...také kolem cukání a klepání při rozjezdu, nebo při pomalém pojíždění...
Mášenku máme od minulého pátku (5.7.2013) a to cukání se projevilo až po úplném zahřátí, čehož jsem při projížďce u prodejce nedosáhl...
Dnes se mi to povedlo vyřešit rozebráním variátoru, ve kterém byly vytvrdlé nánosy prachu a gumy z řemene - předchozí italský majitel se zřejmě údržbě nevěnoval vůbec!
Vyčistil jsem válečkové dráhy, válečky, vodítka, přítlačný talíř, vyměnil vazelínu v čepu variátoru... prohlédl a přeměřil jsem řemen, který má šíři 29 mm a je bez sebemenších známek opotřebení - takže by měl ještě "chvíli" sloužit. Dále jsem vymyl a odmastil spojku - přesněji pružinky, kontrastku i řemenice - vše bylo obalené a utemované stejnou hmotou, jako variátor. Lehce jsem jemným smirkem přebrousil pakny i zvon - byly takové hodně drsné...
K mému překvapení je ale filtr variátoru jako nový... Některé šrouby byly úplně povolené, včetně toho prostředního v hliníkovém krytu. Zatavil jsem stržené závitové pouzdra (3x)...
Úplně zmizely vibrace při rozjíždění a pomalém pojíždění, po přidání plynu vyskočí otáčky a skútr bez zaváhání razantně zrychluje - nyní jsem maximálně spokojen a blažený úsměv mám ještě širší...
P.S. Všem zde ve vláknu děkuji za nápady a názory - bez nich bych teď nebyl tak spokojený...