maco: Mi povidej je to krasavec, kdybych ho mel jako jedinou prioritu, tak uz je doma. Jinak jsem se minulou st na nem svezl a je to parada, akcelerace na svetlech je brilantni, hlavne ten okamzity zatah od nejnizsich otacek, protahl jsem ho zacpanou Prahou po magistrale a v pohode se vede. Po dalnici je tam 120 jako nic a dal je zatah taky velice slusny, myslim ze dlouhodobe bez problemu udrzitelna rychlost, bez ohledu na zatizeni je cca 140-150, aniz by to na motoru bylo nejak zasadne citit. Maximalku jsem nezkousel, ale jel jsem chvili i 160. Jednu velkou vyhodu oproti jednovalci, spatruji v tom, ze i v rychlostech nad 120 netrpi nijak zasadni lenivosti ve zrychleni a hlavne se motoru nezda o vsech certech, coz u 1V uz byl rozdil v dynamice citit citelneji. 2V to zda se, pobira mnohem lepe a vyrazne lehceji. Podvozek podstatne tvrdsi i posez sportovnejsi (neni to takove kreslo), brzdy na jednicku, motor s minimalnimi vibracemi. Ja kdyz vyhraju ve sportce, tak je to jasna volba
Mefisto: T Max je trivalec uz ted.