Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TUNER » 26 srp 2013, 06:44

ESO má recht a plně s nim souhlasím. Seriovej Costa má sice vyší otáčky,ale hlavně na rozjezdech a pak otáčky klesnou,dokonce si myslim že i pod otáčky seriového variátoru. Sice na jinym skútru,ale mam to uplně stejně....A jako ESO tak jsem taky skončil u těžších špalíků,ale ještě asi půl gramu přihodim. Už jsem zkoušel asi 4 různé váhy a pořád lezu nahoru ))) Naštěstí si teda válečky nemusim kupovat,mam vyrobený 2 sady a v nich si jen měnim závaží dle potřeby :D
Po najetí asi 3000 km absolutně bez opotřebení :) (Seriový špalíky měli asi po 8000 o půl centimetru méně a byly na odpis )))

Viz: download/file.php?id=16968&mode=view

Ale myslim že zrovna ESO psal že takový opotřebení nemá. Taky motory točí uplně jiné otáčky. 250 Phantom má max někde kolem 10 000 otáček a Majesty ? Při normální jízdě mam kolem 6-6500 jen na rozjezdu to je tak o tisíc víc. Při plnym heftu to vyleze někam k 7500-8000 kde to má největší Nm.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 26 srp 2013, 08:04

no já zkončil na 20g coš mé 400 vyhovuje a na 250 majdě to bylo to samé , a otáčky na 250 byli max 9000 ale to bylo už moc rozjezdové byli asi 5500 pod plynem a normálně 3500. to 400 kilo má výkon na 7000 a mn při 6000 takže při razantním startu těch 6000-6500 bohatě stačí a 8000 je omezovač . jinak jen pro zajímavost z čeho jsi ty špalky udělal - můžeš třeba SZ.já na nich mám 400 asi 5000 tis a je opotřebení pouze na té špičce že si sedla do přítlačného talíře jinak si myslím že materiálu tam je ještě hafo.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod fmzqxf2 » 26 srp 2013, 08:06

tiež som riešil rozjazdy, menil obloženie, materiály, pružinky,a k spokojnosti pomohla nová malossi 5-pakňová spojka. teraz je to plynulé ako má byť.
Uživatelský avatar
fmzqxf2

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 20 črc 2010, 09:15
Bydliště: Púchov
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650 EXE K8

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 26 srp 2013, 08:09

tu spojku mám taky ona je jemná na rozjezd ale já si pořídím 3 paknu( mám rád pořádný rozjezdy a ta 3 pakna zakouse a jede) :D :D :D
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod krpi » 26 srp 2013, 10:12

Imho Majesty 250 DX 98rok + j-costa do 90kmh seriové 400ce ujíždí, což je hrozný když mi ujíždí manželka na slabším stroji :-D
Uživatelský avatar
krpi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 17 bře 2009, 21:19
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 r.v. 06
Tuning / úpravy: zatím vše série

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 26 srp 2013, 10:36

Krpi to je ale v pořádku, proto taky ženský nosí sukně aby utíkali rychleji než muži s kalhotami u kotníků. :twisted: :twisted:
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 26 srp 2013, 10:56

Nesmite zapominat, ze nastaveni jakehokoliv motoru z vyroby je kompromis ve vsech ohledech (zivotnost, otacky, spotreba, kultivovanost a dalsich asi tisic parametru). Vetsina tuningovych uprav se zameruje predevsim na akceleraci a dynamiku, ale uz nekouka moc na dalsi parametry. Zarnym dukazem toho, ze seriove motory se pohybuji na spodni hranici sveho mozneho potencialu, jsou sportovni specialy, kde sportovni 125 jede a ma vykonnove parametry, jako minimalne seriova 250, ale vse je vykoupeno kratsi zivotnosti, uplne jinymi pracovnimi otackami, spotrebou atd. Proste pro bezny provoz, podle meho pohledu nesmysl. Vcera pri zkousce variatoru Polini jsem si pripadal fakt divne, kdyz jedu 40km/h a tocim 5000, nebo jedu 80 a tocim 5000. Proste mi nejde do usi, ty stale vysoke otacky i pri minimalnich rychlostech, v tomhle ohledu, je serie pro mne zlaty kompromis. Nikdy jsem nepopiral, ze akcelerace z klidu je u tuningovych variatoru (z vyjimkou Polini o neco lepsi). Ja se proste vzdy divam na skutr a jeho parametry jako na celek a ne jenom na 2-3 parametry. Vzdy koukam na ucel vyuziti. Az budu jezdit sprinty, nebo zavody bude seriovy variator pase, ale pro bezny provoz jsem zatim nenasel nic lepsiho. Zalezi na tom co je pro koho dulezitejsi, co clovek to original. Za sebe muzi rici, ze Polini nikdy, Malossi mozna, JCosta podle videii na YB spise taky ne, ale serie zatim vede, pro muj ucel vyuzivani skutra.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TUNER » 26 srp 2013, 11:40

