Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 říj 2017, 19:44
madaros píše:
Prečo chceš liať do chladiča fridex,čo máš v ňom naliatu čistú destilku?[/quote]
nevim co je tam nalité, skutr jsem kupoval pred prazdninama, takže sem už vyměnil oleje a teď je čas i na kapalinu do chladiče. Mozna blbej dotaz, ale Destilka nemrzne? vzdycky sem lil do chladiče nemrznouci kapalinu, tak ted nevim
Trabuk píše:Kapalinu vypouštím odmontováním hadice u chladiče. Hrdlo na napuštění nemrzky je na pravém boku mezi spodním plastem a přední maskou (takovej mezikus plastu a drží ho 4 šrouby). Čidlo bočního stojanu jsem odmontoval a chytnul fašetou k rámu.
chtěl jsem ho nějak odpojit a vyndat,ale jestli je tam místo na to ho tam nechat, tak to udělám tedy stejně, a ten kryt pod kterym je to hrdlo napouštění, k tomu se dostanu ze předu? přes ňakej ten plast jakoby za přednim kolem? zkusim se nato podívat pořádně,ale nechci zase rozebírat celou kapotaz
[/quote]Samozrejme že čistá destilka mrzne
ved je to iba technologicky upravená voda zbavená minerálnych látok.Kúp si chladiacu kvapalinu pre motorky napr. Motul Motocool Expert ktorá je už výrobcom nariedená až do -37°C
17 říj 2017, 16:46
Bocak mam udelanej tak ze kdyz mam zatazenou ruční brzdu tak na něm nastartuji, kdyz nemam zataženo, tak nenastartuji....
Sent from mTalk w10m
17 říj 2017, 17:54
Jestli se můžu zeptat,jak se to dá udělat je to dobrém nápad.
17 říj 2017, 20:08
Tipnul bych že je to tak, že spínač z bočního stojanu je někde na ruční brzdě.
18 říj 2017, 08:33
Ten spínač tam je furt. Jen jsem jeste přidělal druhy mikrospinač k pacce na řídítka. Který je stisknuty kdyz je ručka zatažená. A tim se vyruši ten spínač dole u stojanu.
Sent from mTalk w10m
19 říj 2017, 16:14
Dobrý nápad, ale asi nad moje síly.
20 říj 2017, 14:43
Pájka, spínač, tavny lepidlo, kus kabelu. Konektor je u pravého nášlapu. 30min práce.... Tam se k tomu leze nejlíp.
Sent from mTalk w10m
23 říj 2017, 11:32
Mám problém.
Včera mě za jízdy (asi 50km/h) tachometr samovolně přetočil ručičku na maximum a zůstala tam dokud jsem klíčkem nevypnul zapalování. Ujel jsem tak ještě asi 2km. Po otočení klíčku klasicky protočí obě ručičky nadoraz a spadnou na minimum. Po nastartování otáčkoměr ukazuje otáčky, po přidání plynu ručička tachometru vyletí na maximum a otáčky kolísají a po chvíli motor chcípne. Nedrží ani na vyšší otáčky a chcípá. Nejde jet. Netušíte kde by mohl být problém? Žlutá kontrolka motoru nesvítí, dobíjí to, baterka má standartní napětí. Před třemi týdny byl měněný stator zapalování a dobíjecí relé. Nevím jestli by to nemohlo souviset. Předpokládám že problém bude spíš někde v elektrice.
Naposledy upravil
remekson dne 25 říj 2017, 09:32, celkově upraveno 1
25 říj 2017, 06:04
Ja bych viděl problem taky v elektrice. Ale těžko to někdo řekne kde je problém.
Sent from mTalk w10m
25 říj 2017, 07:54
Známej měl bordel v otáčkách kvůli špatné svíčce.....
25 říj 2017, 09:31
Svíčky mám nové, mají najeto asi 2000km. I když je možné že by se mohly pokazit. Ale proč ten tachometr ukazuje maximum. Teď už to ukazuje rovnou po nastartování motoru, ani nemusím přidat plyn. Myslel jsem že je spojený s kolem bowdenem.
25 říj 2017, 09:56
nechal bych někde změřit dobíjení, jak je to s napětím v síti, ale opatrně, ať se něco neodpálí. Může to být špatný kontakt někde, může být klidně jen špatné ukostření baterky, která jako buffer pohlcuje ten proud, co se vyrobí navíc..
25 říj 2017, 10:50
Dobíjí to dobře, měřil jsem to na baterce, tam je to zcela bezpečné. Baterka ukazovala po několika pokusech o start 12.85V což se mi zdá v pohodě. Dobíjí to 13.4V. Včera jsem jí odpojil abych zkusil resetovat nějakou případnou chybu. Ale odpojil jsem jen plusový kontakt. Nic se nezměnilo. Ještě zkusím odpojit i mínusový a zkontrolovat ukostření.
25 říj 2017, 11:24
btw: napětí není všechno, odpory by měly být většinou nulový a proudy správný.. zahýbat konektory, sledovat poslouchat, žádný jiskření atp...
27 říj 2017, 11:15
Jako elektrikar valim oci. “proudy spravny” to je cca kolik? Baterka jako buffer co pohlcuje proud co se vyrobi navic... to je superperla, tvl to je ucivo sesteho rocniku zs. Dobijeni by melo byt 14,4 voltu, pri nabite baterii, coz je, muze jit dolu kvuli neprebijeni, takze dobiji pravdepodobne dobre.
Sent from my iPhone using Tapatalk