Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod dzalalabad » 26 pro 2012, 23:46

Tak podle mě podpěry na boční kufry zbytečný. Já jezdím s kuframa(značku ti pošlu později, jsou na moto v garáži) které mají gumu ze zadní strany - přesně na opření o boční plast a podpěry tedy nejsou potřeba. A je ok, že proti rychlému okradení slouží montáž popruhu mezi kufry kterou dáš pod sedlo - to musíš odšroubovat. A jestli to vypadá blbě se můžeš podívat na pár fotek tu:
http://dzalalabad.rajce.idnes.cz/Pres_A ... horvatsko/

P.S.: Přeji vám všem do nového roku hodně štestí, zdraví a mnoho kilometrů bez nehod a závad!
Uživatelský avatar
dzalalabad

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 20 srp 2011, 19:09
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Silver Wing 600 / Gilera GP 800 / BMW R 1200 GS

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Funlife » 27 pro 2012, 01:41

Jj, to je taky řešení, trochu se ale bojím o plasty, mám tyhle brašny http://www.louis.de/_30c62319e61ededf31 ... r=10026208
Je mezi nima takové plato na který se váže válec, na bezpečnost asi nic moc, k té konstrukci by se to dalo nějak zabezpečit, ale je pravda, že je to předražená opičárna...
Uživatelský avatar
Funlife

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 02 říj 2011, 22:31
Bydliště: Praha-východ
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 r.v. 2010
Tuning / úpravy: Kufr GIVI V46 s brzdovým světlem, 12V zásuvka, rozšíření zrcátek

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 30 pro 2012, 17:43

Zdravím všechny a jako první chci zároveň všem popřát sťastný rok 2013 a mnoho najetých kilometrů. A za druhé si jdu pro malou radu. Těsně před zimou jsem na majdě udělal malou generálku, včetně výměny řemenu atd. A právě po výměně řemene jsem na majdě zpozoroval malý defekt, a to že i při volnoběhu má tendenci unášet zadní kolo. Proto jsem navíc vyměnil ještě distanční pružinu a spojkové pružinky, ale problém stále přetrvává. Je tedy pravděpodobné, že unašeč na variátoru nebude zcela rovný a proto nový řemen se nemůže (přes nějakou malou nerovnost) dostat do nejnižší polohy. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Respektive mě zajímá, jestli se řemen opět ochodí a bude to ok, protože když tam dám opět starý řemen, tak je vše v pořádku. Podotýkám, že veškeré komponenty, o kterých se bavím, jsou originál od yamahy, žádná náhražka či díly od Malossi. Předem děkuji za rady či poznámky.
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 30 pro 2012, 23:10

Jake mas otacky pri volnobehu?
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 30 pro 2012, 23:56

kdyz startuju za studena, tak se zezacatku drzi cca na 1800, po nejakej chvilce klesnou cca na 1400.
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 01 led 2013, 13:19

Za studena pri tech 1800 je to normalni.

Jinak podotykam, ze za lonskou sezonu, jsem najel jen 19678 km.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 01 led 2013, 22:30

to je fajn. A nemate tedy nekdo tuseni, cim to muze byt. Problem se vyskytl pri prvni vymene, kdy byl vymenen remen a valecky. Jedno z toho tedy tento defekt vyvolalo, predpokladam, ze ten remen. Mel jste nekdo podobne problemy po vymene remene?
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 01 led 2013, 23:23

Pokud je to v tech 1800-2000 otackach, tak to neres, proste ti uz zacina lehce zabirat spojka.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 02 led 2013, 09:50

Honzo ty jsi drtič :-) tak to já bych fakt nedal tolik km za rok. .. smekám.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 02 led 2013, 11:56

no ono je to prave i v tech 1400 otackach. Jinak bych to neresil...
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 02 led 2013, 12:27

hradecak- a jak se to chová když to sundáš ze stojánku - má to snahu odjed nebo to nic nedělá. dle mého je to řemenem a to nemyslím že je špatný ale má oproti tomu starému menší obvod ( opotřebení starého -natáhl se ) a proto jsou větší otáčky na obvodu spojky a ta neví jestli sepnou či nesepnout. bud to rozjezdi nebo se podivej na tu destičku co drží pakny spojky kde je na každé pakně kolečko které drží paknu v poloze rozeplé, asi je opotřebovaná.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 02 led 2013, 13:04

v tech 14ti stech otáčkách to jenom mirne cuka do zadniho kola. Kdyz sundam skutra ze stojanku, rozhodne nema tendence se rozjizdet. Na stojanku se pak kolo toci rekneme 15ti km/h rychlosti, ale neni problem kolo zastavit a bez problemu udrzet rukou, jak rikam, to pocukavani neni vubec silne. V tech 18ti stech uz je to o neco silnejsi. Tentokrat uz kolo necuka, ale je uz regulerne pohanene, ale zase to neni dostatecne silne natolik, aby kdyz sundam skutra ze stojanku mel tendenci ujet. Me to samotnemu nijak moc nevadi, ale mam strach, jestli takhle neni nijak hodne namahane oblozeni spojky atd. Verim, ze casem si to rozhodne vic sedne. Spis jsem chtel slyset nazor ostatnich... Jinak jak mluvis o tej desticce, co drzi pakny, tak na to jsme taky uz koukali, kdyz jsme menili spojkove pruzinky. Zadne opotrebeni sice nebylo na pohled zjevne, vse bylo pevne a tesne, ale samozrejme nemusi byt opotrebeni vzdy primo viditelne.
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod ESO RIMER » 02 led 2013, 13:15

tak to neřeš az najedeš nějaké KM tak se to srovná a rozhodně to není vážná závada. je to normální jev.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 16 led 2013, 19:15

tak jsem dneska opet zkousel natocit majdu v garazi. Chytla naprosto hned, jen to unaseni toho zadniho kola mi stale kazi dobrej pocit. Kdyz jsem tu nedavno o tom psal, zapomel jsem rict, ze krome toho, ze mi spojka unasi kolo i pri volnobehu, tak v 1800 otackach, kdyz je skutr studeny vydava skutr silne kovove rany. Nebylo tezky vydedukovat, ze rany vytvari spojkove oblozeni, ktere narazi do unasece spojky. Ty rany jsou celkem silne a pohybuji se pouze kolem 1800 otacek. Pri mensich otackach se kolo sice porad pomalu toci, ale zvuky se neozyvaji, a pri vetsich otackach je kolo uz normalne unaseno a zvuky taktez zadne. Mate nekdo zkusenosti s temito kovovymi zvuky?

EDIT: Omlouvam se, teprve ted jsem narazil na tema viewtopic.php?p=118461 , kde je o tom rec. Tim padem miri moje otazka k janonovi, ktery to na zacatku roku 2011 take pocitoval. Zbavil ses toho nejak? Diky za odpoved...
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod p@t » 16 led 2013, 20:01

Na obložení bych zkusil pilníkem srazit náběhové strany.
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků