ESO má recht a plně s nim souhlasím. Seriovej Costa má sice vyší otáčky,ale hlavně na rozjezdech a pak otáčky klesnou,dokonce si myslim že i pod otáčky seriového variátoru. Sice na jinym skútru,ale mam to uplně stejně....A jako ESO tak jsem taky skončil u těžších špalíků,ale ještě asi půl gramu přihodim. Už jsem zkoušel asi 4 různé váhy a pořád lezu nahoru ))) Naštěstí si teda válečky nemusim kupovat,mam vyrobený 2 sady a v nich si jen měnim závaží dle potřeby
Po najetí asi 3000 km absolutně bez opotřebení (Seriový špalíky měli asi po 8000 o půl centimetru méně a byly na odpis )))
Viz: download/file.php?id=16968&mode=view
Ale myslim že zrovna ESO psal že takový opotřebení nemá. Taky motory točí uplně jiné otáčky. 250 Phantom má max někde kolem 10 000 otáček a Majesty ? Při normální jízdě mam kolem 6-6500 jen na rozjezdu to je tak o tisíc víc. Při plnym heftu to vyleze někam k 7500-8000 kde to má největší Nm.