Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 črc 2013, 13:53
Dochlazujou se motory s turbem kterýmu by se při "chcípnutí po střelbě" celkem snižovala životnost a oprava není levná záležitost. U atmosferických motorů,navíc když tam neni sepnuté čerpadlo které pohání vodní okruh,je tak nějak skoro k ničemu,nechávat zapnutou saharu,spíš bych řekl že při stání na místě,bez náporu vzduchu za jízdy,se teplota zvýší,právě dokud vrtule nesepne....
22 črc 2013, 14:18
Předpokládejme že vrtule je sepnutá už při jízdě a i následném zastavení... takže po chcípnutí není na závadu jestli se vrtule sahary bude jestě chvíli točit a ochlazovat tak obsah chladiče... jde tu jen o to jestli pri chcípnutí nechat běžet saharu nebo ne... já zastávám názor že to ničemu neškodí.
22 črc 2013, 15:29
Já už to prostě po dojezdu do cíle netrápím, vypínám klíčkem a jdu. Stejně se to zchladí za chvilku samo, není důvod jak píšeTuner nechat to dál běžet na volnoběh, či nechat jen zapnutý větrák.
22 črc 2013, 18:53
Co jsem koukal, tak to stejně nežene vzduch na chladič, ale podle mě to naopak odvádí teplý vzduch od chladiče. Jestli se tedy bavíme o stejném ventilátoru. Já mám na mysli ten, který je v místech, kde je za předním kolem to zebrovani v plastu, tak z druhé strany jakoby pod motorkou. A ten teplý vzduch to foukalo právě směrem jakoby pod motorku od chladiče. Předpokládám, ze za tím zebrovanim za předním kolem je chladič.
23 črc 2013, 07:55
Luca69: 100km/h v 5200ot/min
23 črc 2013, 08:19
rebel245 > díky
A co se týká toho vypínání jestli klíčkem nebo tlačítkem nad startérem... jak jsem psal je to věc každého soudruha jak se mu to líbí..
a co se týká toho větráku máš pravdu je umístěn za chladičem a teplý vzduch nuceně odvádí..po směru jízdy pod motorku. A dle mého názoru je úplně jedno kde je a jestli k chladiči nebo od chladiče vzduch přivádí nebo odvádí... je to stejný jak v té reklamě na twix.. "v jedné fabrice polevou twix polévají a v druhé nalévají".
Výsledek je stejný
23 črc 2013, 16:25
luca69:a kolik to točí tobě?
23 črc 2013, 22:11
100km/h 5000 otacek, vse original.
Naposledy upravil
janon dne 24 črc 2013, 10:04, celkově upraveno 1
24 črc 2013, 07:56
jsou tam origo válečky ,novej řemen ,nová zadní pneu, rozdíl otáček asi bude válečkama,nebo nee
24 črc 2013, 08:09
100 km/h - 5300 ot.
Variátor malossi, válečky 12gr. orig řemen.
24 črc 2013, 08:20
100km/h - 5500ot. Předpokládám, že vše originál.
Kluci, prosím vás, snažím se přeložit si z té italské servisky, co bylo kdy děláno. A narazil jsem na "cursori".. To je toto.
http://www.ebay.it/itm/KIT-4-CURSORI-OR ... 1093702635 Nevíte prosím někdo, co je to česky za díl?
24 črc 2013, 08:59
Vodítka variátoru to jsou.
24 črc 2013, 09:03
100 km/h 5000 otáček
24 črc 2013, 09:19
100 km/h 5100 ot., malossi multivar 2000, valceky co boli pribalene (nevazil som ich)
24 črc 2013, 09:21
jestli máš orig co byli přibalené tak máš 12 gramů