Ahoj,
mám takový problém s T-MAXem z roku 2006. Koupil jsem úplně novou baterii (nechal ji nabít v servise na 100%), ujel jsem asi 46 km a začala svítit oranžová kontrolka motoru. Proto jsem raději zastavil, vypnul motor a zkoušel nastartovat. Nic, nejdříve líné půl zatočení a pak jen cvakání. Při zapnutí blinkru (zvýšení odběru proudu) poblikávání celé přístrojovky podle frekvence blinkru. Tipuju na vybitou baterku. Dnes proměřím. Měl někdo z Vás, vlastníků T-MAXe, podobný problém? Bude to třeba v regulátoru dobíjení, nebo v alternátoru (který prý moc často neodchází)? Máte nějaký zaručený způsob, jak zjistit příčinu bez nutnosti tohoto
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kontroly-dobijania-motocyklovych-baterii.html složitého postupu? Vyloučil jsem prakticky možnost vybíjení při stání, protože předtím to šlo nastartovat i po delší době, co se nejezdilo... Měnili jste někdo regulátor napětí a kde je umístěný? Jen upřesňuji, že podobný problém byl s původní baterií - přivezli mi skůtr po vlastní ose ze servisu, já ho asi za půl hodky nastartoval a skůtr po 10 sekundách chcípl a zase nešel nahodit. To byl důvod, proč jsem koupil novou baterii.
Předem díky za odpověď.
P.S.: Už jsem našel v servisním manuálu, že regulátor by měl být pod zadním plastem vpravo po směru jízdy.