Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod dejmon » 31 bře 2014, 22:21

Nejsem si jist, zda je tento způsob bezpečný. Pokud vím, tak se dá lehce utrhnout vnitřní zavit zatavený do plastu airboxu. tento způsob bych nedoporučoval. Zkušel jsi vzít vrtačku s opačným chodem a dát více prodloužení, a prostě pořádně přitlačit ten bit k šroubu? Nic jiného mě nenapadá. Pokud to nepujde, tak asi nezbývá než udělat tvou prvně psanou deformační variantu.
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zik » 31 bře 2014, 22:32

Zatím jsem zkoušel jen vlastní sílu :) Ještě zkusím šroubovák trochu poklepat, šroub by se mohl trochu uvolnit a zároveň by se mohl líp chytit.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod PBM2 » 31 bře 2014, 22:38

Nejsem zrovna mechanik, ale kluk má od známého lepidlo (ano, čtete dobře), které se používá v automobilovém průmyslu a lze s ním lepit v podstatě všechno. A do toho spadá i železo. Co takhle zkusit (nevím, jak moc máš poničené ty šrouby) lepidlo na kovové spoje? Samo, že nemyslím nějaké univerzální sekundove z Baumaxu, ale opravdu takové, jaké používají např. modeláři nebo v autodílnách apod.? Je to jen návrh, kolega v práci stejným způsobem uvolňoval "zarostlé" šrouby u sekačky. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zik » 31 bře 2014, 22:44

Myslíš přilepit k nim šroubovák? :D Nevím nevím, jak sám píšeš, chce to speciální lepidlo a to asi nebude zrovna levné, nicméně píšu si to na seznam možností :idea:
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod PBM2 » 31 bře 2014, 22:52

Ano, přesně tak jsem to myslel. Možná někdo z fóra takové lepidlo vlastní a mohl by ti ho "zapůjčit" nebo zkus zajet do motodílny, často tam mají přípravky, které jsou přímo na takový případ určené, protože se s takovými případy určitě setkávají taky.. Kdyby to nebylo v plastu, dalo by se to "naklepnout", ale takto je to nemožné. Držím palce, aby jsi našel správné řešení a nemusel jsi kupovat nový díl. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rebel245 » 01 dub 2014, 16:03

Zdar chlapci,neměli jste někdy problém s nevracejí se ruckou?nevraci se ta packa na trmenu
...................vždy existuje jiná možnost :)
Uživatelský avatar
rebel245

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 12 bře 2010, 16:42
Bydliště: Jižní Čechy,Písek
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod tomikm » 01 dub 2014, 18:46

zik: a což odvrtat hlavu šroubu čtyřkou vrtákem? je mi jasný, že je třeba delší vrták, ale ten by se snad nechal splašit. hlavně moc netlačit na vrtačku, třeba si to nejdřív předvrtat 2mm a pak vyvrtat 4mm, aby se nevyškubnul závit v airboxu.
tomikm

250+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 278
Registrován: 07 črc 2012, 16:14
Bydliště: Tábor

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 01 dub 2014, 19:01

dobrej nápad ,přemejšlel že bych celej air box oddělal a hrál jsi s tím na ponku.ale bylo by to více rozebírání
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 01 dub 2014, 19:25

rebel245: Tenhle problem sem resil. Nejdrive jsem vse promazal z venku cepy a srouby a na cca 14 dni to fungovalo, ale pak to zacalo zase. Nezbylo nic, nez trmen cely rozebrat a dukladne ocistit zarezlou sroubovici primo ve trmenu a zase promazat a pak to zase chodilo, jak ma.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rebel245 » 01 dub 2014, 20:27

To je tak na zimu :) ,nemám do toho jednu chuť,nedávno jsem to dělal na autě,hnus práce,diky
...................vždy existuje jiná možnost :)
Uživatelský avatar
rebel245

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 12 bře 2010, 16:42
Bydliště: Jižní Čechy,Písek
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zik » 01 dub 2014, 22:32

tomikm píše:zik: a což odvrtat hlavu šroubu čtyřkou vrtákem? je mi jasný, že je třeba delší vrták, ale ten by se snad nechal splašit. hlavně moc netlačit na vrtačku, třeba si to nejdřív předvrtat 2mm a pak vyvrtat 4mm, aby se nevyškubnul závit v airboxu.


Tak tak, asi dojde na vrtání, dneska jsem se pokoušel znovu neúspěšně... Zítra převezu Majesty ke švagrovi, kde jsou trochu lepší servisní podmínky, a snad se zadaří s tím něco provést.

EDIT:

Hurá hurá, už je povoleno, pilovým listem jsme udělali na šroubech zářez (u toho spodního jsem nevěřil, že tam půjde dostat) a pak už to jakž takž šlo. Ale nepochopím, jak někdo dokáže dát takhle ohlodanej šroub zpátky ... Každopádně díky za všechny rady 8)

3.4. edit:
S dovolením píšu další příspěvek, protože po editaci se neobjeví v nepřečtených ... Rozebrání variátoru jsem pozastavil a nechám to na víkend, kdy bude víc času. Každopádně se to povoluje hrozně špatně, i ten velký šroub vzadu na variátoru (pod tlumičem) jsme museli vyřešit vyříznutím drážky. Jak je tam ta guma, tak to fakt "normálně" nešlo povolit. Nebo je na to nějaký grif? Tuším, že je to tady díl s číslem 5 (ale ta cena...).

Jinak proč vlastně řeším variátor - poslední dobou začala hodně brzo zabírat spojka a někdy při zastavení bylo cítit, že pořád trochu bere. Předpokládám, že to bude pružinkami, ale chtěl jsem variátor zkontrolovat celý, už od loňska mám koupené filtry na výměnu, jen se mi to nějak nechtělo řešit :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 dub 2014, 08:27, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 04 dub 2014, 07:57

Koukáš špatně - je to číslo 33 z výkresu!
Tyhle šrouby "se dotahují" vibracema... Předejít se tomu částečně dá teflonovou vazelínou na závit a glycerínem na gumu - pak se nelepí.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod zik » 04 dub 2014, 08:45

No vidíš, hledal jsem přímo ten zadní ... Na tu gumu asi něco dám, ať se tomu příště vyhnu.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 04 dub 2014, 09:13

Já na tyhle šrouby s gumovou vložkou používám grafit v prášku.. a už jsem žádný problém s povolením nezaznamenal.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 07 dub 2014, 18:10

Mel bych takovy dotaz. Pokud prechazim na variator od Malossi, je nutne vymenit i originalni temer novou kontrastku za bilou od Malossi nebo ten rozdil neni tolik znat? Diky za odpovedi...
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 13 návštevníků