Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha 500 T-max

08 lis 2011, 20:43

tak to já dávám palec nahorů. Líbí se mi jak je sportovní a ten řemen to je taky dobrý. Ale je fakt že ty světla ve předu, no nic moc.

Re: Yamaha 500 T-max

08 lis 2011, 20:46

Ciao 8)
Max nám zraje jako víno.
Podrobná technická data jsou tyto:
Technische Daten:
TMAX / ABS
Engine
Engine type Forward-inclined parallel 2-cylinder, liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve
Displacement 530.0cc
Bore x stroke 68.0 mm x 73.0 mm
Compression ratio 10:9 : 1
Maximum Power 34.2 kW @ 6,750 rpm
Maximum Torque 52.3 Nm @ 5,250 rpm
Lubrication system Dry sump
Fuel system Fuel Injection
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system V-Belt Automatic

Chassis
Front suspension system Telescopic fork
Front travel 120 mm
Rear suspension system Swingarm
Rear Travel 116 mm
Front brake Hydraulic dual disc, Ø 267 mm
Rear brake Hydraulic single disc, Ø 282 mm
Front tyre 120/70-15
Rear tyre 160/60-15

Dimensions
Overall length 2,200 mm
Overall width 775 mm
Overall height 1,420-1,475 mm (adjustable windscreen)
Seat height 800 mm
Wheelbase 1,580 mm
Minimum ground clearance 125 mm
Wet Weight 217 kg /ABS221 kg
Fuel tank capacity 15.0 litres

Podle zatím dostupných informací jsou změny oproti modelu 2009 tyto:
• motor 530 ccm
• přepracovaná automatika převodu se zlepšeným jízdním komfortem
• výrazně lehčí řemenový sekundární převod
• zvýšený kroutící moment pro vyšší zrychlení
• na 282 mm zvětšený zadní brzdový kotouč (umístěný na levé straně)
• dynamický / agresivní design - "kantiges Styling"
• nový boční stojánek z leštěného hliníku
• LED zadní světla (stopky)
• tvarově upravená zpětná zrcátka
• nová 5-paprsková hliníková kola
• kompaktní, aerodynamické plexi, přestavitelné ve 2 stupních
• přepracovaný "kokpit" - přístrojová deska s oděleným analogovým tachometrem a otáčkoměrem a hlevně se zvětšenými odkládacímí přihrádkami
Zachovány zůstaly osvědčené (díky nim má T-max bezkonkurenční stabilitu a ovladatelnost):
• optimalizovaný lehký rám z lisovaného hliníku s optimalizovanou, vyváženou tuhostí se zvláštním zřetelem na odolnost proti torzi
• kola s velkým průměrem a se širšími pneumatikami
• motocyklové přední vidlice a zadní odpružení
• duální sedadlo s vysokým komfortem pro cestující a madla pro spolucestující
• ABS jako standard pro Evropu

a to jsem určitě na něco zapomněl :wink:
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha 500 T-max

09 lis 2011, 13:00

moto.joker píše:...variátor pravděpodobně schovaný u motoru...

Tam je schovany, uz od roku 2001.

Re: Yamaha 500 T-max

09 lis 2011, 21:23

To asi i jo, ale teď je to hezky vidět :twisted:
Předtím to bylo zadeklovaný a tak na první pohled to nebylo jasný. :mrgreen:

Re: Yamaha 500 T-max

13 lis 2011, 22:29

Ciao 8)
A ještě jedno videjko z představení na veletrhu :wink:
Taky povedený :mrgreen:
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha 500 T-max

01 pro 2011, 12:17

Tak u nového T Maxu 530 je už tiež známa cenovka...pre model 2012 s ABS to bude cca 280 tis českých kalousků, takže nič pre našincov :roll: ale bude už od výroby vybavený Traking system Yamaha pre vyhľadávanie vozidiel...no aspoň niečo..neviem si predstaviť čo budú poisťovne pýtať za havarijnú poistku, pokiaľ by si to niekto chcel poistiť.. :roll:

Re: Yamaha 500 T-max

08 čer 2012, 14:21

Caute chalani. Doteraz som majitelom x-maxa 250 2008 ale mam kupcu a do oka mi padol t-max 2011. Je sice v zaruke ale poprosim majitelov ci si mam dat na nieco pri kupe pozor. Myslim tym dajake vyrobne chybicky ako napr. X-max 2008 mal od vyroby problem s prednymi tlmicmi nieco tam drncalo ako funkcne ok ale realny pocit nic-moc. Dakujem za vsetky odpoveďe.

Re: Yamaha 500 T-max

16 čer 2012, 20:13

Ahoj pratele!

Prosim o informace, zkusenosti ohledne nasledujiciho. Mam Maxe rv.: 07, najeto 20000, strikacka, jsem druhy majitel. Stava se mi, ze v horkych dnech nebo po delsich jizdach nelze maxe nastartovat "za tepla" Pokud zastavim na nekolik minut (benzina) nebo na nekoli hodin problem nenastava, ale pri pauze 20 - 60 minut se max "kousne" a nejde nastartovat. Po otoceni klicku neni slyset palivove cerpadlo a motor nenaskoci a toci se jen "naprazdno" Kdyz se max odstavi na cca 1,5 - 2 hod cerpadlo zacne opet pracovat a max nastartuje a vse je zase v normalu. Na internetu jsem nasel, ze se jedna o fenomen tzv Tmax fever (horecka tmaxu), ale nikde nebylo reseni, ani skutecna pricina. Dohledal jsem, ze toto delalo i predchozimu majiteli a v servisu Yamaha (praha) v ramci zaruky vymenili palivove cerpadlo (puvodni mam)... ocividne to ale problem nevyresilo. Slysel nekdo o tomto? Diky moc za jakykoli napady!!!

Re: Yamaha 500 T-max

16 čer 2012, 21:44

Ciao 8)
2007 mám taky, ale tohle mi "zplaťbůh" nedělá. Čím by to mohlo být netuším.
:idea: Osobně bych vyhledal pomoc někoho zkušenějšího. Zkus se zeptat Valina. Mě pomohl k plné spokojenosti. Problém může být, že toho má tolik, že někdy nestíhá :? .
Držím palce, ať na závadu přijdeš(te) a ať Ti Max slouží k plné spokojenosti :wink:
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha 500 T-max

16 čer 2012, 22:06

OK diky za tip!!

Re: Yamaha 500 T-max

10 črc 2012, 17:15

[Pánové, taky jsem vyměnil řemen na svém Maxovi, ale stále mi bliká kontrolka. neví náhodou někdo jak ji vynuovat? Díky

Re: Yamaha 500 T-max

10 črc 2012, 17:20

Jaky je rok vyroby?

Re: Yamaha 500 T-max

17 črc 2012, 18:14

curving píše:[Pánové, taky jsem vyměnil řemen na svém Maxovi, ale stále mi bliká kontrolka. neví náhodou někdo jak ji vynuovat? Díky

2008 a dále - stiskat SELECT dokud se neobjeví u hodin V-BELT a u km Trip. Zmáčknout RESET na jednu vteřinu, V-BELET a Trip začnou blikat a teď RESET na tři vteřiny. Když se to nepovede, tak to chce udělat znovu a ono to vyjde :lol: Jo a nestartovat, jenom zaplé zapalování.

Re: Yamaha 500 T-max

12 srp 2012, 08:59

Ahoj
Tak už jsem taky hrdý majitel Tmaxe.
Doufám že mě tu rádí přivítáte?!
Dušan

Re: Yamaha 500 T-max

12 srp 2012, 11:44

Hodně šťastných a bezpečných kilometrů Dukone přeji :D A nebourat jako nedávno já :(
Odeslat odpověď