A mě právě Costa přijde jako takovej kompromis,kterej má od každého něco. Svižné rozjezdy a nižší otáčky při ustálené jízdě. Tím si bere to lepší z obou (seriový vs. sportovní variátor) a ani na spotřebě to nepociťuju,teda možná trochu....tim že mi šla při delších výletech spotřeba dolu ))
Každopádně ale nedělam ukvapené závěry a otazník u mě zůstává,když pominu ony špalíky,tak v celkové životnosti variátoru,který se opotřebovává díky své konstrukci víc než klasické variátory....můj názor. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 26 srp 2013, 12:09

Jj, jedine co jsem osobne nezkousel je JCosta, ale co vim 100%, ze Polini mi nesmi do garaze, natoz do Majesty. Malossi je na to trochu lepe, ale porad jsou ty otacky pro mne nesmyslne, takze zustava original, nebo Costa, ale ten mne zatim z videii na YB tez nepresvedcuje, ale pripoustim, ze osobni zkusenost to muze zmenit. U Polini a Malossi mne osobni vyzkouseni nepresvedcilo. Pro muj bezny provoz. Uplne nejlepsi je samozrejme osobne vyzkouset a pak at se kazdy rozhodne, co mu vyhovuje nejvice. Zkusenosti druhych, jsou az druhorade. Co clovek, to jine pozadavky. Co jednomu muze pripadat jako bomba, druhemu muze prijit, jako nepouzitelne. Ja vyzkousel a u Polini a Malossi mam jasno! Costa jeste u mne ma jistou sanci. :wink:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 27 srp 2013, 09:51

Konečně se mi v HR povedlo připojit se, takže by jsem chtěl reagovat na vaše 3 stránky o spojce, Mám přelepovanou spojku, a můj problém s cukáním u pětipakny vyřešila až instalace nových spojkových pružinek od Malossi. V sadě jsou 3 tvrdosti - já použil tu nejměkčí - bílé barvy, která zabírá v rozmezí 2500 - 2750 ot. Tím moje trable více méně skončily, teď jsem jen pro kontrolu a pro lehké očištění ( odmaštění ) po 3000 Km zkontroloval stav spojky a mohu říci, že obložení je téměř bez opotřebení.
Podotýkám, že vše ostatní je origo - tj. varec, spojka, zvon, kontrastní pružina, válečky, řemen 8)
Kupodivu to ani spotřebu paliva nezvedlo :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 27 srp 2013, 10:08

Já tam mám ty žlutý, taky na malossi 5 pakně.. to by stálo za zkoušku, koupit jiný pružinky.. A jakou tam máš kontrastku? Na té mojí je zelený proužek (?) takže asi origo?
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 27 srp 2013, 10:20

Origo kontrastka žádný zelený proužek nemá tzn. mám čistě železnou pružinu.
Mám to zatím vyzkoušené na těch 3 tisících kilometrech a chová se to dobře. :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod krpi » 27 srp 2013, 11:04

Ale chlapaci bacha, neni to original podle manualu!! Mohlo by se stat ze budete mit vyssi spotrebu, nizsi zivotnost a jine dopady. :oops: :lol: 8) :shock: (taky mam polepenou)
Naposledy upravil krpi dne 27 srp 2013, 11:31, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
krpi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 17 bře 2009, 21:19
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 r.v. 06
Tuning / úpravy: zatím vše série

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 27 srp 2013, 11:10

No jediný dopad který pociťuju s tohle spojkou jsou ku.evský vibrace, který tomu dělaj určitě hůř než nějaká spojka z druhovýroby.
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 27 srp 2013, 11:11

Tak to by chtělo trochu rozvést.já nevím kolik mám najeto takže u me je životnost science fiction.a spotřeba je taky dobra tak nevím.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron