Ciao
Nedá mi to se nezapojit
Na T-maxe pět další chválu nebudu, jen potvrdím, že mi opravdu přijde jako optimální skútr, tj.:
- ještě obratný do města,
- už pohodlný a s dostatečnou výkonovou rezervou i na dlouhé cesty
- perfektní spolehlivé jízdní vlastnosti ve vyšších rychlostech i na horších silnicích.
Zkrátka, mám už druhýho a o jiném skútru ani neuvažuju
Jediné, co je snad - ne úplně dokonalé, je ne právě velký zavazadlový prostor pod sedlem
Co se rozdílů 2001 a 2004+ týče, jsou uvedeny v tomto vlákně vpředu tady. Ze zkušenosti (na 2001 jsem najel cca 6.500 a na 2007 už přes 4.000 km) můžu říct, že rozdíl ve spotřebě není nejen propastný, ale podle mě ani zásadní. Přesnou evidenci si už nevedu, ale odhadoval bych ho v průměru na max. 0,25 litru. Ve městě a při studeném motoru víc, na dlouhých štrekách možná i míň.
Zásadní je u obou skutečný stav. Ne plastů, laku atd. ale komponent, které jsou podstatné pro jízdu. Škrábancům se stejně nikdo, kdo jezdí a parkuje ve městě, časem nevyhne.
Co se ceny týče, je dána kvalitou ne datem výroby, nebo stavem km na tachometru. Ten je spíš orientační.
Já svého 2001 nechal kamarádovi, který na něm měl jet s náma do Toskánska. Na toho ale padla docela závažná choroba a stoná už víc jak 4 měsíce (protože kamarád, tak, jak na tom teď je, neví, jestli vůbec bude schopen jezdit, ani mi ho ještě nezaplatil ), tak u něj Maxík stojí a stojí, a za celou dobu najel jen 50 km ode mě k němu.
Takže těžko radit. Já se u 6-tého skútru dopracoval k drahé zkušenosti, že pokud nekupuju nový skútr - a na to nemám, musím si buď ke koupi brát někoho, kdo daný skútr má a ví, a nebo kupovat od někoho, komu můžu věřit.
Držím palce, ať vybereš dobře