Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 20 bře 2017, 22:15

Ja sem mu to už říkal..... Jinak PRÁVĚ JSEM NASTARTOVAL!!! A běží jak víno..... Byl to ale boj, dlouho dlooouho nechtěl chytit. Pak jel na jeden, a pak vůbec. Nakonec kiksla jedna svíčka, hodil jsem tam náhradní co vozim v mem tmaxu a tradaaa! Na brnk :) jsem na sebe hrdy :)

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod ok8 » 21 bře 2017, 18:23

No téda, co bysme si bez tebe počali. Konečně můžeme produkovat CO2 a smrad gumový a tak potěšit rostlinky a srát ekofašisty. :mrgreen:
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod t.roder » 21 bře 2017, 20:06

Po 5 měsících start na první zmačknutí tlačítka startéru :) . Ani nezakuckal a běží jako hodinky.
Přeju všem hodně šťastných kilometrů všem.
Tom z Velbernu
Honda Forza 750
minulost:
Yamaha T Max ABS
minulost bylo Piaggio X9 500i.e
Uživatelský avatar
t.roder

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 101
Registrován: 18 kvě 2008, 07:10
Bydliště: Velbern
Skútr / moto: Forza 750, T Max ,Suzuki AN50 a byl Piaggio X9 500

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 06 dub 2017, 10:50

Nějak se mi tek krámu začíná kazit. Minuli rok v létě zapalování, ted mi umřel regulátor. Už bych asi fakt mel koupit tu motorku :D

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod remekson » 06 dub 2017, 20:25

Nikam nespěchej, motorky se kazí úplně stejně a ještě mají navíc spoustu koleček a ložisek v převodovce. 8)
Uživatelský avatar
remekson

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 29 zář 2015, 22:01
Bydliště: Heřmanovice
Skútr / moto: T-max 2006
Tuning / úpravy: bude

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod TUNER » 10 kvě 2017, 12:58

Tak jsem včera namontoval Dr. Pulley - 18 gramů. Asi je to takový jaký to má být a jaký jsem očekával. Díky nižší váze vyšší otáčky a s tím nejspíš i spotřeba....Ani při ustálené rychlosti,nejsou otáčky takové jako s origo válečkama,jsou stále o něco vyšší. Každopádně reakce a zrychlení se zlepšilo,otáčky při max rychlosti jsou nižší,ale pak už chybí výkon na to jet rychleji. Uvidím o víkendu,když nebude pršet,zkusím nějaký delší výlet ve dvou....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 11 kvě 2017, 08:48

Tak jsem se včera šťoural v nastavení sytiče (trvalo dlouho než otáčky klesly na normál i když byla teplota motoru na první čárce)....teď mi svítí kontrolka motoru a ukazuje to chybový kód 37 - vadný ventil FID...v celkových závadách (d62) nelze chybu vymazat, ostatní kódy jsou v pořádku....nevíte co s tím? Skutr jede v pohodě, po nastartování stále svítí kontrolka motoru.
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 11 kvě 2017, 15:26

Zalep izolepu tu kontrolku, at ti to nesviti do obličeje :D:D a nebo na diagnostiku, at to smazou

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 13 kvě 2017, 11:20

Klapka opravena....zas nic nesvítí :-)
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod heimat » 26 kvě 2017, 10:36

Ahoj,

mám takový problém s T-MAXem z roku 2006. Koupil jsem úplně novou baterii (nechal ji nabít v servise na 100%), ujel jsem asi 46 km a začala svítit oranžová kontrolka motoru. Proto jsem raději zastavil, vypnul motor a zkoušel nastartovat. Nic, nejdříve líné půl zatočení a pak jen cvakání. Při zapnutí blinkru (zvýšení odběru proudu) poblikávání celé přístrojovky podle frekvence blinkru. Tipuju na vybitou baterku. Dnes proměřím. Měl někdo z Vás, vlastníků T-MAXe, podobný problém? Bude to třeba v regulátoru dobíjení, nebo v alternátoru (který prý moc často neodchází)? Máte nějaký zaručený způsob, jak zjistit příčinu bez nutnosti tohoto http://motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kontroly-dobijania-motocyklovych-baterii.html složitého postupu? Vyloučil jsem prakticky možnost vybíjení při stání, protože předtím to šlo nastartovat i po delší době, co se nejezdilo... Měnili jste někdo regulátor napětí a kde je umístěný? Jen upřesňuji, že podobný problém byl s původní baterií - přivezli mi skůtr po vlastní ose ze servisu, já ho asi za půl hodky nastartoval a skůtr po 10 sekundách chcípl a zase nešel nahodit. To byl důvod, proč jsem koupil novou baterii.

Předem díky za odpověď.

P.S.: Už jsem našel v servisním manuálu, že regulátor by měl být pod zadním plastem vpravo po směru jízdy.
heimat

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 30 říj 2016, 18:09
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 26 kvě 2017, 10:51

Nejjednodušší je vzit voltmetr a změřit kolik to dobiji. Kdyz malo tak změř kolik vychází na fazich z alternátoru, na všech třech by mělo byt stejne. Jestli tomu tak je tak je mrtvej regl. Jestli ma nějaká faze nulu tak umřel altik. Ja sem loni podstoupil výměnu obojího. Regl je pod plastem u sedačky na strany výfuku altik ma konektor pod stejným plastem ale na druhé straně.

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 27 kvě 2017, 10:17

Máte někdo zkušenost s Michelin Piliot Power 3 nebo Pilot Road 4? Uvažuji, že zkusím i jiné pneu než Power Pure, ale chci dvousměsové a s Michelin jsem spokojen....díky
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 27 kvě 2017, 10:42

Pilot power prej dobry! Ty road jsou moc prorezany... Ja už musel přejít na pirelli diablo rosso....

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 27 kvě 2017, 12:23

A držej?
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 27 kvě 2017, 15:17

Jj super. Trochu sem se toho bal, ale dobry, gumy nejsou tak špičatý, takže se to tak do re neprehazuje. Koleno na nich taky dam. Takže za me dobry..

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků