravdu, že fyzicky jsem jej neměl v ruce, ale vygooglil jsem si jak vypadá. Nepíšu o něčem čemu bych nerozuměl. Mám technické vzdělání a víc oč tady jde. IMHO se to dá nahradit tak jak jsem popisoval.
Děláš z toho velkou vědu...

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Honda PCX 125 2015 (hnědá perleť)
Babetta 210, ročník 1984, 16tis km
Uživatelský avatar
Nielm

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 184
Registrován: 20 kvě 2015, 11:32
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Skútr / moto: Honda PCX 125ccm (2015)
Tuning / úpravy: Topcase Kappa K37N s opěrkou; Tucano Urbano Termoscud

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 10 pro 2015, 10:26

Ty sis to vygooglil a navíc máš "technické vzdělání a víc oč tady jde" a "dělám z toho velkou vědu"... :lol:
Samozřejmě, že si na svém skútru dělej, co chceš a bastli si to, jak chceš... Ale takového "šikulku" bych od svého skútru hnal klackem...! :lol: :lol: :lol:

http://partsdepot.cz/originalni-dily/sk ... ty/417054/
- položka 32
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Nielm » 10 pro 2015, 11:00

Ach jo...koukám, že máš ego až na půdu.
Já jsem psal, jak to lze udělat jinak než koupí předražených origo dílů. Jak to nakonec vyřeší tazatel, to je jeho věc. Ptal se, napsal jsem svůj návrh řešení. Ty však arogantně a agresivně argumentuješ. Ty tady navrhuješ koupit originál, takže nic převratného nepřinášíš.
Jinak co se týče těch šroubů tak upínají kryt variátoru, nejedná se o pevnostní šrouby a požadavek na upnutí dílu, který je funkčním - kryt pouze kryje, tudíž tam může dát i jiné šrouby. Osazení je dorazem, který určuje délku zašroubování.

Ale co, ať si kdo chce, co chce kupuje a prodejci vydělávají na těch dílech desítky procent zisku...

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Honda PCX 125 2015 (hnědá perleť)
Babetta 210, ročník 1984, 16tis km
Uživatelský avatar
Nielm

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 184
Registrován: 20 kvě 2015, 11:32
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Skútr / moto: Honda PCX 125ccm (2015)
Tuning / úpravy: Topcase Kappa K37N s opěrkou; Tucano Urbano Termoscud

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 10 pro 2015, 11:09

OK - takže ještě jednou...! ("agresivně a arogantně") :shock:
Nemáš ani páru o tom, o čem tady "diskutuješ"! Kolik Majesty 400 si rozebíral, nebo alespoň viděl?!? :lol:
P.S. Skútr po Tvé "odborné" opravě musí být pastva pro oči... :lol:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 11 pro 2015, 09:10

No vcelku bych taky nahradil ty origo šrouby za imbus.Ale už jen proto,že to má obří hlavu,tak je to v principu nemožný.Ale někde jsem viděl M6 s takovou hlavou,ale marně tápu kde.Takže stejně v principu je lepší koupit origo,plánuju to taky a používat přesný nástavec.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 15 pro 2015, 15:05

Jo budem objednavat original, idem teraz objednavat valceky , podla ich by to mali byt SR2515/8-13 idem brat 13g, ale co som cital odporucate kupovat z kridielkom aby sa nepretocil. Odpoved od vyrobcu je taka ze kridielka maju len SR2613 teda 26x13mm nie 25x15mm ako potrebujem. Mate niekdo na majde pulley aj s kridielkom resp. nepretocili sa Vam?
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 15 pro 2015, 19:31

Na majdě jsem je měl, než jsem jí prodal, něco jsem na nich najel a bez přetáčení. Tento jev hrozí snad jen u B400.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 15 pro 2015, 21:43

Super koľko si ich mal cca km? Čítal som že si bol spokojný preto aj idem dotoho :-)
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 16 pro 2015, 05:52

Než jsem jí prodal, tak to bylo asi 3Tkm na sliderech. Bylo to jediné řešenï na nedokonalou suchou spojku. Ale to jsi asi už četl. :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod jaroslav.hokr » 21 pro 2015, 21:25

Tak jsem rozebral variátor a spojku. Šlo to celkem v pohodě, ale přítel na telefonu Honza Luca byl moc potřebný. Díky Honzo. Myslím, že vyměnit válečky, spojku a řemen zvládne každý alespoň trošku zručný motorista. Je to skládačka. Jen upozorňuji, že mít po ruce momentový klíč považuji za nezbytné. Mechanik přede mnou to utáhl fakt moc. ..

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
jaroslav.hokr

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 24 zář 2015, 02:08

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod jaroslav.hokr » 21 pro 2015, 21:31

TomRaptor píše:OK - takže ještě jednou...! ("agresivně a arogantně") :shock:
Nemáš ani páru o tom, o čem tady "diskutuješ"! Kolik Majesty 400 si rozebíral, nebo alespoň viděl?!?
P.S. Skútr po Tvé "odborné" opravě musí být pastva pro oči...

Šrouby to chce fakt originál !!! Dále je důležité tu gumu na tom šroubku namazat silikonovou vazelínou, která nenarušuje pryž. Dále je skutečně potřebné používat momentový klíč a dodržovat utahovací momenty Nm u každého spoje. Na stránkách klubu je servisní manuál, kde jsou u každého šroubového spoje hodnoty uvedeny. Problém rozebírání všech Majesty je ten, že nikdo momentový klíč nepoužívá a pakt prakticky všechny šrouby tzv. přetáhne.

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
jaroslav.hokr

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 24 zář 2015, 02:08

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod jaroslav.hokr » 01 led 2016, 01:47

Všechno nejlepší. Hlavně kolama dolů. Ládabob

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
jaroslav.hokr

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 24 zář 2015, 02:08

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 14 led 2016, 08:22

Chlapi,nemá někdo náhodou sundaný pružiny ze zadních tlumičů,kde se nastavuje předpětí?Potřebuju zjistit délku pružiny.V manuálu sice je délka napsaná,ale bude to na tlumič bez nastavení.Protože se mi zdá blbost,že by se pružina zkrátila o čtyři centimetry.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod KaCzaba » 14 led 2016, 09:01

Ona ma velka majesty i stavitelny tlumice? Paradoxne 125 je ma. :-D
KaCzaba

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 01 črc 2010, 09:43

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků

cron