Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 lis 2015, 12:29
ukecal jsem ho na 7tyček sleva a navíc před 1000km prý montoval novou spojku za 17tyček z D,protože tady se originál nedá sehnat,že tu není originální zastoupení a prodejci prodávají jen druhovýrobu a nejspíš čajnu.a měl by mít varoš polini ( to chci taky vědět jak to poznám ) .a abych řekl pravdu,tak se tomu sám divil a prohlásil,že je to MOŽNÁ tím,že to dlouho stálo.ale myslím si,že to tak není.a jeho bych tipoval tak trochu na uživatele prznitele,než obdivovatele a milovníka Maxe.to víte,vcelku movitý pán kolem 40let.barák,M Vito a BMW 7třídy.a v garáži Maxe.ani moc o něm nevěděl.jen řekl bacha,jede jak kráva po tom,co ho předvedl na štěrku u baráku,že mu lítalo kamení všude kolem i na to BMW. a to počkejte až tam dá čtyřku.COOOOOO?Vždyť je to varoš?
04 lis 2015, 12:43
Pan prodejce je trošku víc než moc ukecaný. Všechny díly se dají sehnat u Partsdepotu, nebo v oficiální prodejní síti Yamahy. U PD zde se slevou 15%.
04 lis 2015, 12:54
souhlasím s tebou a navíc bych dodal,že je to člověk,který absolutně o tom neví nic a nemá ani páru o konstrukci a technice t-maxe.
ještě k těm gumám.specifikuju.nechci plošky,ale zároveň chci solidní gumu.kudlu jsem zkoušel i na PCX a nevyplatilo se na diablech.navíc,když držím Maxima,tak mám obrovský respekt.takže prozatím bych je rád nazul na nějaký menší blbnutí,ale hlavně,aby se na nich dalo jezdit za každýho počasí,9měsíců v roce a s přítulkou trošku na dálky.
04 lis 2015, 13:58
Jen pro zajímavost.... Repas spojky, s šesti lamelama, pružinami a válečkama, vyjde cca na 5000kč. Stim že nakupuješ na partsdepu. Takže pan opravdu blábolil... Ty michelinky moc nehranatí ů, jsou dovousmesovy. Mam na zadní 3500km po dálnici, s kuframa. A porad je v hezkým a použitelným stavu.
04 lis 2015, 14:10
Ahoj, tak na Tmax se už hodně dlouho montují DUNLOP SPORT MAX vyrobeno Made in Japan a řekl bych z vlastní zkušenosti, že se vyplatí je koupit. Zatím nejlepší na blbnutí až po mírný extrém
04 lis 2015, 14:27
abych řekl pravdu,tak mi to bylo jasný,že kecá (asi z hladu na prachy,ale možná mě chtěl odradit od koupě).za těch půl roku už jsem si taky něco málo zjistil.teďka budu študovat ve velkym.problém vidim akorát v té angličtině.a protože to nemám ani 24h,nebyl jsem schopnej nic rozebrat.a jelikož je to starší kousek s jiným varošem,tak si zatím nedokážu přesně představit jak moc viditelnej je rozdíl mezi Polini a origo variátorem,kterej jsem v ruce nikdy neměl.je mi jasný,že asi budou jiný řemeničky,jiný válečky.
ale záhadou zůstává ten chcípající motor.že by některý z těch tří filtrů dělal paseku,nebo svíčky,či čerpadlo,nebo dokonce zvodnatělý benzín?kombinace všeho?jak říkám,tápu už od včera.nějakej nástřel by se hodil.je mi divný ale,že to jelo jak raketa.
04 lis 2015, 14:34
A co nechat seridit klapky?
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
04 lis 2015, 14:40
klapky mě nenapadly.to bych si nezvládl sám udělat?i když to by asi mělo vliv i na jízdu,ne?to by musel nějaký zkušený,který ho má, osedlat.
co si na tom člověk udělá sám a na co potřebuje odborný servis?
PS:ptám se jako lama,nováček s Maxem.ale u PCXka mě taky odrazovali a myslím si,že kromě vstřikování a diagnostiky si udělám snad všechno sám,jen mít přístup k nějakým nastavovacím parametrům.
04 lis 2015, 16:24
Klapky dej srovnat do servisu, delaj to pres manometry,....se spatne serizenymi klapkami to taky jede (ale hur), ale dela to bordel pri volnobehu a zere to vic.
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
04 lis 2015, 17:31
Špatně seřízené podtlaky dělají strašně moc... Tím bych asi začal. Kdyz jsem to koupil taky byli špatně nastaveny, bylo to i slyšet, ze každý bum bylo jiny.
04 lis 2015, 18:46
a teďka mě zajímá za kolik to udělají?do 5000,- se asi vejdu.
teďka jsem přijel ještě z projížďky(jel jsem jen kousek) a všiml jsem si zajímavýho chování právě.trošičku pocukává,když jedu a držím stejný otáčky,tzn.jedu stejnou rychlostí.navíc jsem dneska až přecvaknul tacho a nastavil hodiny a úplně jsem se zhrozil.podle odometru je na oleji nalítáno 20 020km a na řemenu 25 907.celkově má 37tyček.takže mě čeká velkej servis.potřebuju rady,co všechno se dělá a cca kolik to vyjde?z toho anglickýho návodu jsem jelen zatim.
předem díky za pomoc a ochotu.
04 lis 2015, 19:12
bouska.t: vzpomen si o weeku na mě a změř mi ten pruměr, diky
04 lis 2015, 22:04
Před spojením v jeden 38mm svod, má kazdej 32,5mm
04 lis 2015, 22:07
jaroslav.hanus píše:a teďka mě zajímá za kolik to udělají?do 5000,- se asi vejdu.
teďka jsem přijel ještě z projížďky(jel jsem jen kousek) a všiml jsem si zajímavýho chování právě.trošičku pocukává,když jedu a držím stejný otáčky,tzn.jedu stejnou rychlostí.navíc jsem dneska až přecvaknul tacho a nastavil hodiny a úplně jsem se zhrozil.podle odometru je na oleji nalítáno 20 020km a na řemenu 25 907.celkově má 37tyček.takže mě čeká velkej servis.potřebuju rady,co všechno se dělá a cca kolik to vyjde?z toho anglickýho návodu jsem jelen zatim.
předem díky za pomoc a ochotu.
Odkud jsi? Asi je potreba kouknout na varec, remen a tyhle zakladni veci. Jsem ochoten pomoci.
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
04 lis 2015, 22:34
Cukáni mi dělal tmax taky, a takovým stylem ze se natom nedali jed. Vyresili jsme to, Ale ty nemá karburatory, takže se tě to netýká. Podtlaky ti udelaj za par korun, je k tomu pristup z toho okinka mezi Nohama, je to na 5min prace.