Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 led 2018, 18:13
Život bez Tmax je možný, ale takmer bezvýznamný.
Mám náhradné karburátory ak by trebalo.
10 led 2018, 11:55
Ok diky. Dal jsem to Olomoučakum. Kdyby bylo potřeba, ozval bych se
nejspíš to tak dopadne. Říkal to minule i předminule...
Jo ja jsme s životem bez tmaxe spokojen
:D:D rikal sem si proc sem to neudělal driv
Sent from mTalk w10m
19 led 2018, 14:45
Zdravím Bouska.t nedari sa mi pridať foto cez Skutrforum.cz. Pošli SZ svoji mailovu adresu a pošlem foto
21 led 2018, 09:08
Ahoj, bohužel uz jsem pořídil jinak. Děkuji.
Sent from mTalk w10m
26 led 2018, 14:52
bouska.t píše:Ok diky. Dal jsem to Olomoučakum. Kdyby bylo potřeba, ozval bych se
nejspíš to tak dopadne. Říkal to minule i předminule...
Jo ja jsme s životem bez tmaxe spokojen
:D:D rikal sem si proc sem to neudělal driv
Sent from mTalk w10m
Víš v Olomouci o dobrým servisu?
26 led 2018, 15:04
Skutry levne, Lukino umí
karbece na tmaxu zatím vždy přepral...
Sent from mTalk w10m
29 led 2018, 22:07
Ahoj, mám problém s řídící jednotkou. Skůtr samovolně zhasíná motor. Co všechno je potřeba vyměnit když chci dát jinou řídící jednotku? Koupil jsem použitou CDI, spínací skříňku, zámek nádrže a klíč, abych měl komplet. Jenže když jsem to rozdělal, zjistil jsem že kolem zámku klíče (spínačky) je nějaká elektronika. Myslím že je to imobilizér nebo něco co souvisí s klíčem. Tudíž to budu potřebovat taky vyměnit aby ten nový klíč skamarádil s CDI. Nebo se pletu a to kolem klíče spínačky je jenom čtecí zařízení. Nerad bych to pokazil kdybych zkusil nastartovat. Poradí mi někdo?
29 led 2018, 22:27
Kolem je jen čtečka. Nez si nakoupil zyhle veci, zkontroloval si třeba vypínaci tlačítko nebo třeba čidlo na stojanu?
Sent from mTalk w10m
29 led 2018, 22:34
No to mě nenapadlo
, ale už jsem to měl v servisu Yamaha v Praze ve Vrbovce a tam říkali že je to CDI. Vypadali jako že tomu docela rozumí. Je naprasklé a prý tam byla voda. Vysušili to a pak to chvíli jelo. No každopádně díky za odpověď zkusím to vyměnit a uvidím. Jo vlastně vypínací tlačítko jsem kontroloval a prostříkal kontaktolem.
-- 30 led 2018, 00:19 --
Tak po výměně CDI a spínačky po otočení klíčkem bliká červená dioda s obrázkem klíčku a místo najetých kilometrů se objeví číslo 52. To asi nevypadá že by to chtělo startovat.
30 led 2018, 07:10
Koukni do servisního manualu, tak je popsaný co je 52
Sent from mTalk w10m
30 led 2018, 09:31
52
Immobilizer unit Codes transmitted between
the key and immobilizer unit
do not match.
1) Signal received from other
transponder (failed to recog-
nize code after ten consecu-
tive attempts).
2) Signal received from unregis-
tered standard key.
1) Place the immobilizer
unit at least 50 mm
away from the transpon-
der of other scooters.
2) Register the standard
key.
30 led 2018, 09:58
Já mám jen uživatelský manuál a tam jsem nic takového nenašel. Dá se někde stáhnout servisní manuál v češtině na R.V.2006? Na motorkářích je jen ve španělštině na rok 2008.
Dle překladače je to relé světlometu.
Relé del faro
se acciona el relé del faro cinco ciclos de cinclo secundos (activado 2 segundoss desactivado 3 segundos) se ilumina la luz de alarm de avería del motor
překlad 1 - Relé světlometu je aktivováno pět cyklů druhého cyklu (aktivováno 2 sekundy deaktivováno 3 sekundy) rozsvítí se kontrolka alarmu motoru.
překlad 2- relé světlometu je aktivováno pět cyklů zinku sekundy (aktivováno 2 sekundy mimo 3 sekundy) rozsvítí se kontrolka alarmu motoru
compruebe el ruido de funcionamiento del relé del faro cinco veces
zkontrolujte provozní hluk světlometu pětkrát
Nějak z toho nejsem moudrý.
-- 30 led 2018, 10:03 --
Díky Trabuk, to vypadá že mi borec prodal spínačku která se nekamarádí s CDI. Nebo to kolem zámku spínačky nebude jen čtečka a bude taky potřeba vyměnit. Mám k tomu jen jeden klíč.
52
Imobilizér Kódy přenášené mezi
klíč a imobilizér
neshodují.
1) Signál přijatý od jiných
transpondéru (nedokázal
po deseti po sobě jdoucích
pokusů).
2) Signál přijatý od unregis-
standardního klíče.
1) Umístěte imobilizér
jednotku nejméně 50 mm
od transpondéru.
ostatních koloběžek.
2) Zaregistrujte standard
klíč.
30 led 2018, 11:46
Ano, musíš komplet. To Relé del faro je z diagostiky d52, ne chybový kod...servisní manuál mám na rv. 2005 v angličtině (2004-2007 jsou stejné)
30 led 2018, 11:47
a když přiblížíš původní klíček ke skříňce při startování tak nic??
(většinou je dohromady spárovaná trojka: CDI, immo v klíčku a snímač u spínačky)
03 úno 2018, 23:59
U piaggia len kľuč a CDI antena je len antena a nemá s tým žiaden súvis! Bolo to už tu ak nie tak pozrite vsjo ale bomba 3:58min
https://www.youtube.com/watch?v=SlT94VGyaLc