Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha Majesty 400

04 srp 2013, 21:49

Díky moc za info.

Ještě k tomu zmiňovanému srazu. Jak jsem se ptal už přímo v tématu Majestyclubu. Nejedete někdo z okolí Olomouce, že bych se připojil :wink:

Re: Yamaha Majesty 400

04 srp 2013, 21:59

Já zrovna ten den nemůžu, jinak bych jel. Jsem z Otrokovic.

Re: Yamaha Majesty 400

04 srp 2013, 22:13

Poznáš to podle nápisu a malých drážkách. A jak říka ESO je tam M-S.Abych nevypadal jako trubka, tak tu gumu vyzvedával a přezouval kolega, když jsem byl na služební cestě. A tomu co bere byla putna. Jinak na Dornychu ten ti to rovnou přezujou za 200,-. To mě přijde na Brno fér.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha Majesty 400

04 srp 2013, 22:29

M+S je označení pro zimní, dělám v pneumatikarne, sam ji mám na předku. Je tam víc siliky a bude lépe držet a hlavně v chladu neztvrdne. Daň za to dřívější sjetí. Jestli preferujes spíš sportovní jízdu, nebo jistotu, ze se později utrhne od asfaltu, neudělals chybu.

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 15:14

Poradi mi prosim nekdo mam strzeny vypustak ten co je na strane musi se objednat origo nebo existuje nejaka jina varianta?

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 20:17

Olej vypustíš nejen z boku, jde to i ze spodu. Šlo by to i tak že by jsi vypustil olej přez ol. filtr, ale tam jsi nejsem jistý zda by vytekl všecek, možná by jsi ho musel maličko naklonit, ale určitě by to šlo.

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 20:50

Tak dnes návštěva Scootlandu a výměna všeho potřebného. :) Potěšili mě zprávou, že řemen je ve 3/4 životnosti, což přesně odpovídá servisce, takže asi opravdu sedí. Říkali, že i celkový stav skůtru opravdu odpovídá těm km na tachometru
a je dost zachovalý. Prý žádná naleštěná bída nachystaná na prodej a výměnu všeho, s čímž se tam prý nedávno setkali, když přijel pán s Majesty 400 na malý servis a nakonec tam nechal 14tis jen v dílech, protože na moto prý bylo spousta věcí dojetých na pokraj životnosti a než by to někdo všechno spravoval, tak to rychle prodal. Takže se stavem mého mě potěšili :wink:

Jinak 2 poznatky.

Mám tam prý variátor Polini. Takže musím objednávat válečky a vodítka Polini. To prý také vysvětluje tu mou menší maximálku a zvýšené otáčky. Je to prý vlastnost Polini. Motor prý rychleji akceleruje a má lepší průběh, než se sériovým variátorem. Na druhou stranu maximálka je nižší. Na můj dotaz, jestli ho mám vyměnit za originál mi řekli, že by to byla škoda. Že naopak když někdo mění originál špatný variátor, tak většinou za Polini nebo Malossi. (je mi tu prosím někdo ochoten jednoduše vysvětlit rozdíl, mezi Malossi a Multivar??) Díky moc

Ptal jsem se jich, jak měří olej, když ho vymění. Jestli se zašroubovanou měrkou, nebo s vysunutou. A prý se zašroubovanou. Tak jsem jim říkal, že to je divné, že jsem četl, že se má měřit s vyšroubovanou. A bylo mi řečeno, že s vyšroubovanou se to měří na motorkách. Na skůtrech prý vždy se zašroubovanou... Tak nevím...

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 20:54

tak to jsem rád že to není na pokraji života :D :D :D

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 21:02

V origo servisním manuálu je jasně napsáno že se hladina oleje měří vyšroubovanou měrkou.. a teď si vyber :mrgreen:

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 21:04

Kumstat : jestliže je stržený závit jen na šroubu, tak objednej výpušťák na partsdepotu, nebo nahraď stržený stejným ekvivalentem ze železářství, Pokud máš stržený i vnitřní závit, tak ho zkusit protáhnout závitníkem, popř. převrtat o číslo větším závitníkem - tudíž budeš muset dle toho sehnat i jiný šroub. 8)

2 carcharot : měřím se zašroubovanou měrkou, doufám, že to nedělám špatně :D :roll:

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 21:16

já měřím jen ze zasunutou měrkou :D :D :D tak babo rad

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 21:21

Já se budu řídit originál servisním manuálem kde je jasně uvedeno že olej se měří na hlavním stojanu s nezašroubovanou měrkou !!

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 22:06

Tupý překlad manuálu přes Google zní:
1. Postavte vozidlo na hlavní stojan.
2. Nastartujte motor zahřívejte jej po několik minut a poté jej vypněte.
3. Počkejte několik minut, dokud se olej neusadí, odstraňte zátku plnicího hrdla, otřete měrku oleje, zasuňte ji zpět do plnicího otvoru (bez šroubování) a vyjměte ji pro kontrolu hladiny oleje.
Naposledy upravil TomRaptor dne 08 srp 2013, 07:26, celkově upraveno 2

Re: Yamaha Majesty 400

07 srp 2013, 23:15

Sprite píše:...A bylo mi řečeno, že s vyšroubovanou se to měří na motorkách. Na skůtrech prý vždy se zašroubovanou...

Je videt, ze jsou to odbornici na slovo vzati, k tem bych si dal moto na opravu... :roll: Vys..r se na rady vyrobce, ten nevi co dela, jen cpe miliony do vyvoje a vyzkumu. Kdyby zavolali do Scootlandu, tak usetrili a jeste se neco dozvedeli. Veris vyrobci daneho skutra, nebo hudlarum ze Scootlandu? :wink:

Re: Yamaha Majesty 400

08 srp 2013, 07:39

Tak zrovna u Scootlandu bych nečekal takovou informaci, manuál hovoří jasně, takže není důvod se jím neřídit :idea:
Odeslat odpověď