Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 29 lis 2015, 17:17

Jo tak keď zazimujem a začnem rozoberať cez zimu tak ho skontrolujem ale asi nebudem riešiť keď bude sucho. To skôr preventívne vymením membránu. Ono pri 9 ročnom skutry už možno nemusia hrať rolu len km
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rebel245 » 03 pro 2015, 21:12

taky o ní přemýšlím, jen 900kč a rozebírat ty plasty se mi nechce, teda pokud to nejde otvorem po sedlem :?:

jinak už někdo měnil za ledky ? myslím, že úspora energie prodlouží životnost baterie
...................vždy existuje jiná možnost :)
Uživatelský avatar
rebel245

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 12 bře 2010, 16:42
Bydliště: Jižní Čechy,Písek
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 03 pro 2015, 23:07

No podsedlom to nepôjde ja to dám vymeniť jednému šikovnému servisakovi lebo si sám netrúfam. LED mam v parkovackach neviem ale posúdiť. Pri aute som vymenil skoro všetky okrem blinkrov za LED a baterke to určite pomohlo. Oficiálne mi mala odísť po 4 rokoch a už ma 7
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod KaCzaba » 03 pro 2015, 23:25

Vy umite vyndat sedlo s jeho schrankou bez oddeklovani celyho skutru krom predni casti kolem krku rizeni? :-D

Takze defacto mas pravdu, staci sundat sedlo se schrankou a abys nemusel svesovat motor zle povolit cely kolinko z hlavy a zbytek udelat venku.
KaCzaba

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 01 črc 2010, 09:43

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod forester » 03 pro 2015, 23:31

Tak ja mám(vlastne syn) v Opel Corsa 1,2 pôvodnú batériu z 8/2004 čo vôbec nechápem :D Je pravda že auto je v garáži (vlastne bolo do nedávna) ale má 120tis km a ešte nebola dokonca ani nabíjaná.Sám som strašne zvedavý koľko vydrží :D A na Nissan Almera 2002 už mám tretiu, ale vlasnou chybou keď som ich zlikvidoval trvalím dlhodobím vybitím, čo je asi najhoršie D
Naposledy upravil forester dne 04 pro 2015, 10:13, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod tomikm » 04 pro 2015, 01:34

rebel245 píše:
jinak už někdo měnil za ledky ? myslím, že úspora energie prodlouží životnost baterie


sorry za OT:

a hlavně ušetříš ledkama prachy za elektřinu :lol: :lol: :lol:

hoši, fakt by to chtělo, abyste psali ověřené a pravdivé rady a informace. Ledkama životnost baterie neprodloužíš.
tomikm

250+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 278
Registrován: 07 črc 2012, 16:14
Bydliště: Tábor

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 04 pro 2015, 08:37

Přeně tak.Akumulátor se prostě musí vybíjet a nabíjet.Je to normální cyklus.A aby cyklus pokračoval i v době,kdy se nejezdí,jsou od toho speciální nabíječky.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Dusan14 » 04 pro 2015, 15:02

Ale no. Akumulator sa hlavne po vybiti musi hned nabit. Problem je ten ze po 4 rokoch sa dosky akumulatora zacinaju rozpadat klesa kapacita a na vyse dochadza k rychlejsiemu samo vybijaniu
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rebel245 » 04 pro 2015, 23:50

baterii v autě jsem měnil když byla 11 let stará, v traktoru mám 7rok, na majdě mám letos novou Motobatt a motonabíjěčku s udržováním používám též.
a nevymlouvejte mi odlehčení baterie při ledkách :D důležitý je věřit 8)
...................vždy existuje jiná možnost :)
Uživatelský avatar
rebel245

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 12 bře 2010, 16:42
Bydliště: Jižní Čechy,Písek
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 05 pro 2015, 09:14

Dusan14 píše:Ale no. Akumulator sa hlavne po vybiti musi hned nabit. Problem je ten ze po 4 rokoch sa dosky akumulatora zacinaju rozpadat klesa kapacita a na vyse dochadza k rychlejsiemu samo vybijaniu

Doporučil bych se podívat na netu o problematice nabíjení.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 06 pro 2015, 21:42

Ahojte, keď som rozobral teraz na zimu variator tak som si povedal ze niektoré šroby už nepôjdu naspäť lebo už boli fest vydrane a nechcem aby som musel vymýšľať ako taký šrob vytiahnem von. Tak idem objednať nové šroby ale zázračný šrob s gumovým dôrazom stojí na PD 130 Kč kus celkovo ich tam je 6, či dávať 25 eur za šroby... Nezhanali ste niekto inde tento šrob resp alternatívu? Ide o 3KJ-15481-00-00
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 06 pro 2015, 22:43

Pokud máš orvanou křížovou hlavu šroubu, tak její životnost prodloužíš vyříznutím drážky na plochý šroubovák... :wink:
Pokud je servaný závit, pak kup originál a máš po starostech.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 07 pro 2015, 20:48

Hej krížová hlava je vydreta predchádzajúci majiteľ im daj zabrať., inak dobrý nápad s tým plochým srobovakom
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Wáca » 09 pro 2015, 20:45

Nevím jak ten šroub vypadá, ale co tam dát noemální šroub stejné délky a ten gumový doraz vyseknout z nějaké gumy nebo tam dát O-kroužek.

...tak jsem na něj koukal a asi bude lepší dát originál, nebo jak radí kolega
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Nielm » 10 pro 2015, 09:06

Osobně bych koupil šroub se stejným závitem (nevím, zda to je M5 nebo M6), stejnou délkou a délkou závitu podobnou, jak je u toho origo. Zřejmě ten doraz určuje hloubku zašroubování. Použil bych z těch šroubů tu původní gum.prachovku a nasadil na nové. Koupil bych už s jinou hlavou (6-hran, imbus, torx). Pokud je dostupný soustruh tak předělat z většího rozměru šroubů dle originálu. Oni ti překupníci neví co by za to chtěli...

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Honda PCX 125 2015 (hnědá perleť)
Babetta 210, ročník 1984, 16tis km
Uživatelský avatar
Nielm

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 184
Registrován: 20 kvě 2015, 11:32
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Skútr / moto: Honda PCX 125ccm (2015)
Tuning / úpravy: Topcase Kappa K37N s opěrkou; Tucano Urbano Termoscud

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron