Když tady čtu ohledně těch vzduchových filtrů tak mám taky svoji zkušenost. Já nechávám dělat servis u známého
jelikož nejsem až tak technicky zručný abych si to dělal sám. Takže po koupi skútra jsem ho nechal kompletně
prohlídnout, vyměnit všechny kapaliny, filtry atd. No a při té prohlídce mi ten kamoš volal "Je tady průser ", ten bývalý
majitel zřejmě nevěděl že těch filtrů je tam více tak vyměnil pouze jeden a to tam ještě narval nějakou pěnovou gumu
kterou vystřihl a pořádně nepasovala a v sacím potrubí byl nějaký bordel. Takže mě postrašil že mám nasledující pár kilometrů jezdit jen kolem komína a sledovat jestli neubývá olej protože múže být chycený motor. No byl jsem z toho
nějaký čas trochu nervozní, ale od té doby už jsem najel 2000 km a oleje nebyl ani mm takže si myslím že už to bude
v pohodě.No a ještě ten skůtr měl mít podle tacho najeto asi 32 t km a ten servisák mi řekl že to odhaduje tak na jednou
tolik a že stav odpovídá ceně. Takže nakonec jsem spokojený , nechal jsem opravit za pár korun kosmetické vady,
vyměnil obě pneu a teď už budu doufám jen jezdit.