Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
12 srp 2015, 06:59
No tomu jsem se chtěl od začátku vyvarovat,dávat to do servisu.Když jsem dělal první spojku,tak mi řekli po telefonu,upnout do svěráku.To už se mi nelíbilo.Takhle to jde bez problémů a navíc se to dá pěkně dotáhnout momenťákem.Povolíš to bez námahy.
Zakousnutý to není.Jen zalehlý.Jestli to dělají ve svěráku(tak mi to poradili ve Scootlandu),tak to jsem zvědavej,jestli nerozmačkají čelisti,nebo z ní neudělají šišku.
Pokud si chceš Majdu nechat,tak vřele doporučuju si pořídit nářadí a radši si opravy dělat sám.Už jen proto,že je to zábava a po sezoně většina z nás začíná dělat přípravu na další.Není nad to to odplastovat,něco vylepšit a pak to zase dávat do kupy.Máš jistotu,ž někde někdo náhodou nezapoměl dotáhnut šroub,matku,nezapoměl někde v útrobách zbytek svačiny a tak....
12 srp 2015, 08:38
No ja som im tam hodil 2 spojky tomu chalanovi verím neznicil by to . Pitova išla povoliť ale moju nie ani za boha boha. Musel by to tak chytiť že by sa poškodalo obloženie tam mam tak 2,5-3mm takže ho na zimu dám asi polepit na novo. A rovno dám vymeniť kontrastku.
12 srp 2015, 08:39
spojka do zveraku takto
a rukami povolíš. iba raz som musel použiť brata a ťahali sme dvojmužne
12 srp 2015, 08:46
Inak rozdiel medzi vymenenou novou a starou malosi bielou kontrastkov je asi 5mm na výšku stará je nižšia a stlacena. Vo zveraku sme to presne tak skúšali a nič
už sme to zložili akurát som si užíval rozjazdy bez vibrácií keď sme to očistili. Pripajam este foto starej a novej pruziny. Inak neviete cca ako rychlo sa opotrebuvava oblozenie spojky ci je to cca mm za 10 000km alebo viac. Lebo mam 30 000 tis km a uz ho mam lepene s tym ze zachvilu by som ho mal lepit nove.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 srp 2015, 16:39
No ještě jedna věc.Co nejde povolit,tak stačí ohřát horkovzduškou.
No za prvý jde o to,jakou razanci používáš.Jestli rozjezd je hodně plynulý a tak nějak jezdíš na šneka,tak to obložení půjde hodně rychle pryč.Častý vypínání spojky je na obložení jed.Radši plynule ,ale pořád do tahu.Měnil jsem spojku sice za RMS,jiná nebyla hned,ale po nějakejch 2000 km ještě ani nesedí pakny po větší ploše na zvonu.Na šířku v poho,ale délka je tak nějak okolo 25mm.Myšleno obrušování o zvon.Takže jde o to,jestli to lepený obložení je tak dobrý,nebo tak špatný,že mizí docela dost.Když vezmu to svoje,tak 2000 km a úbytek se dá měřit akorát mikrometrem a dá se říct nula.
14 srp 2015, 11:28
Z jakyho materialu je madlo kolem zadni sedacky?
14 srp 2015, 12:30
Tipoval bych lakovany hlinik.
17 srp 2015, 19:24
Tak je to plast. Vec se mela tak. Pri cekani ma pal.pumpu jsem mel rozebrano. A chtel jsem dat madlo do komaxitu. Kluci to opiskovali a pak mi volaj, ze to asi hlinik nebude, a ze se boji to dat do pece, aby se to nerozteklo. Takze mam opiskovany tmave sedy plast.
Treba nekdy najdu jeho vlastnosti. Az budu mit cas a naladu
17 srp 2015, 19:56
Promiň, ale madlo kolem sedla spolujezdce je slitina hliníku...
17 srp 2015, 19:58
Kdyz do nej rejpnu nevidim nic co by mi to hlinik pripominalo.
18 srp 2015, 03:06
Taky mluvim o 40tce
18 srp 2015, 06:41
KaCzaba má pravdu pravdoucí.Je to plast.Když se podíváš ze spodu na kotvení bočních držáků,tak tam jsou zalitý měděný pouzdra se závitem.To dávat do hliníkový slitiny byl nesmysl.
Totéž je i koncovka na výfuku.Na poklep to zní jako kov,ale je to neidentifikovatelný plast.
Pak jde ještě o to,jestli starší modely neměly opravdu slitinu a pak to kvůli odlehčení udělali z pevnostního plastu.
18 srp 2015, 06:47
Ma to prave tak i FJR taky od yamahy. Kamos s ni kdysi manipuloval na stojanu a chtel ji za madlo posunout a ono mu zustalo v ruce. Bylbto plast, skoro jakoby tvrda pena. Tak me napadla tato spojotost.
18 srp 2015, 07:02
Jen ještě pro doplnění.Madlo je z materiálu Polyarylamid,ve zkratce je to částečně krystalický vysokojakostní polyamid.