Nejjednodušší je to takhle:
Koupil jsem 46 golu,k tomu nástavec na 1/2".Spojku bez zvonu necháš na hřídeli.Do děr strčíš držák co je na řemenice a povolíš úplně bez problémů.Držák jsem si dělal sám.Stačí dva kusy pásoviny délka asi 45cm.Dva konce provrtáš vrtákem 8,5 mm.Spojíš šroubem a matkou M8.Mezi styčné plochy vložíš podložku a pod matku taky.Dotáhneš tak,aby spoj byl pohyblivý,ale ne volný.Na druhých koncích vyvrtáš díry o průměru 6,5 mm a vyřežeš závit M8.Tam napevno zašroubuješ šrouby M8 dlouhé cca 20mm.Tím se vytvoří držák ve tvaru V s kolíky na koncích(zmíněné šrouby M8)Tím vznikne univerzální držák na dotažení přední řemenice,spojkového zvonu a demontáž a montáž kontrastní pružiny.Práce na půl hoďky i včetně nalakování.Pozor však na jednu věc a to je kolmost oněch šroubů!!!!!Jestli budou nakřivo závity,může dojít k nalomení úchytů přední řemenice.
Při povolování spojky matici povol o jednu otáčku.Po stlačení pak jde lehce povolovat dál sikovkama.
Spojku pak při dotahování nasadíš na hřídel,zajistíš oním přípravkem a dotáhneš momentovým klíčem na 90Nm.
-- 11 srp 2015, 06:31 --
KaCzaba píše:Chci menit olej driv nez mi sviti interval na budikach. Jak zjistim, ze jsem resetoval servisni interval na dalsi cyklus kdyz mi jeste nesviti nabudiku?
Nijak.Resetuj podle návodu.Pro info si zapiš,stav km při výměně.Abys pak nečekal na kontrolku,která ti začne blikat třeba na delší cestě apd.