Když už je řeč o výměně spojky, čistil jsem tu svoji, vibrace téměř zmizely (díky Luco ) ale na spojkovém zvonu jsou už vydřené drážky, není to nic brutálního, mají tak 0,1 mm, přemýšlel jsem zda to nechat stočit na soustruhu.. má s tím někdo zkušenost?
2Janon : O tom samozřejmě žádná, s tím už holt, ten co kupuje musí dopředu počítat, že na tachometru je jen nic neříkající cifra, což je dost naprd. I kdyby se dával za stočení tacha trest smrti, tak si stejně myslím, že by se stáčelo.
Jestliže chceš mít jistotu, tak nech zkontrolovat ventily u někoho, kdo tomu rozumí, nebo si je můžeš zkontrolovat sám. Osobně si myslím že budou v toleranci, když Janon v 92tisících km byl s tolerancí úplně v pohodě.
Jestli si to kupoval nove, tak bud naprosto v klidu. Delam jen bezny servis. Ve 40t km jsem delal jen kontrolu ventilove vule, remen, naplne a filtry.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Promin Carcharot, jsem si to precetl zpetne az ted! Sorry, hned zitra borcovi zavolam a dam ti vedet SZ! Co rikate na toto: http://www.expertmoto.cz/remen-malossi-kevlar-6111437/ Brat/nebrat Dnes jsem koupil v Scootlandu desticky RMS, tak pak napisu zkusenosti..
desticky jsou z 250 stejné pouze na zadku a předek je stejný z t-maxem
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Takže přední desky taky schodné s Majesty 250 - vyměněno a odzkoušeno. No ale neobešlo se to bez problémů- levá strana v háji gumové těsnění a pravá pro jistotu někdo přede mnou strhnul závit na třmenu:-(