Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 28 črc 2013, 11:42

2 Janon, spotřeba ze včerejška 2,9 L/100km , nevím jestli to bylo tím vedrem, byla v tom dálnice a chvilkových 140 tacho a 70 % okresky :wink: v Mělníku jsem u shelky dotankovával po 250 km 7,2 L naturálku
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 28 črc 2013, 12:18

crhy: Si mekkej, tankovat po 250 km, se bojis jezdit na rezervu. :D Jak tankujes? Pokud tak, jak predepisuje vyrobce, tak pak to tu spotrebu dost zkresluje. Tankuji vzdy cca 2 cm pod okraj hrdla nadrze.

Luca: To vis, to jsou ty tuningovy upravy. Jak jsem se na te tve vozil, pri rozjezdech se pohybujes o 1000-1500 otacek vyse, nez ja se seriovym variem. Jo a pak nekdy byva problem, mezi riditkama a skutrem... :mrgreen:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 28 črc 2013, 12:51

Jo tak to máš asi pravdu... :-) :mrgreen:
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 28 črc 2013, 21:22

Samozřejmě že až po hrdlo, jak jinak. 8)
Ne že by jsem byl měkej, ale prostě mě zajímala spotřeba v tomhle vedru, navíc je na Mělníku vždy benzín Levnější než u nás :roll:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rapid.direct » 29 črc 2013, 13:41

Ahoj kluci....potřebuju poradit....

Mám dva problémy,které spolu možná souvisí....nevím....

1. Extrémní únik oleje do airboxu - četl jsem tu něco o tom že je to normální když se to rosí ap. jenže mně to z toho airboxu přímo teče! Vedle tý hadičky....úplně se to bojím otevřít.... co s tím ?

2.Střílení z výfuku - začalo mi to dělat poměrně nedávno....klasika rozjedu se a když pustím plyn tak při jakoby brzdění motorem to buď poprskává nebo to občas i celkem "slušně" střelí....co na to může mít vliv ?

Jinak se chová normálně, žádnej úbytek výkonu, cukání, vibrace....nic :(
Yamaha Majesty 400
Uživatelský avatar
rapid.direct

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2012, 08:42
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400
Tuning / úpravy: Detailing

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 29 črc 2013, 13:43

1. Když postavíš skútr na hlavní stojan na rovině a vyšroubuješ měrku a jen ji tam vsuneš bez šroubování kolik tam ukáže hladinu oleje ? mě to dělalo když jsem měl příliš oleje (nad max).

2. nechat seřídit bohatost.. někde jsem tady k tomu i nechával nějaký soupis..


EDIT !
Naposledy upravil Luca_69 dne 31 črc 2013, 09:02, celkově upraveno 1
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod rapid.direct » 29 črc 2013, 13:54

Olej je třeba do půlky tý měrky....jak psal Janon tak rozdíl pozoruju když jedu dálnici, tak to teče víc....ALE začalo to po výměně oleje, olej filtru a všech vzduchových filtrů.....do tý doby jsem byl naprosto suchej !

Ten výfuk začal střílet z ničeho nic....jak to ?
Yamaha Majesty 400
Uživatelský avatar
rapid.direct

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2012, 08:42
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400
Tuning / úpravy: Detailing

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 29 črc 2013, 14:04

mě to taky teklo.. jako že po jedné jízdě po dálnici byla trubička v levém filtrboxu plná oleje.. ale jestli to bylo tou ojnicí fakt nevím.. od té doby co mám udělanou kliku zatím olej jen v filtrboxu jen lehonce rosí do trubičky to nejde.

Ale třeba je to jen náhoda...

a střílení.. střílí každý jednoválec. ale když je bohatší tak střílí víc. seřiď nebo nech seřídit bohatost.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 29 črc 2013, 16:53

Kluci prosím Vás, když už tu řešíte benzín a spotřebu, tak co doporučujete tankovat? Např. do Aprilky 50 dávám od novoty jen Shell V-Power (možná je to jen placebo efekt, ale mě přijde, že to jede líp než na klacický Natural 95) a do auta zase dávám jen Verva Diesel + občas v zimě aditivum VIF.

