Radost by byla velká, kdyby šlo předplatit i počasí.
Ne, ted vážně. Ta motorka je skvělá. Tak dlouho mi to vrtalo v hlavě až jsem se rozhodl a myslím, že jsem chybu neudělal. Navíc si myslím, že se mu dostávalo řádné péče. Nemůžu se dočkat, až bude tepleji. Zítra sice má být relativně teplo, ale nehodlám ho zacákat na mokrých silnicích a nebo jít někde na hubu. Tak jen co přijdu z práce, pustím si v garáži alespoň tu božskou hudbu..
Mimochodem - Richarde, ty boční kufry jsou taky Yamahácký?
Také se tu řešil design T-Maxe. Musím říct, že se mi tenhle stroj líbil od samého počátku. Poprvé jsem ho live viděl někdy v letech 2003-4. Jeho 2. generace (2008+) mi ale moc nesdla. Zadní partie dobrý, ale zepředu - bída. To se mi prostě stále líbí víc ten starý dobrý Max. No a 2012 je jistě krok hodně dopředu. Ostře řezané linky, zamračené přední světlomety... Ale designově nejpovedenější, a to byl také důvod, proč jsem si nyní s koupí pospíšil, je NightMax resp BlackMax (stejné generace). Sto lidí - sto chutí.
Byla to trochu náhoda, že jsem narazil na Richardovu zmínku o prodeji NightMaxe a ač jsem zpočátku váhal mezi ním a Majesty, byla to právě skutečnost, že jde o tuto edici, která rozhodla. Pochopitelně v součinnosti se stavem stroje. Maxů bude pořád dost, ceny ojetin nahoru nepůjdou, mohl jsem počkat, ale Nighta bych už s největší pravděpodobností nesehnal. Navíc v perfektním stavu.
Vím, že nebudu polykač kilometrů. Během posledního roku jsem, především kvůli nedostatku času, najel tristních cca 3tis km, ale Max nebude dělníkem. Mám ho pro radost a na občasné vyjížďky, kdy je obloha modrá, silnice suché a člověk má chuť si provětrat hlavu.
Díky Richarde, ještě spolu dořešíme v dohledné době zbylé resty a kdykoliv se budete chtít na Maxovi projet, stačí zavolat .-)