Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 14 pro 2013, 22:13

Hlavní je se toho nebát a pozor na zbytky posypového materiálu.. :twisted:
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rebel245 » 14 pro 2013, 22:46

Jj :D
...................vždy existuje jiná možnost :)
Uživatelský avatar
rebel245

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 12 bře 2010, 16:42
Bydliště: Jižní Čechy,Písek
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 24 pro 2013, 21:04

Tak kolegové, všem vám přeji šťastné a veselé vánoce, bohatého ježíška a do nového roku 2014 zdraví, štěstí, pevné nervy a co nejvíc kilometrů bez potíží :D
Petr
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 25 pro 2013, 17:37

Tak ti dik a napodobne. Honda! Teda chtel sem rict Yamaha!. :wink:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Alešák » 03 led 2014, 10:38

Nazdar lidi.
Včera nastal den D. Chtěl jsem vyndal baterii a ejhle.Po sundání druhého sedla a horního rámu okolo sedal na mě vykoukla baterie(z části).je nutné vyndat plastový kryt nad světlem.Ten je propojen plastovými výstuhami do podsedlového prostoru.dobra povolim je a vyndám.Prt.V podsedlovém prostotu je na konci výstuhy plastový čepec,zátka 2x)podle mého na pevno slepený s krytem nad světlem.Jak se dostat k baterii ptám se
Alešák

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2013, 09:27
Bydliště: Sezemice
Skútr / moto: Yamaha Matjesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 03 led 2014, 11:36

Buď v klidu... :D
V podsedlovém prostoru jsou ty dvě "zátky" s roztahovacím trnem uprostřed. Vem si baterku a posviť si tam - tenkým šroubováčkem zatlač ten trn uprostřed "zátky" trochu (cca 3-4 mm) dovniř, pak druhý a opatrně sundej ten zadní kryt nad světlem. Neboj, je to velmi jednoduché a jde to zlehka.
Smontuješ to tak, že si ten trn venku vyndáš, nastrčíš "zátku" na místo a zaaretuješ tím trnem - HOTOVO. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 03 led 2014, 11:42

Tom mě s odpovědí předběhl :) Taky jsem to řešil, ale díky radě Lucy to bylo opravdu jednoduché. Jen jsem si přitom všiml zajímavé věci, že každá ta zátka má jiný průměr a tím pádem i ten kolík :) Pořád mi tam jeden nešel dát a druhý zase moc nedržel, tak jsem to zase vytáhl a zjistil jsem toto. Nevím, jestli je to záměrně, nebo někdo jeden měnil a dal jiný :wink:

Ale mám taky dotaz. Chystám se co nevidět dát moto ne větší předsezonní servis, ať je na sezonu už nachystaná. Vyměnit vše, co se dělá po 20ti tisících + co bude potřeba. Můj dotaz: řešíte někdo kontrolu vůli ventilů, nebo to není potřeba. Prý by se měla dělat cca po 40-ti tis. km, ale předpokládám, že na mém ji nikdo nedělal. Najeto cca 60tis. Nechat to udělat, nebo do toho radši nevrtat? :) Díky moc
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Alešák » 03 led 2014, 12:35

Díky za info.Dneska to zkusím.Měl jsem před Majdou Burgmana 125 a tam byla baterka pod pravým gumovým kobercem pod nohama..V pondělí ti napíšu jak to dopadlo.
TomRaptor píše:Buď v klidu... :D
V podsedlovém prostoru jsou ty dvě "zátky" s roztahovacím trnem uprostřed. Vem si baterku a posviť si tam - tenkým šroubováčkem zatlač ten trn uprostřed "zátky" trochu (cca 3-4 mm) dovniř, pak druhý a opatrně sundej ten zadní kryt nad světlem. Neboj, je to velmi jednoduché a jde to zlehka.
Smontuješ to tak, že si ten trn venku vyndáš, nastrčíš "zátku" na místo a zaaretuješ tím trnem - HOTOVO. :wink:
Alešák

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2013, 09:27
Bydliště: Sezemice
Skútr / moto: Yamaha Matjesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 03 led 2014, 14:24

To: Sprite
Kontrola a seřízení ventilů je podle manuálu každých 42.000 km. Já osobně bych se snažil to dodržet. Majda je skvělý stroj, ale chce mu dát to, co vyžaduje. Myslím si, že Janon by mohl vyprávět... :D
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 04 led 2014, 14:38

Ty plastovy "zatky" TOTO jsou z vyroby stejne a pokud je kazda jina, tak to zmena jedine... Kontrola ventulu je predepsana vyrobcem kazdych 40t km.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Alešák » 06 led 2014, 10:29

Tak baterie je venku.Myslím jsi ,že podle stavu baterie jsem byl první kdo tam byl.Ty hřeby to je mazec .Jeden jsem zmrvil tak se musím podívat po netu kde ten hřeb nebo jak se tomu říká koupit.Je to dost křehké.První byl teť a ten druhyý ne a ne(praskla mu hlava).ještě jednou díky.
Alešák

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2013, 09:27
Bydliště: Sezemice
Skútr / moto: Yamaha Matjesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 06 led 2014, 11:05

Místo tech hřebů tam jdou krásné šroubky a do toho plastu zasun z boku maticku a drží to super.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Alešák » 06 led 2014, 13:41

Co samořezky?

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 led 2014, 15:48, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Alešák

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2013, 09:27
Bydliště: Sezemice
Skútr / moto: Yamaha Matjesty 400

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rosspek » 06 led 2014, 14:16

Zdravím všechny. Můžete mi někdo poradit, jak povolit dekl od variatoru? Ne a ne to povolit. Jsem začínající řidič a fanda Majestiny a potřebuju omrknout spojku a varec.
Uživatelský avatar
rosspek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 06 led 2014, 14:02
Bydliště: Věšín/Příbram
Skútr / moto: Majesty 400 r.v. 08

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 06 led 2014, 14:31

Ne samoresku ale 5nebo 6 šroubek prostrcit prostorem kufru směrem k baterce a do plastu kde je ta dírka strcit maticku.akorát to tam pasuje
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků