Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
25 srp 2013, 20:08
Carcharot: Já měl po koupi skutra na servise ve Scootlandu (předpokládám, že ten Luigi jak pises je od tama) a po 250km mi začalo něco hucet při rozjezdu (dle kluků tady z fóra spojka) a kopat při rozjezdu. Obojí hlavně když jedu ve dvou. Takže taky až po návštěvě Scootlandu. Předtím jsem najel sice od koupě jen 300km, ale nedělalo to. Možná jde jen o nahodu, ale mě už ve Scootlandu neuvidí
25 srp 2013, 20:18
Ne, ve scootlandu jsem nikdy nebyl.. Luigi je jen imaginární předchozí italský majitel
Ale to nic nemění na tom že mě to drnčení teda pěkně ser.. teda.. štve..
25 srp 2013, 20:20
Aha. Já myslel že jo, protože tam taky někomu říkali Luigi nebo tak nějak
a když jsem viděl, že jsi z Brna, tak jsem si to spojil...
Naposledy upravil
Sprite dne 25 srp 2013, 20:23, celkově upraveno 1
25 srp 2013, 20:24
To co mám já už se nedá nazvat problémy, to už není skůtr, ale ,,naš maslostroj novy" jak říkali W+V
No já mám v podstatě taky neorigo, taky už se mě to nelíbí to obložení, má tak cca 2-3 mm a ty hrany jsou takový jako odrolený či co, tak jestli to není taky tím..
25 srp 2013, 20:50
doma vytuněná J-Costa - bez vybrací a vlažného rozjezdu
prostě jen ůdržba .
(jen pro zajímavost aktuální cena 180eur i z poštou)
Naposledy upravil
ESO RIMER dne 25 srp 2013, 20:59, celkově upraveno 1
25 srp 2013, 20:54
předsedo mam bejt ticho
předsedo nebo si dáme zase kamilovo potěšení
25 srp 2013, 20:56
Vopovaž se bejt ticho máš SZ
25 srp 2013, 22:08
ESO RIMER: Zalezi co od toho kazdy soudruh ocekava. Moje zkusenost se vsemi temi tuningovymi variatory (Malossi, Polini a i tebou vychvalovany JCosta). Bohuzel pro mne (podotykam pro mou osobu) pracuji v nesmyslne vysokych otackach (5000-7500) a to ve vsech rychlostech temer porad, proti seriovemu nastaveni. A ta pozitiva, lepsi dynamika a nulove vibrace, bohuzel pro mne neprevysuji vyhody serioveho varia. Podotykam, ze seriove nastaveni, tez nevykazovalo zadne nesvary (vibrace, skubani apod.) Problem nastava po vymene spojky z vyroby za novou prelepenou, kdy podle mne, slozeni oblozeni 100% neodpovida slozeni oblozeni montovaneho primo vyrobcem a vykazuje za urcitych teplot vibrace, skubani a poskakovani. Bohuzel se mi zatim nepodarilo zjistit typove oznaceni smesi paken, montovane vyrobcem. Pro upresneni ma druha spojka po spojce z vyroby, byla take original a byl s ni menen zaroven spojkovy zvon, kontrastni pruzina, remen a valecky. Presto jeji zajeti bylo prvnich cca 10000 km dosti problematice a nez se podarilo odstranit skubani, poskakovani, ci vibrace, muselo se oblozeni a zvon nekolikrat zbrousit, odmastit a tzn. zvon i spojku do sebe navzajem "zalapovat". Po teto dobe nasledovaly rozjezdy bez vibraci, skubani a jinych zde popisovanych nesvaru a bylo vse pekne sametove a pri nesrovnatelne nizsich otackach, nez u tuningovych varcu. Podotykam, ze prvni spojka vydrzela 68t km druha original 52t km a ted byla treti spojka prelepena, bohuzel smes, ktera byla nalepena, pravdepodobne neodpovida na 100% slozeni smesi original a opet se objevuji vyse zminene vibrace, obcas skubani a dokonce spojka obcas prokluzuje. Vzdy po vycisteni, zbrouseni a odmasteni cca 1000 km, je vse jako ze sametu a postupne zacne zase prokluz a obcasne vibrace a skubani. Takze muj zaver je takovy, ze vario i motor jsou ok. Problematicke misto, je smes paken spojky a jeji sednuti si se zvonem. Toto vse, je dosti citlive na nerovnosti zvonu a slozeni smesi paken. Pokud bych vedel, presne typove oznceni smesi originalnich spojkovych paken, mam na 100% po techto problemech.
25 srp 2013, 22:22
souhlasím že každý chce neco jiného a stou spojkou máš recht cecilko- ta směs oproti origo je měkčí, to mám zkouknuté ale zase jsem to nijak dál neřešil. jinak si myslím že kdybys měl costu a já měl možnosti tak ti ji naladím na plynulej rozjezd při standartních otáčkách, jinak řečeno costa je jiná konstrukce a z toho plyne i méně vibrací. on prostě na rozjezd dá více a pak to sníží( u mého - né standartní prodávaná váha špalíku) já točím to samé + - co ty při ustálené rychlosti ale méně vybrací.a pro jednou a naposledto nepropaguji a pokud bude možnost tak na srazu je možno to vyzkoušet a udělat si obrázek sám
25 srp 2013, 22:35
Mas pravdu s tim naladenim, ale treba ja nejsem zrovna ten typ co chce neco ladit, proto bych nejradsi vzdy dal novy dil a zase jezdil, coz se treba v pripade nove original spojky, tez nedelo a probehlo, jak rikas ladeni. Pokud budu mit nekdy moznost vyzkouset na vlastni kuzi JCostu, rad toho vyuziji a vezmu vsechna sva slova o pro mne negativech vlastnostech tuningovych varcu zpet. Zatim jsem k tomu nemel po vyzkouseni Polini a Malossi sebemensi duvod a vzdy byl pro mne ve finale prijenejsi seriovy varec. JCostu, jsem jako jedineho nejezdil a vychazim pouze z videii, ktera jsou na YB a tam jsou videt vyrazne vyssi pracovni otacky temer v celem spektru rychlosti.
25 srp 2013, 22:45
já to chápu a já to ladil na 250 majdě která stále jezdí z mým j costou a myslí že předseda potvrdí že nejede zle že
tudíž já měl jasno a věděl co a jak, prostě mě malossi a polliny neuchvátili. a někdo je třeba prosazuje ale mě to prostě nevyhovovalo jako válečky pullej.jen co se týče costy tak se v 99 procentech prodává s lehkejma válečkama což je tak na závody a né na standartní ježdení. prostě mě vyhovuje a za tu cenu co jsem ho před 16 měsíci koupil (4100kč) je to bomba.
25 srp 2013, 23:07
Tak rozhodně zle nejede... ale Janon má pravdu na webu jsem nenašel video kde by to s Costou jelo v rozumných otáčkách.
25 srp 2013, 23:15
jak jsem psal je to tím že nikdo si nekoupí jinou sadu špalíku než tu co tam je