Má smysl do Majesty dávat např Vervu 95 nebo Vervu 100, případně zase ten Shell V-Power (obyč, ne Racing)? Nebo na to kašlat a dávat jen obyč. Natural 95? Abych těmi "prémiovými" palivy spíše neuškodil :? Toho se právě bojím i u toho oleje. Abych tam nedal něco lepšího než tam lil ital, nerozpustil nějaké usazniny a začnou se projevovat netěsnosti a vůle :(

A ještě mě zarazila jedna věc. Dnes jsem si byl pro české SPZ (Yeeeah :) ) a v TP mám napsáno "Palivo - BA 91 B" . Takže ani ne 95-ku. Máte to tam taky?
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod TomRaptor » 29 črc 2013, 18:09

To: Luca_69
Myslím si, že to stříli, když je směs chudá... :shock: To by sedělo na výměnu filtrů = více vzduchu...
Olej ve filtrboxu má možná proto, že ho tam je nalito moc... ale to musí vědět sám, nebo jeho mechanik.
Bohatost se na Mášence seřizuje na panelu v diagnostickém módu... ale do toho bych se moc nemontoval... :?
To: Sprite
Prémiová paliva se v tomto vláknu již probírala a je to nejspíš na názoru a uvážení každého. U malého objemu jsem to poznal na výkonu a na nižší spotřebě (asi o 0,1l/100km), ale nejsem si jistý, jestli to bude znát u našeho objemu. Někdo si také pochvaloval občasné použití aditiva do paliva - na vyčištění.
Naposledy upravil TomRaptor dne 29 črc 2013, 18:28, celkově upraveno 2
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 29 črc 2013, 18:19

To střílení mi dělá taky, zvláště u nás, když jedu ve velmi kopcovitém terénu na plný plyn a poté ho z kopce úplně zavřu, tak je úplně normální, že nahromaděný benzín trošku zastřílí :wink:

Tankuji u té nejlevnější pumpě v okolí do auta a do kanďáků pro skůtra - Zerogas Dušníky, berou benzín přímo od Čepra v Předoníně a nikdy jsem neměl problém, ještě doplním, že aditivuji veškerý takto nakoupený benzín pomocí : http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop ... 00-ml-0-5L kupuji u Štangla v Krásném Březně či v jakékoliv pobočce autokelly. 8)
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 29 črc 2013, 18:28

Díky moc crhy. Přesně tyto aditiva dávám do auta, jen jsou pro naftový motor. Také VIF. I když jsem někde slyšel, že Verva od benziny má právě tyto aditiva už v sobě. Jestli je to ale skutečně pravda, netuším. Tankuju Vervu Diesel a v zimě i ty aditiva :D

Takže asi to taky nebudu řešit a budu lít obyč natural 95 (byť v TP mám 91, ale to už se snad ani neprodává :) ) a koupím VIF. Snad mi ta plechovka když ji budu vozit někde nevyteče. Co mám zkušenost s tou diesel, tak moc to víčko netěsní... Ještě jednou díky :wink:
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 29 črc 2013, 18:35

Tak to ti můžu taky poradit, neustále v kastlíku u hrdla nádrže vozím malinkou placatou flaštičku, která byla původně z reklamního balení od Gillete balzámu po holení ( malá zelená s černým šroubovacím víčkem ) - parádně těsní a vejde se do ní 25 - 30 ml Vifu, což je zhruba na dvě natankování - i když já ten poměr ředění nedodržuji a většinou to tam před tankováním vyklopím celý :lol:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Sprite » 29 črc 2013, 18:37

Tak píšou tam, že "předávkování není na škodu" :D Jen je to asi zbytečný a účinek už se nijak nezlepší..
Uživatelský avatar
Sprite

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 110
Registrován: 15 črc 2013, 18:52

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod crhy » 29 črc 2013, 18:42

Vím, ale nějak tohle neřeším :wink: , spíše by jsem potřeboval opět vyčistit prostor karteru, zdá se mi, že už to není jako na jaře, letos jsem tedy ještě moc nenajel ( 2500 KM ), ale i tak to už bude nejspíš zahnojený prachem od spojky.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků