Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
18 lis 2015, 13:59
kdybych to chtěl dát do origo stavu,tak vyměním komplet celej svazek kabelů.a to teda vážně nemám kde udělat.garáží ani baráčkem nedisponuji.
je mi to jasný,ale na takovouhle obštrukci bych se dostal až o víkendu,kdy můžu začít ráno a skončit večír a to už bude mrznout,takže makat se na něm nebude.a nemyslíš,že kdyby měl varoš nepravidelný chod,tak by to asi nedělal je ve 2500otmin.v jakémkoliv spektru otáček se chová normálně,pokud se nedostanu na právě zmíněných 2500otmin,což jsou otáčky,na které se mi Max začíná zlehounka rozjíždět a aniž bych přidal,tak jde až na oněch 30kmh.
myslím si,že takováhle diagnostika asi neexistuje.už jsem něco i hledal a kulový s octem.stejně by ti asi neukázala víc,než diagnostickej mod,kterej Max má.
19 lis 2015, 11:08
Přijel bych pro porovnání,ale mam zrovna schozený komplet přední plasty a řeším umístění zásuvky a teploměru.....a kdo ví kdy se na to dostanu..
19 lis 2015, 11:15
to je veliká škoda,že si nenajdeš chvilku.kdyžtak napiš SZ.moc by mě to zajímalo.a ty se nemáš jak dostat?že by ses svezl jen ty?
19 lis 2015, 12:17
Tuner' to dělas úž do zimy ne??
19 lis 2015, 13:30
Klidně napiš do zprávy kde bydlíš + telefon,třeba jezdím kolem,tak bych mohl přibrzdit.
Ne plasty jsem sundaval min týden,když jsem měl chvilku,teď to mam rozhozený v garáži a čekám na to až bude čas se tomu zase na pár minut pověnovat...sám nevím jestli to dam do konce roku dohromady....max ale během ledna to musí být komplet,v zimě jezdim na Malagutce,ale jen dokud nesolí
29 lis 2015, 13:20
zdar kluci,sháním náhradní díl-respektive gumovou záslepku karburátoru. na těchto stránkách je uvedena pod číslem pozice 17
https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp? ... X-500-3_AI . neválí se někomu náhradní,nebo neví,kde bych něco takového mohl sehnat?zkoušel jsem gůglit a nic jsem nenašel.vznesl jsem požadavek na partsdepot a prozatím se nikdo neozval.díky za reakce
30 lis 2015, 13:29
Kluci teď už ale fakt vážně, neprodává někdo maxe, popřípadě nezná někoho kdo prodává? Ležím v internetu už přes dva měsíce a furt všechno samá itálie. Chtěl bych nejlépe čecha, nebo aspon itala co ho už měl nějakej čech nebo známej...
o víkendu jsem prolejzal zahraničí, ale nic pod 3000 euro kloudnýho. Mám ještě derbi gp1 125 a tu chci prodat, ale už je nějakou dobu na inzerci a ani ťuk a nechci ji prostě prodávat pod cenou, to si ji radši nechám pro rohlíky... takže cenou jsem vázanej tak 50-60litrů samozřejmě čím méně tím lépe, stejně budu muset udělat nějakou generálku po koupi určitě...
30 lis 2015, 15:50
Predpokladam, ze chces strikacku...nebo i karburator? Motobikes.cz maji jeden karbec....
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
30 lis 2015, 17:34
Nerad odpovídám za něj, ale rozhodně chce stříkačku.
30 lis 2015, 17:36
Nechci být za rýpalistu,ale za 50-60 koupíš tak nějakou vraždu
(s ohledem na to,že chceš původ ČR)
30 lis 2015, 18:53
chlapi, ptam se jen ciste ze zvedavosti. je u t-maxe velkej rozdil ve vykonu, ve spolehlivosti, v jizdnich vlastnostech nebo cemkoliv jinym u karbec/strikacka, nebo je to hlavne o tom, ze strikacky jsou novejsi a zerou cca o litr min?
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
30 lis 2015, 19:05
Samozrejme bych chtel od roku 2009, ale to bych musel prodat derbinu a to vubec nevypada zatim nadejne. S tim ze to bude skoro vrazda bohuzel pocitam:-( rozborku urcite budu chtit udelat. Hlavne me zarazi ze nejde sehnat neco proste okolo 100, nebo lehce pod a od roku 2008 nahoru. Ale ani v zahranici, proste jsou jenom 2001, 2002 sem tam 2006 7 a pak nic a az 2012. Ani italie ani Německo. Hlavne treba v italii neni zadnej max pod 55 litru tak nechapu za kolik to muselo bejt co je na inzeratech u nas na internetu..
30 lis 2015, 19:58
Eddie, trošku jsi to prošvihl, před měsícem u nás typan v Ústí prodával 09tku s 10T na tachu za 99kulí. Koupil jí zdejší borec, více zde na str. 56-57.
Nic neuspěchávej, chvíli ještě počkej a ono se časem něco ukáže, já už by jsem dnes model s nehliníkovým rámem nebral, tzn. bral by jsem od 08 výše.
Naposledy upravil
crhy dne 30 lis 2015, 20:02, celkově upraveno 1
30 lis 2015, 20:01
Mr.Voza píše:chlapi, ptam se jen ciste ze zvedavosti. je u t-maxe velkej rozdil ve vykonu, ve spolehlivosti, v jizdnich vlastnostech nebo cemkoliv jinym u karbec/strikacka, nebo je to hlavne o tom, ze strikacky jsou novejsi a zerou cca o litr min?
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Rozdíl tam moc není. Kdyz se začala dělat stříkačka, tak konstrukčně byla stejná. Stejnej ram, plasty atd. Akorat to dostalo vstřiky, 15ky kola, tlustší vydle vepředu a ručku. Vše je kompatibilní s karbecem. Výkon je zhruba + 2-+3kw. Zlom byl až 2008. Motor stejnej, ale jinej ram, ten uz byl lepši a tusim hlinikovej. Tam uz jsou kapotáže nekompatibilní. Můj karbec jede stejne jak 2008, a to jsem mel kufry. Takže nevím jak propastnej rozdíl to je. 530 je motorycky výsměch, otom nebudu mluvit. Spotřebu mam 5 a to za nej tahám. Ja bych kdybych kupoval, tak uz radši striky. Nikdo to tady totiž neumí pořádně naladit, mel jsem stim dost problémy, a furt to není na 100%.
Naposledy upravil
bouska.t dne 30 lis 2015, 20:05, celkově upraveno 1
30 lis 2015, 20:04
A co s tim ted mam jako crhy delat? Nejak nechapu?