Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha Majesty 400

31 bře 2014, 22:21

Nejsem si jist, zda je tento způsob bezpečný. Pokud vím, tak se dá lehce utrhnout vnitřní zavit zatavený do plastu airboxu. tento způsob bych nedoporučoval. Zkušel jsi vzít vrtačku s opačným chodem a dát více prodloužení, a prostě pořádně přitlačit ten bit k šroubu? Nic jiného mě nenapadá. Pokud to nepujde, tak asi nezbývá než udělat tvou prvně psanou deformační variantu.

Re: Yamaha Majesty 400

31 bře 2014, 22:32

Zatím jsem zkoušel jen vlastní sílu :) Ještě zkusím šroubovák trochu poklepat, šroub by se mohl trochu uvolnit a zároveň by se mohl líp chytit.

Re: Yamaha Majesty 400

31 bře 2014, 22:38

Nejsem zrovna mechanik, ale kluk má od známého lepidlo (ano, čtete dobře), které se používá v automobilovém průmyslu a lze s ním lepit v podstatě všechno. A do toho spadá i železo. Co takhle zkusit (nevím, jak moc máš poničené ty šrouby) lepidlo na kovové spoje? Samo, že nemyslím nějaké univerzální sekundove z Baumaxu, ale opravdu takové, jaké používají např. modeláři nebo v autodílnách apod.? Je to jen návrh, kolega v práci stejným způsobem uvolňoval "zarostlé" šrouby u sekačky. 8)

Re: Yamaha Majesty 400

31 bře 2014, 22:44

Myslíš přilepit k nim šroubovák? :D Nevím nevím, jak sám píšeš, chce to speciální lepidlo a to asi nebude zrovna levné, nicméně píšu si to na seznam možností :idea:

Re: Yamaha Majesty 400

31 bře 2014, 22:52

Ano, přesně tak jsem to myslel. Možná někdo z fóra takové lepidlo vlastní a mohl by ti ho "zapůjčit" nebo zkus zajet do motodílny, často tam mají přípravky, které jsou přímo na takový případ určené, protože se s takovými případy určitě setkávají taky.. Kdyby to nebylo v plastu, dalo by se to "naklepnout", ale takto je to nemožné. Držím palce, aby jsi našel správné řešení a nemusel jsi kupovat nový díl. 8)

Re: Yamaha Majesty 400

01 dub 2014, 16:03

Zdar chlapci,neměli jste někdy problém s nevracejí se ruckou?nevraci se ta packa na trmenu

Re: Yamaha Majesty 400

01 dub 2014, 18:46

zik: a což odvrtat hlavu šroubu čtyřkou vrtákem? je mi jasný, že je třeba delší vrták, ale ten by se snad nechal splašit. hlavně moc netlačit na vrtačku, třeba si to nejdřív předvrtat 2mm a pak vyvrtat 4mm, aby se nevyškubnul závit v airboxu.

Re: Yamaha Majesty 400

01 dub 2014, 19:01

dobrej nápad ,přemejšlel že bych celej air box oddělal a hrál jsi s tím na ponku.ale bylo by to více rozebírání

Re: Yamaha Majesty 400

01 dub 2014, 19:25

rebel245: Tenhle problem sem resil. Nejdrive jsem vse promazal z venku cepy a srouby a na cca 14 dni to fungovalo, ale pak to zacalo zase. Nezbylo nic, nez trmen cely rozebrat a dukladne ocistit zarezlou sroubovici primo ve trmenu a zase promazat a pak to zase chodilo, jak ma.

Re: Yamaha Majesty 400

01 dub 2014, 20:27

To je tak na zimu :) ,nemám do toho jednu chuť,nedávno jsem to dělal na autě,hnus práce,diky

Re: Yamaha Majesty 400

01 dub 2014, 22:32

tomikm píše:zik: a což odvrtat hlavu šroubu čtyřkou vrtákem? je mi jasný, že je třeba delší vrták, ale ten by se snad nechal splašit. hlavně moc netlačit na vrtačku, třeba si to nejdřív předvrtat 2mm a pak vyvrtat 4mm, aby se nevyškubnul závit v airboxu.


Tak tak, asi dojde na vrtání, dneska jsem se pokoušel znovu neúspěšně... Zítra převezu Majesty ke švagrovi, kde jsou trochu lepší servisní podmínky, a snad se zadaří s tím něco provést.

EDIT:

Hurá hurá, už je povoleno, pilovým listem jsme udělali na šroubech zářez (u toho spodního jsem nevěřil, že tam půjde dostat) a pak už to jakž takž šlo. Ale nepochopím, jak někdo dokáže dát takhle ohlodanej šroub zpátky ... Každopádně díky za všechny rady 8)

3.4. edit:
S dovolením píšu další příspěvek, protože po editaci se neobjeví v nepřečtených ... Rozebrání variátoru jsem pozastavil a nechám to na víkend, kdy bude víc času. Každopádně se to povoluje hrozně špatně, i ten velký šroub vzadu na variátoru (pod tlumičem) jsme museli vyřešit vyříznutím drážky. Jak je tam ta guma, tak to fakt "normálně" nešlo povolit. Nebo je na to nějaký grif? Tuším, že je to tady díl s číslem 5 (ale ta cena...).

Jinak proč vlastně řeším variátor - poslední dobou začala hodně brzo zabírat spojka a někdy při zastavení bylo cítit, že pořád trochu bere. Předpokládám, že to bude pružinkami, ale chtěl jsem variátor zkontrolovat celý, už od loňska mám koupené filtry na výměnu, jen se mi to nějak nechtělo řešit :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 dub 2014, 08:27, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Yamaha Majesty 400

04 dub 2014, 07:57

Koukáš špatně - je to číslo 33 z výkresu!
Tyhle šrouby "se dotahují" vibracema... Předejít se tomu částečně dá teflonovou vazelínou na závit a glycerínem na gumu - pak se nelepí.

Re: Yamaha Majesty 400

04 dub 2014, 08:45

No vidíš, hledal jsem přímo ten zadní ... Na tu gumu asi něco dám, ať se tomu příště vyhnu.

Re: Yamaha Majesty 400

04 dub 2014, 09:13

Já na tyhle šrouby s gumovou vložkou používám grafit v prášku.. a už jsem žádný problém s povolením nezaznamenal.

Re: Yamaha Majesty 400

07 dub 2014, 18:10

Mel bych takovy dotaz. Pokud prechazim na variator od Malossi, je nutne vymenit i originalni temer novou kontrastku za bilou od Malossi nebo ten rozdil neni tolik znat? Diky za odpovedi...
Odeslat odpověď