Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 24 srp 2013, 10:50

Jo tak v tom to je, on ten Malossi nema valecky! :mrgreen:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 24 srp 2013, 10:55

už nemá chudák jeden ... jsem ho na zkoušku zase demotoval a dal tam polini.. abych porovnal.. a je fakt je že polini na rozjezdy točí o cca 800ot víc.. než malossi a ten zase o 1000ot víc jak originál
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 24 srp 2013, 18:33

Škoda že jsem ráno nenakoukl, zrovna dneska jsem měl svůj origo varec rozdělanej na čištění a kontrolu válečků, mohl jsem Ti doplnit i foto originálu.. ale co tak vidím tak na pohled je tam jen ten rozdíl že je tam jinej nápis, jinak to vypadá stejně..
Takže jestli jsem správně pochopil Tvůj příspěvek, tak Pollini by měl točit o cca 1800 ot víc než originál? To už je celkem dost..


Ještě dotaz: Máte někdo zkušenost s těmito válečky?

http://www.scootershop.cz/3625-valecky- ... y-400.html
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 24 srp 2013, 20:38

Carcharot: Luca ale srovnává jen při rozjezdu. Jinak si myslím, že o 1800 víc to při ustálené rychlosti nebude. Mě např. Polini při tachometrovych 100km/hod točí 5800. A při rozjezdu na plný plyn kolem 6000. A to mám prý valecky už za chvíli na výměnu a pak by se snad mohly otáčky o malinko i snížit. A co jsem tu četl, tak sériový při 100-vce točí kolem 5000. Takže rozdíl cca 800 ot. Při rozjezdu nevím kolik má sériový, ale podle těch Lucovych údajů by to tedy bylo cca 4200ot?
Naposledy upravil Sprite dne 24 srp 2013, 20:44, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 24 srp 2013, 20:43

No mě můj sériák točí při 100 km/h cca 4800-4900 ot/min.
Uvidím jak se to bude chovat zítra po dnešním vyčištění, nebylo to sice nijak zvlášť zanešený, ale trochu bordelu v těch vodítkách bylo..
Ale i 800 ot je dost..
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Joska2006 » 24 srp 2013, 21:50

Sprite píše:Kluci, prosím vás, poraďte :) Při jízdě vždy od 50-ti km/hod začne něco kvílet. Není to klasický takový to pištění větru, ale je to takové jakoby vrzavé kvílení. Když vytočím motor na stojanu, tak to nedělá, z toho soudím, že je to opravdu nějaký aerohluk a není to od motoru, byť to dělá vždy a vždy přesně od určité rychlosti. Ale nemůžu na to přijít, co by to mohlo dělat. Osobně mi to zní (ale nejspíš se to nese), jakoby to šlo někde kolem tunelu pod nohama. Ale nepředpokládám, že to jde skutečně od tama. Nesetkali jste se s tím někdo, resp. nedělá to normálně a je tedy zbytečné po tom pátrat? :oops:

Zdravím všechny. Dnes Vás jdu prosit o radu a koukám "Spriute" popisuje stejný problém, co se objevil mě. Od spojky to nebude (u mě) tam je vše ok. Začíná mi to tak v 50km/h a to s motorem i bez. Zvuk bych přirovnal ke zvuku, jako když nám v dětství na autíčku se setrvákem zarezl setrvačník a pak to dělalo takový chraptivý zvuk..... Myslel jsem vrtulka na chladiči, ale ta to také není..... A ještě myslím možná když to umyju wapkou, tak to na chvíli přestane.... tak co, nevím????? díky
Uživatelský avatar
Joska2006

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 bře 2012, 07:48
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400, Honda Integra 750

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 24 srp 2013, 22:14

Joska2006: já v týdnu řešil, že mi drnčel plast nad prednim světlem. Ten, co se sundava, když chceš sundat plexi. Vypodlozil jsem ho takovou "igelitovou pěnou" (nevím jak to líp popsat). To je ale fuk. Důležité je, že mě ten zvuk od 50-ti km přestal. Jinak přesně jak popisujes, byl to zvuk jako s tím kňučícím setrvacnikem :wink: Nevím, jestli je to shoda náhod a nebo to u mě byl skutečně ten přední plast. Jen mám teď strach, že tím jak je vypodlozeny a tím trošku nadzvedlý, aby se pod něj nějak víc nedostavala třeba při dešti voda a něco se nepoškodilo. :?

