tomikm píše:zik: a což odvrtat hlavu šroubu čtyřkou vrtákem? je mi jasný, že je třeba delší vrták, ale ten by se snad nechal splašit. hlavně moc netlačit na vrtačku, třeba si to nejdřív předvrtat 2mm a pak vyvrtat 4mm, aby se nevyškubnul závit v airboxu.
Tak tak, asi dojde na vrtání, dneska jsem se pokoušel znovu neúspěšně... Zítra převezu Majesty ke švagrovi, kde jsou trochu lepší servisní podmínky, a snad se zadaří s tím něco provést.
EDIT:
Hurá hurá, už je povoleno, pilovým listem jsme udělali na šroubech zářez (u toho spodního jsem nevěřil, že tam půjde dostat) a pak už to jakž takž šlo. Ale nepochopím, jak někdo dokáže dát takhle ohlodanej šroub zpátky ... Každopádně díky za všechny rady
3.4. edit:S dovolením píšu další příspěvek, protože po editaci se neobjeví v nepřečtených ... Rozebrání variátoru jsem pozastavil a nechám to na víkend, kdy bude víc času. Každopádně se to povoluje hrozně špatně, i ten velký šroub vzadu na variátoru (pod tlumičem) jsme museli vyřešit vyříznutím drážky. Jak je tam ta guma, tak to fakt "normálně" nešlo povolit. Nebo je na to nějaký grif? Tuším, že je to
tady díl s číslem 5 (ale ta cena...).
Jinak proč vlastně řeším variátor - poslední dobou začala hodně brzo zabírat spojka a někdy při zastavení bylo cítit, že pořád trochu bere. Předpokládám, že to bude pružinkami, ale chtěl jsem variátor zkontrolovat celý, už od loňska mám koupené filtry na výměnu, jen se mi to nějak nechtělo řešit
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 dub 2014, 08:27, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou