Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 07:14

Gratuluji, co jsem viděl tak ten plast je vyvrtaný, co tak projíždím internet tak jsem za tu dobu nikde na nějaký záslepky nenarazil a neviděl jsem žádný.

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 07:39

Zdravím a gratuluji k Tmaxíkovi.
Zadní plast při montáži plotny vrtají. Musí se buď koupit nový, nebo nějak "poladit" :lol:

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 09:16

Gratuluji ke koupi, koukal jsem na něj v inzerci, je tady od nás, i když jsem ho zde v provozu nikdy neviděl (pán toho asi dohromady moc nepojezdil).
Byl to snad první T max 500 s hliníkovým rámem pod 100Tkč.
Tak snad na něm konečně začneš jezdit ty. Kdyby jsem na jaře nekoupil Xmaxe, asi by jsem si pro tohoto došel.
Tento držák kufru a kufr vůbec Tmaxu nesluší. Kup gumové záslepky do vyvrt. děr.
Hodně fajn kilometrů přeji.

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 10:25

Crhy: jojo přesně tak, pán na tom letos najel 600 km, v květnu to bylo na servisu a byl v knížce uvedenej stav tacho. A s cenou máš pravdu, i přes moje výtky k škrábancům už neslevil, ale pořád byla cena dobrá (99 k) vzhledem k najetým 10,5 tis km. Majitel je podnikatel a doslova "uživatel", proto se k tomu tak choval že nějakou odřeninu od boty neřešil. Holt leštěnkářů jako jsem já moc není.
Až sundám ten šílenej kufr s plotnou, podívám se jak velký ty 3 díry od šroubů jsou a uvidím co s tím. Buď dám nějaký špunty (záslepky-myslel jsem že tam jsou origo aby se právě vrtat nemuselo :? ), anebo dám nějakou decentní nálepku, která díry schová.
Večer jsem přemýšlel, jestli teda ty 3 plasty nechám přelakovat, nebo hodím do laku celýho skůtra, protože těch šedých plastů tam moc není a cenu už to o moc nezvedne. Tahle matně šedá se mi zrovna 2x nelíbí a hlavně, nejhorší co může být je matnej lak, od bot nebo kalhot se to místama "oleští" a případný škrábance nejdou oproti barvě s lesklým bezbarvým lakem nijak vyleštit. Mám o čem ještě přemýšlet :?:
P1020092.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 11:33

Mě se ten šedý mat celkem líbí- origo lak se mi jeví vždy jako lepší. Stejný (i barva) T max mi visí v práci na nástěnce :-D
Zkusil by jsem nejdříve leštěnku pro mat. laky.

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 19:44

Tato barevná kombinace je top, teda aspoň pro mě. Za mě paráda! Koukám máš tam i nášlapy nerezoví. K tomu kufru... Topcase vypadá hrozně na všech tmaxech, proto sem ho tam nikdy nedal. Obzvlášť na 01-07, to lešení co je kolem světel je humus největšího kalibru.

Re: Yamaha 500 T-max

28 říj 2015, 20:40

Nevím proč lakovat, to se bude pak muset lakovat a lakovat. Vždyť origo díl už přijde v té správné barvě. A to si mazlík zaslouží 8) .
Bouska.t, ty nášlapy jsou hliníkové :oops:

Re: Yamaha 500 T-max

30 říj 2015, 17:17

O víkendu má být krásně nechce se někdo projet?
Vidím to na neděli. Samozřejmě Morava - Dandí asi tak daleko Tmaxe štvát nebude.

Re: Yamaha 500 T-max

31 říj 2015, 20:01

Tak jsem byl dnes u lakýrníka a cenu mi nadhodil do 5 tis Kč, což je krása. Poradil mi, že na bocích zadních kapot bychom ještě nalepili matnou průhlednou folii, aby to od nohou spolujezdce nebylo časem zase ošoupané, jak to mám teď.
Jinak jsem z Maxe fakt nadšenej, tak perfektní výhled ze zrcátek jsem nezažil na žádné motorce a to mi jich už nějakých za život rukama prošlo. Taky přední světlomet svítí docela slušně, fakt parádní svezení. Gumy jsem ještě troch dofoukl, pod sedlem na štítku je předek 2,25 a zadek 2,5 - 2,8 podle zatížení.

