Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 06 zář 2013, 10:55

Carcharot: Tak to nevím :? Já jsem zvyklej z auta, kde se hlídala i teplota oleje, než tomu člověk mohl naložit a neškodit přitom motoru vždy čekat, až vše co má, vyleze na provozní teplotu. A to je předpokládám u Majdy druhá čárka. Takže dokud to není na druhé čárce, nevytáčím nad 5tis ot. Což je s Polini rychlost cca 80km/hod :? A jet takto třeba po dálnici 8km... :) Z tohoto důvodu mě zaráží, že to trvá tak dlouho i v horku, než to na tu druhou vyleze. Když jedu 7km do práce, tak to na tu druhou někdy opravdu ani nevyleze, takže je mi Majdy líto, jestli ji nekr.v.m, když s ní takto denně jezdím aniž by se stihla zahřát. Možná to jen moc prožívám :mrgreen: Ale to, že Tobě to nevyleze na druhou čárku vůbec a na první jen někdy, mi ačkoliv nejsem mechanik normální teda nepříjde.

Každopádně kluci díky za info, že je to u mě pravděpodobně OK. To jsem rád :)
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 06 zář 2013, 11:44

Nevidím na tom nic nenormálního, podle mě je jedna čárka zahřátí na běžnou provozní teplotu, při druhé už stejně spíná sahara.. A zahřívání motoru? O tom se tady někdo dohaduje takřka pořád..každej to dělá jinak, někdo to nechá klapat 5 minut na místě, druhý chvilku po nastartování sedne a pomalu jede, někdo tomu naloží hned.. a pak si vyber.. :mrgreen:
Každopádně pokud teplota během jízdy výrazně nekolísá, neřešil bych to :) a majdu určo ne.víš :)
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 06 zář 2013, 12:29

S Majesty je to jak s ženou, každá se chová trošku jinak a vyžaduje něco maličko jiného ale ve výsledku se nám odmění tak že jsme z nich totálně vedle :-)
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 06 zář 2013, 13:22

S tím, že každá se chová jinak máš asi pravdu Honzo :) protože tak jak píše Carcharot, že při druhé čárce už spíná větrák, tak to mě teda taky nedělá.. Ten mi zapnul asi 2x když jsem jel dálku a ve velkým vedru. Teď posledních 14dnů se nezapl :wink:
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 06 zář 2013, 13:34

jestli ono to nebude pouze v zobrazování té teploty. např. že první čárka je 80 a prostřední 90 stupnů,jinak mě+ jiného nenapadá.ale vím že jsem nikde ani na šnůře nevařil motor takže to neřešííííím a jen jezdím.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 06 zář 2013, 15:47

Neresit jezdit, tak to vidim ja.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 09 zář 2013, 10:31

Tak jsem měl možnost měnit žárovku na ulici bez sundavání kapot. Takže pro toho kdo to ještě nedělal je tu resumé.. jde to v pohodě.. ale má to jeden základní zádrhel.. musíte to dělat přesně po krocích. A počítat s tím že ta ruka která montáž bude provádět bude trošku odřená.

1. odpojit konektor od světla ! Tohle fakt je nutné mít jako první POZOR skoro je nutno použít násilí.
2. úplně vyndat gumovou krytku žárovky
3. odjistit žárovku, vyndat a (zahodit tu mrchu nefunkční)

vybalit novou H4 bez doteku se skleněnou částí žárovky.

1. opatrně vrátit žárovku na své místo a zajistit pružinou (vedle žárovky je v parabole otvor kde je vidět pružinka při zajištění)
2.nasadit gumovou krytku a po obvodu nacvaknout plus zatlačit krytku na žárovku
3. nasadit konektor

nastartovat a frčet s větrem o závod.

Jakmile změníte postup či pořadí budete mít problém. :mrgreen: :wink:
jarovka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Luca_69 dne 09 zář 2013, 12:39, celkově upraveno 1
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 09 zář 2013, 11:43

předsedo a ten škleb u toho musí bejt taky :) :)
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 09 zář 2013, 11:59

Ten přijde sám pokud se nebude postupovat ve správném pořadí... tohle bylo ve chvíli kdy byla žárovka odjištěná volně plandající zpola venku z paraboly, na ní gumová krytka a na tom nasunutý konektor který měl zarezlý kontakt.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 09 zář 2013, 19:05

To: Luca_69
Ten popis je přesný... :?: :idea: :?:
P.S. A kdo to neviděl, ten neuvěří... :lol: :wink: :lol:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 09 zář 2013, 19:18

Ale byla to sranda :lol: , málem se schylovalo k rozebrání plexi a plastu pod ním :mrgreen: , Ten konektor nebyl zrezlý, nýbrž připečený, což by se u kvalitní autožárovky stát nemělo :idea:
Ještě jsi měl Lůca foto pojmenovat "jobovka" a né "jarovka" :D :mrgreen:
profi servis.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ElTorpedo » 13 zář 2013, 00:07

Řeším opravu spojky, obložení kaput. Mám petipaknu Malossi, takže po mnoha úvahách jsem objednal opravnou sadu na danou spojku, (nové pakny Malossi, pružiny a tzv. antivibrační sadu což jsou nové gumové dorazy). Tzn. "Nova spojka" za 1950,-Kč. Čekám až dorazí z Itálie. Uvidíme jak se to bude chovat, vyloučil jsem totiž prelep petipakny, na originál nemám a RMS?
ElTorpedo

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 04 črc 2011, 20:38
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Yamaha YP 400, r.v. 05

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 13 zář 2013, 06:05

Hmm, můžeš mi poslat link kde jsi to objednal? Mám to stejný a přez zimu mě to čeká také..
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 14 zář 2013, 00:26

Nějak nemůžu najít, jaké ložiska kol jsou vpředu a vzadu - můžete mi někdo poradit? Potřebuji označení.
Nechce se mi je kupovat na PD... :?
P.S. Popřípadě, jaké ještě vyměnit - zdá se mi, že to při určité rychlosti, jakoby hučí... (možná jsou to už gumy...) :shock:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod tomikm » 14 zář 2013, 13:00

Jestli si dobře pamatuji, tak přední jsou 6303 2RS - jsou to obyčejný jednořádkový ložiska zakrytá gumou. Jsou tam 2ks. Na zadní se kouknu během víkendu a napíšu sem, mám ho ted sundané, v pondělí ho povezu na přezutí.

Edit: Koukal jsem na PD, tam je u zadního ložiska co je v rameni, stejné objednávací číslo jako u předního ložiska, tudíž si myslím, že ložisko je totožné. Vzadu jsou ještě ložiska v reduktoru, ale jejich čísla nevím.
tomikm

250+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 278
Registrován: 07 črc 2012, 16:14
Bydliště: Tábor

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron