Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 říj 2013, 15:04
Rikam to nerad, ale luca vyjimecne pravdu.
Jeste dodam, ze limitni tloustka remenu je 27 mm.
09 říj 2013, 17:10
jj maj pravdu,s novym řemenem šli otáčky dolu a jezdí to teď paráádně
10 říj 2013, 10:54
Pro ty co mají pětipaknu od Malossi a obložení jim udělalo papá, tak existuje varianta výměny pouze paken. Tyto lze od Malossi objednat za cca 1900,- (obsahem sady je 5xpakna, 5xpérovka a 5xgumový doraz pakny). Myslím si, ze je to ideál řešení proti novému kompletu za 5 tis. nebo přelepeni s nejistým výsledkem za 1.tis.
14 říj 2013, 22:21
Včera se mi rozsvítila kontrolka řídicí jednotky motoru a na spodním řádku se objevilo číslo 37, asi č. poruchy. Nevíte co to znamená? Motor jede normálně. Děkuji za rady.
14 říj 2013, 23:23
závada je asi ve volnoběhu toto je překlad
Snímač rychlosti závadu.
• Poruchy tělesa škrticí klapky.
• Porucha škrtících kabelů.
• Ventil ISC (volnoběžné otáčky control) je zaseknutý,
Zbývající zcela otevřený.
• Porucha ECU
14 říj 2013, 23:34
Doprčic, to mi tak scházelo. Závada se vyskytla po tom co jsem motorku zhasnul pred garáží když jsem se vrátil z vyjížďky. Po nastartování byl volnoběh 1800ot a když jsem to vypnul a znovu nastartoval tak byly 700ot, dnes když jsem ji převážel na zimní úložiště tak byly 1800 u studeného motoru. Jel jsem jenom kousek motor se nestačil zahřát. Ještě ze je konec sezóny. Takže půjde asi do servisu.
15 říj 2013, 08:34
zkus projdit kabeláž okolo motoru a škrtící klapky možná tam bude špatný spoj. hele a jak je na tom svíčka,třeba bude ko a hllásí to poruchu volnoběhu
Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil
KYBLOS dne 15 říj 2013, 12:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
15 říj 2013, 10:42
Zdar,
otcova majda 400 je totálně demontovaná a zjistili jsme při podrobné prohlídce utržený silentblok v rámu - dolní co drží motor, horní silentblok je plný gumový - ten je v pořádku, dolní silentblok je "půlený" a je roztržený. Zkoušel jsem volat na Partsdepot a silentblok dodají pouze s novým rámem a to je ranec 37348 Kč
Máte někdo tip kde by se daly sehnat samotné silentbloky ???
Dík za každou radu.
foto_silentblok.JPG
detail2.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
15 říj 2013, 11:59
Podívám se, bude se dělat 5tis prohlídka, ale že by to poznalo špatnou svíčku? startovalo to na drc a ani jinak žádné problémy. spíš bych tipl nějaký kontakt, jel jsem v mlze v neděli nad ránem 1,5hodiny. normálně jsem dojel, zhasl to, otevřel garáž, nastartoval abych zajel a v tu chvíli se to rozsvítilo.
15 říj 2013, 16:08
Violator.. já použil od kamaráda ze servisu vulkanizační gumu a silentbloky jsou sice po repasi plné ale funguje to ..
15 říj 2013, 16:18
mirak píše:Podívám se, bude se dělat 5tis prohlídka, ale že by to poznalo špatnou svíčku? startovalo to na drc a ani jinak žádné problémy. spíš bych tipl nějaký kontakt, jel jsem v mlze v neděli nad ránem 1,5hodiny. normálně jsem dojel, zhasl to, otevřel garáž, nastartoval abych zajel a v tu chvíli se to rozsvítilo.
jináč ti jde motor za jízdy dobře? jestli ano, tak s tím jezdi, třeba to samo přestane. Měl jsem něco podobného a závada sama od sebe zmizela. Možná ti to způsobila vlhkost.
15 říj 2013, 16:57
Mě ta oranžová mrcha taky chvíli svítila, žádnou chybu to nehlásilo, neřeším, jezdím
16 říj 2013, 17:16
Ahoj,vím že je to blbá otázka,přečetl jse tohle téma celý a k ničemu jsem nedospěl,chci vyměnit olej,našel jsem Motul 5100 10W40 Ester 4T 4L ONWL.nechci aby mi holka klekla kvůli mý blbosti
díky
16 říj 2013, 18:38
2 rebel : Engine oil:
Type:
SAE 10W-30, SAE 10W-40, SAE 15W-40,
SAE 20W-40 or SAE 20W-50
Recommended engine oil grade:
API service SG type or higher, JASO standard
MA
samozřejmě, že pro naší oblast se hodí nejvíce právě 10W 40, sám používám castrol racing 1 10W 50.
16 říj 2013, 20:24
ok,díky