Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha Majesty 400

04 zář 2013, 23:57

Tak jsem se vrátil z východního Slovenska a Polska. Najel jsem celkem 1400km. Byl jsem sám, ale nebyl jsem vůbec ve stresu, Majdalenka to zvládla bez jakéhokoli zaváhání. Až po týdnu doma jsem si všiml, že začíná blikat levé obrysové světlo a dnes zhaslo docela, byla už tma když jsem hledal jak se k tomu dostanu a na nic jsem nepřišel. Můžete mi poradit jak se k němu dostat? Ty kapoty u skůtru jsou pro mně vždycky záhada hlavolamu, nechtěl bych něco poškodit, nebo ulomit. Jo a někde mezi Košicema a Krakowem jsem ztratil náhradní klíče, takže kdyby jste je náhodou viděli na cestě... Od Majdy je to ten červený a od kufru Giwi, půjdou někde udělat? Díky za odpovědi.

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 06:26

Tak ten červený klíč je fakt problem.. podle něj se programuje nový klíč na imobilizer. Ty kapoty ti zkusím popsat a nafotit.

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 14:04

Tak cerveny kodovaci klic, to ti asi nikdo neudela. Lidi pouzivejte ty dva klice cerne, cerveny se pouzivat nema, bez nej nelze nakodovat jakykoliv cerny klic!!!

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 14:20

Já jsem k Majdě dostal jen jeden černý, snad to půjde objednat přímo v Yamaze podle vinu. A ke kufru Giwi půjde sehnat? I když, když tak přemýšlím kdysi u Opla jsem taky řešil nový klíč a udělali mi ho i s čipem přesně podle toho co jsem jim donesl.

20.17. edit:
Tak dnes jsem si nechal udělat náhradní klíč. Udělali to podle černého, všechno funguje a jezdil jsem na něj celé odpoledne. Akorát cena, 1950,- je šílená. Na co je teda ten červený klíč? Na kufr Giwi taky půjde, už je objednaný polotovar, stát to bude v řádu stokorun.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 zář 2013, 20:53, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 20:51

Kluci, prosím vás, 2 otázky...

1) už jsem se tu na to ptal a bylo mi odpovezeno, že je to normální - teplota motoru mi na první čárku vyleze cca po 1km, ale na druhou až třeba po 6-ti km i ve vedru. Což mi nejde do hlavy, že ve srovnání s autem se takový "malý" obsah s malou náplní chladicí kapaliny tak dlouho ohřívá. Ale když to tak dělá všem... Ale, je normální i to, ze když je motor zahraty, nekde zastavím na 10 minut, tak pak po opetovnem nastartování je teplota zase na první čárce a trvá opět třeba 5km než vyleze na druhou čárku. Navíc někdy při jízdě po dálnici i po zahrati raficka vyleze na půlku, tam vydrží např. 2km a zase klesne a po pár stech metrech se zase vrátí zpět na druhou čárku. Zkrátka ze teplota zakolisa i při jízdě. Ne tedy při delší jízdě, ale po stání a zahřívání motoru. Předpokládám, že toto už ok nebude, že? Nebo to při dálniční rychlosti vítr až tak uchladi, že i když už to jednou vyleze na půlku, tak to po pár stech metrech zase na chvilku klesne?

2) když za jízdy pustím plyn, tak to občas streli do výfuku. Nebo když naopak jedu s úplně minimálním plynem a najednou prudce přidám, taky někdy streli. Je to normální?

Moc díky :wink:
Naposledy upravil Sprite dne 05 zář 2013, 21:01, celkově upraveno 1

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 20:55

1) to není normální..
2) taky mám pocit že to občas střelí.. ale jen dojem jemného "puf"

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 21:08

Cerveny klic (kodovaci) nahrava kod do 2 cernych klicu (provoznich) a JI (jednotka imobilizeru) a pak klice komunikuji s JI. Pokud treba budes mit dojem, ze si v servisu nahraly kody do klicu a hrozi kradez skutra, tak cerveny klic vygeneruje nove kody, do dvou cernych klicu.

Sprajt: Moc premejslis, malo jezdis

1) myslim ze normalni
2) normalni

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 21:10

To: Sprite
Obojí je normální.

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 21:14

já treba nezaznamenal pokles teploty za jízdy.

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 21:16

Luca: Ty si byl vzdycky jinej... :mrgreen:

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 21:41

To rozhodně :-)

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 21:52

já jsem zaznamenal pokles teploty ale to už se třeba k večeru chladilo a na chvilku to kleslo na prví čárku. ale není to nic kvuli čemu bych nespal. a střílení do výfuku neřeš,to přece pořádný stroje dělaj :D :D :D

Re: Yamaha Majesty 400

05 zář 2013, 22:15

janon píše:
Sprajt: Moc premejslis, malo jezdis

1) myslim ze normalni
2) normalni

:D naopak. To co jsem najel za 3 týdny na skutru nenajedu pomalu ani autem :) 1500km za 3 týdny. To jsem měl na 50-ce za rok :) jen jsem prostě uchyl na to, mít vše v naprostém pořádku. Prý je radost, po mě kupovat auto. :D vše pospravovane. Jediné, kde jsem toto neresil je Aprilie a to jen proto, že ta se kupovala fungl nová a tudíž ( ťuk ťuk ) jezdí a je pořád jako nová :) výhoda koupě nové moto. Ale je rozdíl dát za novou motorku 70 nebo 170 :) a upřímně, dodnes se divím otci, že byl ochoten dát 70tis za 50-ku jen proto, že už nechtěl starsi po špatných zkušenostech, kdy se na Italjetu Formula neustále něco kazilo. Je ale fakt, že od té doby ta nová motorka 7 let jen jezdí bez potřeby servisů ( jezdí se jen na předepsané výrobcem) a tudíž bez ztráty času litanim po servisech a dávání peněz za ně. A moje štěstí bylo v tom, že brácha, kterému otec Aprilku kupoval už na ní nejezdí, takže tu asi 2 roky stala u mě a tak mě přivedla ke koupi většího skutra :D Každopádně toto vidím jako výhodu funglovky, že je člověk ušetřen minimálně prvních pár let, řešit nějaké závady :)

ESO: super. Když to říkáš Ty Jirko, tak to musí být pravda :)

Re: Yamaha Majesty 400

06 zář 2013, 08:23

Jojo ESO já náš GURU táta :-)

u mě to po 5 km vyleze na první čárku za další 3 km na druhou (doprostřed) a tam to zvostane.
Naposledy upravil Luca_69 dne 06 zář 2013, 09:43, celkově upraveno 2

Re: Yamaha Majesty 400

06 zář 2013, 09:40

Mě to nevyleze ani na tu druhou čárku, pokud není venku 30° C a nemám potřebu to řešit.. většinou při jízdě se to drží na té první a když jedu ráno, tak se to nevyšplhá ani na tu.. furt lepší než kdyby se to hřálo..
A střílí do výfuku taky.. :)
Odeslat odpověď