od jaroslav.hanus » 17 lis 2015, 14:10
byl ve špatným stavu,ale choval se normálně při koupi za studena i za tepla až na to střílení do výfuku a jednou,že chcípnul motor.navíc,když jsem na něm jel,tak zadní guma měla plošku na středu jako blázen a po předání je guma kulatá,i když boky gum mají sotva 1,6mm,tak střed gumy má 3mm.bývalý majitel na něm najel ještě v den předání 38km kvůli přepisu a evidenčce.já ho převzal a jel předpisovou a plynulou(žádná prudká akcelerace ani decelerace) rychlostí domů (pán jezdil jako prase) a po ohřátí motoru to začlo poškubávat,plynulá jízda s Maxem prostě nehrozila,ne jako před koupí.výfuk byl katastrofální.ten jsem dal vcelku dohromady.napojil jsem ho už od spojení dvou trubek do jednoho průměru až k tlumiči.tak ,jak by to mělo být.tlumič je tam od Giannelli.
přelouskal jsem ten návod.a podle toho co mi diagnostika píše,tak:
1:motor má špatný rozsah škrtících klapek , konkrétně od 16 do 104 (min je 15-16 a max je 97-102)
2:baterie má jen 11,5V při 9°C
3:chyba č.12 :žádný normální signál ze senzoru polohy klikové hřídele
4:chyba č.15 :snímač polohy škrtící klapky : otevřený nebo zkrat (což by vysvětlovalo,že se moc otvírá a ten prasácky napájenen hnědej kabílek,kterej se mi opíral o rám,ten je už odstraněn,ale stále nechápu k čemu tam byl napájenej)
Dle popisu těchto závad si troufám říct,že se bývalý majitel hrabal nejen ve spojce,ale i v rozvodech motoru (teda pokud se nemusí sundat,aby se dostal na spojku,ale to pochybuju).závada polohy klikovky by vysvětlovala i nepravidelný chod motoru,střílení do výfuku a samozřejmě i ty plameny z výfuku.takže další ježdění nehrozí,protože rozvody budou posunuty o zub k výfukovým ventilům a to se můžu modlit,aby ty ventily nebyly nakopnutý a nemusel jsem měnit ještě je.teď z hlavy nevím kdy se rozvody mění,ale možná je i na ně čas.