Pánové, ještě mám dotaz: přes zimu plánuju nový svody + laďák, mohl by mi někdo z vás změřit průměr trubky v místě, kde se 2 samostatný trubky spojí v jednu širší?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha 500 T-max

01 lis 2015, 09:19

Akrapovič má v místě spojení 38mm, venkovní průměr svodu

Re: Yamaha 500 T-max

01 lis 2015, 19:31

bouska.t: díky moc! Takže předpokládám, že průměr děrované trubky ve výfuku bude taky 38mm. Budu to nechávat vyrábět, tak ať to není tenký, nebo zbytečně tlustý. Ještě tě poprosím, můžeš změřit průměr i těch dvou trubek než se spojí v jednu? Chtěl jsem to nechat udělat o 2mm širší než origo svody, ale když vidím že máš Akrapa, proč laborovat když to za mě už vymyslel Igor Akrapovič :wink:

Re: Yamaha 500 T-max

01 lis 2015, 20:42

Zítra ti to změřím, v zimě budu výfuk rozdělávat úplně, protože z toho už vylítala všechna vata. Pak ti to můžu proměřit pořádně.

Re: Yamaha 500 T-max

04 lis 2015, 11:37

Ahojte kluci,
tak jsem,asi po půl ročním přemýšlení a pokukování po T-maxovi,se stal včera právoplatným a hrdým držitelem T-maxe 2008 verze.První dojmy jsou zatím zcela nespecifikovatelné,protože Maxík jsem v hodně zanedbaném stavu na můj vkus.to se všechno bude ještě řešit od laku,nebo plastů,až k motoru se sprzněným výfukem.pokud někoho zajímají bližší informace,rád se rozepíši,jenže to by bylo skoro na román.

Teďka mě zajímáhlavně ale pár věcí.
1.po nastartování jsem si všiml,že původní majitel byl hulvát,protože ho nenechal ani ohřát a hned mu naložil i na centrálním stojanu,ale hned jak ubral,tak při cca 3500-4500ot/min motor doslova střílel do výfuku až nakonec zdechnul úplně.to stejné se dělo i po ohřátí na projížďce,ale tam nechcípnul,ale měl velkou tendenci.

2.zajímalo by mě,jaké gumy na to obout.s jakými máte dobré zkušenosti?zadní guma na Maxíkovi je vygumovaná a to doslova.a nechtěl bych na něj dávat třeba diabla,když na nich se taky sjíždí střed pneu na plošku.

3.bohužel je to dotaženka,před rokem a půl,z F,takže nemá ani návod(něco jsem našel a stáhnul),ani servisku,ale dokonce nemá ani červený klíč.mám k němu jen jeden.takže v souvilosti se ptám,zda se nějak dá dodělat ten červený(a k čemu přesně slouží )a třeba i náhradní klíč,i když ten mi asi udělají kdekoliv.

4.dá se nějak poznat typ motoru?500 vs 530?třeba na první pohled?

Děkuji předem za reakce a odpovědi,popř zkušenosti

Re: Yamaha 500 T-max

04 lis 2015, 12:20

Co k tomu chování motoru (ad.1) řekl původní majitel. To je snad důvod dojednat slevu kolem 100% z prodejní ceny!!!

Re: Yamaha 500 T-max

04 lis 2015, 12:23

530 já je ta hranatá, a ma kolo hnany řemenem. Od 2012. Jestli chceš dobry gumy a jezdíš pilu,tak jedině Michelin powerpure. Červenej klíček slouží k programování imobilizéru. Optal bych se nato primo v Yamaze, jetstli to de dodělat. Studeny to výfuku střílet bude vždycky, proč to chcipe nevím... Asi bych sel na diagnostiku, třeba se da aktualizovat mapa.
Odeslat odpověď