Dnes jsem si ale všiml další věci. Při jakékoliv ustálené rychlosti mi ručička tachometru stojí přesně na určité rychlosti. Jen přesně mezi 100-110 ručička neustále kmita +-5km. Možná jsem si toho dřív jen nevšiml, ale teď když to vím, tak mě to se.e :)
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 25 srp 2013, 08:28

Vrátím se jen krátce k tématu variátor.. To by jeden mohl zkoušet testovat a pak tady dělat tabulky, a stejně se mu nebude věřit. "Je to marný, je to marný, je to marný."
Ale já už jsem takový. :)

Podle mého laického názoru, pro Majesty 400 (2004- 2008)

1)Pro normální cestování a klidnou jízdu (s daní pomalejších rozjezdů a vibrací při pomalých rychlostech (do 30km/h)) je nejlepší pro nízkou spotřebu a svůj kompromis, ve všech parametrech originál.

2)Pro jízdu po městě a delší trasy, s razantnějšími rozjezdy (menší vibrace) ale po rozjetí s kultivovaným chodem velmi podobný originálu ovšem s o maličko vyšší spotřebou je Malossi.

3)Pro agresivní jízdu, excelentní rozjezdy, a vysokou maximální rychlost je nejlepší volnou Polini (zde ovšem zaplatíte daň ve formě spotřeby, a větších otáček potažmo opotřebení motoru.)

Ale vezte že na téma variátor a výhody a nevýhody už mluvit nebudu.
P.S. Polini nabízím k prodeji a klidně za 100,- :mrgreen:
Naposledy upravil Luca_69 dne 25 srp 2013, 19:05, celkově upraveno 1
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod milasicek » 25 srp 2013, 18:50

Jsem z Třebíče a tak to Brno by bylo dobré.Ten víkend mě štve.Jen prší!!!
milasicek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 23 srp 2013, 11:08
Skútr / moto: yamaha majesty 400 , rok 2005
Tuning / úpravy: Žádné

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 25 srp 2013, 19:37

Pánové, kolegové, potřebuji poradit.. I po důkladném zdrsnění a odmaštění spojky ta mrcha začala dnes po ujetí cca 300 km zase drnčet při rozjezdech :evil:
Co s tím? Nechat přelepit obložení? Přitom po té co byla odmaštěná to byly rozjezdy jak po másle, úplně nesrovnatelné s tím co to dělá teď, to jsou vibrace jak od vibrační desky, kope to i do řídítek :roll:
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 25 srp 2013, 19:40

koukám že máš originál variátor.. tak pak jedině zkusit dát do spojky nové orig pružinky. Tím se snad zvednou otáčky než se sepne spojka. a při vyšších otáčkách předpokládám jsou vibrace menší. Ale to je jen úvaha.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 25 srp 2013, 19:46

Jo, přesně tak jak říkáš, jakmile to přeleze tak 3400 ot tak to ustane, mám origo varec a spojku 5 paknu mallosi se žlutými pružinkami, napadlo mě dát tam lehčí válečky a tím malinko zvednout otáčky
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 25 srp 2013, 19:48

Tak zkusit můžeš.. :wink: ale asi bych zkusit ty pružinky.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Carcharot » 25 srp 2013, 19:54

Jo, jestli mě z toho do té doby neštrejchne :roll:
Tím zvýšením otáček to pravděpodobně zmizí (doufám) ale mě by zajímalo proč to ta mrcha dělá/nedělá.. špatná směs obložení? Bůhví co tam je nalepený, on Luigi je nevyspitatelný
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 25 srp 2013, 20:06

Dnes probehla vymena a projeti Lucovi majesty (Polini vario) a me majesty (seriove vario). A za me Polini vario stale v otackach 5000 a vice, po rozjezdu 2-3s vlazne, ale zato v otackach 5000. Jedine pozitivni bylo zrychleni v rychlostech nad 80km. Tot vse. Seriovy varec pracuje v nesrovnatelne nizsich otackach s o neco horsi dynamikou, ve vyssich rychlostech, ve spodku subjektivne lepsi zatah a okamzity zaber spojky. za mne Polini do bezneho provozu nebrat, nesmyslne otacky a to porad.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků