Ciao
Max nám zraje jako víno.
Podrobná technická data jsou
tyto:
Technische Daten:
TMAX / ABS
Engine
Engine type Forward-inclined parallel 2-cylinder, liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve
Displacement 530.0cc
Bore x stroke 68.0 mm x 73.0 mm
Compression ratio 10:9 : 1
Maximum Power 34.2 kW @ 6,750 rpm
Maximum Torque 52.3 Nm @ 5,250 rpm
Lubrication system Dry sump
Fuel system Fuel Injection
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system V-Belt Automatic
Chassis
Front suspension system Telescopic fork
Front travel 120 mm
Rear suspension system Swingarm
Rear Travel 116 mm
Front brake Hydraulic dual disc, Ø 267 mm
Rear brake Hydraulic single disc, Ø 282 mm
Front tyre 120/70-15
Rear tyre 160/60-15
Dimensions
Overall length 2,200 mm
Overall width 775 mm
Overall height 1,420-1,475 mm (adjustable windscreen)
Seat height 800 mm
Wheelbase 1,580 mm
Minimum ground clearance 125 mm
Wet Weight 217 kg /ABS221 kg
Fuel tank capacity 15.0 litres
Podle zatím dostupných informací jsou změny oproti modelu 2009 tyto:
• motor 530 ccm
• přepracovaná automatika převodu se zlepšeným jízdním komfortem
• výrazně lehčí řemenový sekundární převod
• zvýšený kroutící moment pro vyšší zrychlení
• na 282 mm zvětšený zadní brzdový kotouč (umístěný na levé straně)
• dynamický / agresivní design - "kantiges Styling"
• nový boční stojánek z leštěného hliníku
• LED zadní světla (stopky)
• tvarově upravená zpětná zrcátka
• nová 5-paprsková hliníková kola
• kompaktní, aerodynamické plexi, přestavitelné ve 2 stupních
• přepracovaný "kokpit" - přístrojová deska s oděleným analogovým tachometrem a otáčkoměrem a hlevně se zvětšenými odkládacímí přihrádkami
Zachovány zůstaly osvědčené (díky nim má T-max bezkonkurenční stabilitu a ovladatelnost):
• optimalizovaný lehký rám z lisovaného hliníku s optimalizovanou, vyváženou tuhostí se zvláštním zřetelem na odolnost proti torzi
• kola s velkým průměrem a se širšími pneumatikami
• motocyklové přední vidlice a zadní odpružení
• duální sedadlo s vysokým komfortem pro cestující a madla pro spolucestující
• ABS jako standard pro Evropu
a to jsem určitě na něco zapomněl
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[