Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 04 srp 2015, 07:37

zdeny65 dej tam ten který tam patří.. podle VIN :-)
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 04 srp 2015, 13:08

zdeny65: Uprimne. Na Majesty jsem vymenil několik remenu, ale nikdy jsem ho nemeril. Resis delky, sirky, tloustky, vahy, roky a dalsi nepodstatny věci. V prvni rade res VIN a podle toho objednavej ND.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Pito » 05 srp 2015, 14:24

Chalani, mam problem-mam pretocenu hlavu vypustacieho srobu motoroveho oleja, r.v.2005. Neviete mi povedat presnu specifikaciu konkretneho srobu, pripadne napad na riesenie? Dakujem za vsetko!
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

Priemerná spotreba mášenky- 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
Pito

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 11 bře 2015, 18:58
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod amikovo » 05 srp 2015, 15:32

Co zbrousit na menší klíč nebo navařit navrch matku (hlavu imbusu ) Jinak vyndat, změřit, koupit nový, nestojí to svět.
amikovo

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2013, 18:54
Bydliště: Pardubicko
Skútr / moto: Suzuki Burgman

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 07 srp 2015, 06:50

[quote="Pito"] Jako jak přetočenou?Myslíš závit na vypouštěcím sroubu,nebo přímo v karteru?Nebo utrženou hlavu šroubu?
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod KaCzaba » 07 srp 2015, 07:37

A na motoru nebo uz vyndana a nechce se ti davat zvejkla zpet?
KaCzaba

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 01 črc 2010, 09:43

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 07 srp 2015, 07:48

zdeny65 píše:
Pito píše: Jako jak přetočenou?Myslíš závit na vypouštěcím sroubu,nebo přímo v karteru?Nebo utrženou hlavu šroubu?


Ma uplne zodranu hlavicku srobu do kruhu ze nezostala ani hranicka ako pamiatka ze sa to dalo 12 klucom dat dole

Inak skusal niekdo posuvat uz sedadlo? Ja som sa pokusil nejaky imbusak odtocit ale pretocil som akurat rucku na srobovaku... :shock:
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 08 srp 2015, 07:28

No jestli máš tu zátku už venku,tak jak radili navařit a nebo koupit novou.Jestli ještě venku není,tak zkus horkovzdušnou pistolí ohřát okolo zátky,poklepat,ohřát ještě jednou a sikovkama povolit.
Sedadlo jsem zkoušel.Nevím v jaký poloze to teď máš.Ale jestli přední část sedadla je dá se říct zároveň,tak dál to neposuneš.Povolit to jde,akorát je na to dobrý používat úderový povolovák.Žádnou hlavu,šestihran,imbus neožvýkáš a ušetříš si tak starosti a kolikrát i dost peněz za nový šrouby(viz šrouby na velkým krytu variátoru)
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 10 srp 2015, 09:18

No podarilo sa mi sedadlo trochu odkrutit, jeden srob mam uz od predchadzajuceho majitela zniceny tak som skusil druhy ten sa nakoniec zacal v uchyteni pretacat takze na to kaslem. Dnes som si ale vsimol, ze mi na prednom svetle vznikla prasklinka ako keby zvnutra a mam taky pocit ze sa predlzuje. Nestalo sa Vam podobne nieco?
P.S.Este male zistenie po vikende, pre tych ktory si menia chladiacu kvapalinu odvzdusnovaci srob je lahko dostupny cez kufor kedze je na vrchu motora viditelny od sviecky.
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod KaCzaba » 10 srp 2015, 19:22

Chci menit olej driv nez mi sviti interval na budikach. Jak zjistim, ze jsem resetoval servisni interval na dalsi cyklus kdyz mi jeste nesviti nabudiku?
KaCzaba

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 01 črc 2010, 09:43

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 11 srp 2015, 00:55

Chlopi dnes sme s Pitom vymenili mot. Olej a taktiež aj prevodový olej. Chceli sme zároveň vymeniť kontrastku aké pri všetkej sile a návodoch sa nám nepodarilo uvoľniť tenkú matku na spojke aby sme kontrastku vymenili viete nám trochu pomôcť resp poradiť ako vymenit kontrastku resp kde by nám to spravili v BA. Máme teraz majdy v garáži z rozobranimi varcami :-(
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zdeny65 » 11 srp 2015, 06:25

Nejjednodušší je to takhle:
Koupil jsem 46 golu,k tomu nástavec na 1/2".Spojku bez zvonu necháš na hřídeli.Do děr strčíš držák co je na řemenice a povolíš úplně bez problémů.Držák jsem si dělal sám.Stačí dva kusy pásoviny délka asi 45cm.Dva konce provrtáš vrtákem 8,5 mm.Spojíš šroubem a matkou M8.Mezi styčné plochy vložíš podložku a pod matku taky.Dotáhneš tak,aby spoj byl pohyblivý,ale ne volný.Na druhých koncích vyvrtáš díry o průměru 6,5 mm a vyřežeš závit M8.Tam napevno zašroubuješ šrouby M8 dlouhé cca 20mm.Tím se vytvoří držák ve tvaru V s kolíky na koncích(zmíněné šrouby M8)Tím vznikne univerzální držák na dotažení přední řemenice,spojkového zvonu a demontáž a montáž kontrastní pružiny.Práce na půl hoďky i včetně nalakování.Pozor však na jednu věc a to je kolmost oněch šroubů!!!!!Jestli budou nakřivo závity,může dojít k nalomení úchytů přední řemenice.
Při povolování spojky matici povol o jednu otáčku.Po stlačení pak jde lehce povolovat dál sikovkama.
Spojku pak při dotahování nasadíš na hřídel,zajistíš oním přípravkem a dotáhneš momentovým klíčem na 90Nm.

-- 11 srp 2015, 06:31 --

KaCzaba píše:Chci menit olej driv nez mi sviti interval na budikach. Jak zjistim, ze jsem resetoval servisni interval na dalsi cyklus kdyz mi jeste nesviti nabudiku?

Nijak.Resetuj podle návodu.Pro info si zapiš,stav km při výměně.Abys pak nečekal na kontrolku,která ti začne blikat třeba na delší cestě apd.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 11 srp 2015, 07:50

Jasne rozumiem, sme mame varec uz komplet rozobraty robili sme to dvaja a relativne lahko sme sa dostali az po samostnu spojku. Len za boha nevieme uvolnit tu maticu na 3 pakne, ale tak skusali sme ju dat do zveraku a tocit a nic. Skusali sme to aj uvolnovat remenicov ale vsetky navody na nete asi myslia na varace na 50cm3 nie na 400 kde je vsetko trosken vacsie.
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 11 srp 2015, 10:49

Já to dělám ořechem 46 a rázovým utahovákem.
Před povolením mám vzájemné polohy matice a osy označené fixou a dotahuji do stejné pozice.
Jde to úplně v pohodě... :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Darius14 » 11 srp 2015, 12:30

jj uz je to v servise tiez im to neslo asi to je zakusnute tak to niecim strekli aby sa uvolnilo uvidime nechal som to tam
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků