Sprite píše:Carcharot: Tak to nevím Já jsem zvyklej z auta, kde se hlídala i teplota oleje, než tomu člověk mohl naložit a neškodit přitom motoru vždy čekat, až vše co má, vyleze na provozní teplotu. A to je předpokládám u Majdy druhá čárka. Takže dokud to není na druhé čárce, nevytáčím nad 5tis ot. Což je s Polini rychlost cca 80km/hod A jet takto třeba po dálnici 8km... Z tohoto důvodu mě zaráží, že to trvá tak dlouho i v horku, než to na tu druhou vyleze. Když jedu 7km do práce, tak to na tu druhou někdy opravdu ani nevyleze, takže je mi Majdy líto, jestli ji nekr.v.m, když s ní takto denně jezdím aniž by se stihla zahřát. Možná to jen moc prožívám Ale to, že Tobě to nevyleze na druhou čárku vůbec a na první jen někdy, mi ačkoliv nejsem mechanik normální teda nepříjde.
Každopádně kluci díky za info, že je to u mě pravděpodobně OK. To jsem rád
Zdravím.
Prozička ohledně termostatu.Jakmile klesla teplota(ranní pod 15°C). Nezahřeji Majdu na provozní teplotu.Teplotní pole 4 dílky.Domnívám se z praxe ,která byla v létě a selského rozumu ,že dva dílky budou provozní teplota.Koukal jsem se v manuálu a nic se tam o termostatu nepíše.Akorát o teplotě kdy by měl otvírat. Poraďte kde ho mám sehnat.Majda je rok 04,YP 400.Díky.Aleš.Po 20 km při dnešní ranní teplotě +8.